Jimstar Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Du kan virkelig få sakt det du. Keep up the good work. tusen takk:) Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Til alle dere som har "lyst" til å ta selvmord... Har dere tenkt på at noen må finne liket deres og noen andre må rydde opp sølet. Det er ikke gøy å må vaske opp hjernen deres.. Det er heller ikke gøy for venner/familie osv. å finne dere... renk på det før dere gjør noe dumt... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Til alle dere som har "lyst" til å ta selvmord... Har dere tenkt på at noen må finne liket deres og noen andre må rydde opp sølet. Det er ikke gøy å må vaske opp hjernen deres.. Det er heller ikke gøy for venner/familie osv. å finne dere... renk på det før dere gjør noe dumt... Kem sa noe om hjerne? andre måter også da! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Rxj0n, gjør meg og deg en tjeneste og hør denne ftp://ftp.rantradio.com/seankrants/Sean%2...2002%20Mix).mp3 still spørsmål om det er noe du lurer på Endret 23. juni 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Til alle dere som har "lyst" til å ta selvmord... Har dere tenkt på at noen må finne liket deres og noen andre må rydde opp sølet. Det er ikke gøy å må vaske opp hjernen deres.. Det er heller ikke gøy for venner/familie osv. å finne dere... renk på det før dere gjør noe dumt... "Vi" bryr oss ikke om den eller de personene. Uannsett så finnes det da andre og mer clean måter å gjøre det på enn kule mot hjernen. Av naturlige årsaker ønsker jeg selvsagt ikke å utdype metodene, men de fleste skal nok kunne klare å komme på et par Forøvrig så tar "vi" hensyn til slike ting. Kanskje en av grunnene til at "vi" velger bort kula Tror uannsett de fleste her inne aldri kommer til å begå selvmord. At "vi" sier at "vi" ønsker å begå selvmord er kort og greit et tegn på at "vi" ikke har det bra, ønsker endringer og ikke minst ønsker støtte. Rar måte å si det på, men det er en ganske krystallklar måte i det minste. Skremmer riktig nok mange though ... Endret 23. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Et tåplig utspill: Om en har planlagt selvmord så planlegg og tenk over det lenge. Regner med få gjør det impulsivt. Men før du gjør det, så gjør allt du vanligvis ikke ville ha gjort! Reis gjør faen, hopp i fallskjerm og masse masse annet som man har drømt om. Etter det kanskje en sitter igjen med en tanke om at livet faktisk er verdt å leve Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Hore er en fin bil. Endret 5. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Å fokusere på dårlige minner er sjelden en god idé, det er sikkert flere av de gode. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Til alle dere som har "lyst" til å ta selvmord... Har dere tenkt på at noen må finne liket deres og noen andre må rydde opp sølet. Det er ikke gøy å må vaske opp hjernen deres.. Det er heller ikke gøy for venner/familie osv. å finne dere... renk på det før dere gjør noe dumt... Ved alle mine tre selvmordsforsåk så har jeg tatt hensyn til dette. Jeg valgte steder der jeg ikke ville bli gunnet av familie medlemmer eller barn. De gangene jeg valgte piller skjedde dette på et sted jeg visste jeg ville bli funnet av personer som ville taklet det. Prøvde en gang med hjemmelaget pistol. (anbefales ikke!!! Den eksploderte i handa mi.) Da var jeg sikker på å bli funnet av politi (tidsforskyvet epostmelding om selvmordsforsøket) Jeg mener det er egoistisk å ikke tenke på hvem som finner deg og "opprydningsarbeidet". Det kan hende jeg provoserer med å si dette men jeg har alltid ment at man har rett til å ende sitt eget liv selv... Det kan være tungt for menneskene rundt en, men jeg ville respektert valget ditt om du hadde tatt livet ditt. Har også opplevd at noen nære meg har gjort dette så det er ikke bare tomt snakk når jeg sier det.... PS: Håper det ikke er fo mange skrivefeil her... Tuborg'a har gjort sitt med skriveferdighetene mine frykter jeg hehe Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå tror jeg forholdet mitt til min madam er langt uti siste verset... Har dessuten kjøpt henne ett smykke, som hun skal få. Syns hun er ei fantastisk jente.. Men, tilbake til det som ikke er så kjekt.. Hun har selv sagt at hun ikke drikker osv. 16. mai sørpefull var hun utro, og klinte med eksen. Hun sa dette selv...gikk inn i en laaaang depresiv periode. Så, da hun en dag forsnakket seg og sa hun skulle drikke på avsluttningsfesten, ba jeg hun velge. Drikke, eller fortsette med meg. Hun ble hjemme, P.G.A HUN VAR SYK! Så, nå skal hun drikke igjen. Jeg klarer seriøst ikke dette lenger...blir lei meg og deprimert over dette. Jeg H A T E R alkohol! Årh..! Jeg er så glad i den jenta..! ELSKER henne... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå tror jeg forholdet mitt til min madam er langt uti siste verset... Har dessuten kjøpt henne ett smykke, som hun skal få. Syns hun er ei fantastisk jente.. Men, tilbake til det som ikke er så kjekt.. Hun har selv sagt at hun ikke drikker osv. 16. mai sørpefull var hun utro, og klinte med eksen. Hun sa dette selv...gikk inn i en laaaang depresiv periode. Så, da hun en dag forsnakket seg og sa hun skulle drikke på avsluttningsfesten, ba jeg hun velge. Drikke, eller fortsette med meg. Hun ble hjemme, P.G.A HUN VAR SYK! Så, nå skal hun drikke igjen. Jeg klarer seriøst ikke dette lenger...blir lei meg og deprimert over dette. Jeg H A T E R alkohol! Årh..! Jeg er så glad i den jenta..! ELSKER henne... Om du ikke drikker selv må du be henne velge, deg eller alkoholen. Er hun litt teit og tar alkoholen er hun ingenting og samle på. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ikke tale om at jeg skulle få sove heller... Jeg får se hva så skjer, rett og slett. Livet mitt er uansett så skakkjørt.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ketchez: Vet dama di hvordan du har det? Vet hun hvor jævlig du egentlig har det? For meg virker det som om hun tar null hensyn. Sorry m8, tar jeg feil? Jeg har lest opptil flere poster av deg og jeg skjønner at du har det jævlig. Men er det ikke en idé å prate med henne? Fortelle hvordan det ligger an? Det er som MagE sa, hun får enten velge deg eller alkoholen. Hvis hun virkelig er glad i deg, vel, da velger hun selvfølgelig deg. Skjønner? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) ketchez: Vet dama di hvordan du har det? Vet hun hvor jævlig du egentlig har det? For meg virker det som om hun tar null hensyn. Sorry m8, tar jeg feil? Jeg har lest opptil flere poster av deg og jeg skjønner at du har det jævlig. Men er det ikke en idé å prate med henne? Fortelle hvordan det ligger an? Det er som MagE sa, hun får enten velge deg eller alkoholen. Hvis hun virkelig er glad i deg, vel, da velger hun selvfølgelig deg. Skjønner? Jeg vet ikke hva hun gjør...jeg et ikke om hun bryr seg eller noe. jeg er offisielt teknisk sett død, jeg "lever" og ånder for andre nå...i håp om at det er noen andre skakkjørte jeg kan "hjelpe" før de gjør noe dumt.. Har nå bestemt meg, jeg skal dø ung. Folk som ikke klarer og respektere selvmord, kan bare gjemme seg. Man bør heller skamme seg over at en aldri så hvor vondt den personen egentlig hadde det.... Har også skrevet mitt avskjedsbrev...om jeg får bruk for det, vet jeg ikke.. Over og ut.. /ketchez ## navn er fjernet fra posten ## Endret 24. april 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ketchez jeg skjønner hva du mener. Men du kan bare ikke la en dame styre livet ditt så mye. Dere er så unge og livet ditt nå er totalt forandret om 3 år.. At dama gjør det slutt er ille, men det stopper da ikke gode ting å skje! Mister du dama finner du ei ny ei.. Det er slik livet er! Tenk på alle som er single da? Tenk på alle som har opplevd å bli dumpa og på tross av det har det kjempe flott?? Virker på meg som du har en del vrangforestillinger og jeg vil absolutt anbefale deg å finne en voksen å snakke med! For jeg vet så innderlig godt at ting ikke er så ille som du tar det! Prøver ikke bagatelisere problemene dine og vet heller ikke om mer ligger bak. Men uansett om hun dumper deg eller ikke, så finner du ei ny flott jente! Det er sånn livet er! Og selfølgelig selvmord er en personlig avgjørrelse som bare må respekteres. Men i ditt tilfelle er jeg sterkt uenig og forstår ikke.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) *fjernet* Endret 24. juni 2005 av BaX Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ketchez: Jeg har et par lange forhold på baken hvor det ene endte skikkelig stygt for min del. Jeg var da samboer med vedkommende som, uten å ramse opp hele historien, tok alt av materielle ting fra meg, satte vennene mine opp mot meg, og påførte meg gjeld som jeg fremdeles betaler på. Ting var i den perioden så ille at jeg så absolutt nada lys i enden av tunnelen. Slet med dette i 2 år etter det skjedde, men vet du hva? Jeg er her fortsatt, bedre rustet enn noen gang, mer selvsikker og har det generelt veldig bra. Oppsøk det du har av familie og venner, fortell hvordan du har det, så løser ting seg. Kanskje ikke med en eneste gang, men gi det tid, så skal du se at du kommer styrket ut av det. Det er ikke lett, det skal ikke være lett, men det er en del av livet. Jeg vet det er lett for meg å si, men jeg har vært igjennom endel tøffe tak selv, som du sikkert skjønner. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) ketchez: Vet dama di hvordan du har det? Vet hun hvor jævlig du egentlig har det? For meg virker det som om hun tar null hensyn. Sorry m8, tar jeg feil? Jeg har lest opptil flere poster av deg og jeg skjønner at du har det jævlig. Men er det ikke en idé å prate med henne? Fortelle hvordan det ligger an? Det er som MagE sa, hun får enten velge deg eller alkoholen. Hvis hun virkelig er glad i deg, vel, da velger hun selvfølgelig deg. Skjønner? Jeg vet ikke hva hun gjør...jeg et ikke om hun bryr seg eller noe. XXXXXXXXXXXXXX er offisielt teknisk sett død, jeg "lever" og ånder for andre nå...i håp om at det er noen andre skakkjørte jeg kan "hjelpe" før de gjør noe dumt.. Har nå bestemt meg, jeg skal dø ung. Folk som ikke klarer og respektere selvmord, kan bare gjemme seg. Man bør heller skamme seg over at en aldri så hvor vondt den personen egentlig hadde det.... Har også skrevet mitt avskjedsbrev...om jeg får bruk for det, vet jeg ikke.. Over og ut.. /ketchez Fuckin word, man. Jeg vil ikke dra alle under en kam, men "honestly", de fleste bryr seg ikke om hvem du er, hva du gjør, hva du tenker, hvordan du har det, eller hvorfor du er sånn som du er nå. Det er det jeg opplever hver jævla dag. Kjennes ut som Gud har satt /mode -care #world. Det er så jævlig latterlig at det skal være sånn. Det var her for 2 dager siden, når jeg klikka mentalt på en som står nær meg, fordi han kjefta på meg uten noe særlig solid grunn. Så jeg dro vekk, gikk til stasjonen og tok toget til sentrum, skulle liksom "se på film" noe jeg forsåvidt gjorde og. Jeg satt der på stasjonen, venta på toget, og jeg bare kjente det bobbla i meg, heftige eksplosjoner i hjernen, en fullblods supernova "in a nutshell". Jeg kjente at det var like før jeg hylte ut rett som det var, på stasjonen, men greide å holde meg. Jeg satt der og så min egen skygge, tenkte: "Jupp, det er det jeg kommer alltid til å bli.....en skygge". Jeg så fortsatt på togspor......tenkte, hvor helvetes DIGG hadde det ikke vært å bare har lagt seg der nå, gi faen, dø, og få endelig fred jeg ønsker? Så kom flommen av baktanker: Jeg legger meg på togskinna, ser toget nærme seg, toget begynner å bremse og toget har ikke stor fart nok til å kjøre over meg, men isteden blir jeg heller sakte knust. Folk får panikk, togføreren går til psykologen fordi han takler rett og slett ikke mer, familien hans får det jævlig, folk som så det kommer til å ha det helt jævlig en stund fremover, foreldrene mine kommer til å grine som om det var de som ble drept der, vennene mine kommer hvertfall til å ha det helt jævlig. .....tenk nå godt etter. Vil du få fred på bekostning av andre? Skape helt lik smerte som du holder i deg i andres hjerter? Er det det du vil? Nei. Snap out of it. Det er ikke verdt det. Smerten du skaper hos folk når du tar ditt eget liv er altfor stor pris for meg å betale. Jeg er konstant depressiv, med en del selvmordstanker. Men vet dere hva? Jeg holder ut helt fint. Jeg takler det, fordi jeg har tilpasset meg. Se på tilstandskifte som flytting, du bare flytter til ett mindre pent sted. Men når du har fått cash nok (dvs krefter nok), så flytter du tilbake. Det er ALLTID en dør tilbake til "det gode". Hvor teit er ikke det å ta sitt eget liv?....Think about it, its ridiculous. PS: om dere tror jeg ikke ser omfanget av deres lidelser/smerte, tar dere kolosalt feil. Edit: skriveleif er seriøst irriterende mann. Endret 25. april 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Rxj0n, gjør meg og deg en tjeneste og hør denne ftp://ftp.rantradio.com/seankrants/Sean%2...2002%20Mix).mp3 still spørsmål om det er noe du lurer på Så du vil at jeg ikke skal ta livet av meg selv, men ta livet av andre,så meg selv? drete litt i selvmordstankene...har lyst å komme meg videre men vet ikke hvordan...jaja...får no se Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Rxj0n, gjør meg og deg en tjeneste og hør denne ftp://ftp.rantradio.com/seankrants/Sean%2...2002%20Mix).mp3 still spørsmål om det er noe du lurer på Så du vil at jeg ikke skal ta livet av meg selv, men ta livet av andre,så meg selv? drete litt i selvmordstankene...har lyst å komme meg videre men vet ikke hvordan...jaja...får no se helt feil. Det var en slags spøk/ironi i det. Bare så du skjønner at det er meningsløst å ta livet av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg