chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 @chokke: Vi hadde også en slags avslutning med overnatting i gymsalen for hele klassen. Det var nesten på sparket, og det var ikke tid til å lage lapper og dele dem ut, så hun som arrangerte det fikk beskjed om å fortelle det til vennene sine og så skulle de fortelle det videre. Det var ikke før etterpå at vi fant ut at 2 stykker i klassen aldri fikk vite om det. Jeg kan love deg at de i klassen din har dårlig samvittighet. Det fikk i hvertfall vi. ja, hvis dere hadde god kontakt med de 2 personene gjennom skoleårene, men det er det som er poenget her, det har ikke jeg hatt. Jeg har vært med en person hjem 10 ganger eller noe iløpet av 3 år, og hatt noen LAN hos hverandre i noen helger, men de andre de har jeg kun snakka litt med på skolen... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 da har du jo en relativt god kamerat da. vet han om dette da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 np: Justin Timberlake - Cry me a River Blir så utrolig deprimert av den sangen. Minner meg om noen som nå er borte. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ja, god kamerat... tja, han vet nesten ikke noe om meg, bare at jeg bruker min tid på data. Han vet ikke noe om hvem som jeg synes er søte eller det man pleier å vite om venner. Virker som om jeg også har mista litt sosiale antenner, at jeg ikke skjønner at jeg "oppfører" meg feil. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 kanskje du bør kutte data i sommer, mulig du får ikke kontakt pga du sitter for mye foran pcen din? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 enig med andre_goaaal... det kan hjelpe litt. du kan jo også prøve å få litt bedre kontakt med kameraten din da. så har du noen å fortelle hvem du liker og ikke. selv om vi her på forumet kan være til hjelp når du trenger noen å snakke med, kan vi ikke fungere som ekte venner. du burde nok være litt mer sosial Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 jeg har planer om å komme meg ut i solen og trene osv, kanskje gå på stranda og glane . Men en ting er sikkert, jeg skal ikke spille så mye. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) ring til kompis din; "skal vi kose oss?" neida.. Hvis det er fint vær i denne uka, spør folk i klasse din om de vil bli med til Huk eller annet sted og ha det fett. Eller ring til din kompis og be ham å fortelle det videre.. det er bare forslag Endret 21. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 får finne meg et potensielt offer på msn da nok av de ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hvis du har mange kontakter på msn, må du jo ha en del venner også. ingen gidder ha folk de ikke liker som kontakter Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hvis du har mange kontakter på msn, må du jo ha en del venner også. ingen gidder ha folk de ikke liker som kontakter fikk de i 8ende eller noe, 9ende kanskje, og jeg vet ikke om de har fjerna meg siden jeg kan se de. Og jeg gidder ikke fjerne de atm. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De to personene har kanskje sagt 10 ord tilsammen som jeg har hørt gjennom hele ungdomsskolen, så kontakt med dem hadde vi ikke. Men vi fikk fortsatt dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 kanskje du bør kutte data i sommer, mulig du får ikke kontakt pga du sitter for mye foran pcen din? Da tvinges man til å gjøre noe annet! Dra på stranda med noen du kjenner og finn på noe hele tiden. Kjeder du deg finn noen å kjede deg sammen med... Data kan fort isolere mange. En jeg "kjenner" har isolert seg helt foran pcen og røyker hasj konstant. Klarer ikke jobbe eller noe. Selv ikke trygd klarer han hente Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Selv ikke trygd klarer han hente Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Selv ikke trygd klarer han hente Skummel Glad i det minste jeg er utenfor døra en gang i blant. Kan ikke si jeg er spesiellt glad i slik tingene er nå. Litt for mye inne og alene... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 yey, idag har jeg faktisk sittet ute i den lille sola som har vært . Et steg mot frihet. Har t.o.m. kommet over depresjonen ang. det med overnattinga. Og til dere som sier at de kanskje fikk dårlig samvittighet. Det såret meg fortsatt. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det jeg plages med er at de fleste deprimerte ikke tar kontakt. Man kan ikke regne med medfølelse uten å ta kontakt å fortelle. Har et par venner som er sånn. De kan virke helt normal i blandt - men inni seg føler de kanskje ikke helt det samme. Prøv å ta kontakt. Jeg kan ikke komme på noe stort bedre. Husker en venn av meg Om jeg var plaget av noe fant han noe som fikk meg på helt andre kanter. Folk du prater lett med funker bra til dette Få deg på andre tanker.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Om man er deprimert og veldig langt nede. Prøv å snu det til at man har ingenting å tape. Og gjør hva du ellers aldri ville gjort, bare kjør på å gi faen og ikke vær redd for å drite deg ut... Eks er man deprimert pga få venner, og er relativt innadvent. Så snu det til at du ikke har noe å tape og vær utandvendt som faen og oppsøk folk! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nå lurte hu jeg var forelsa i hvorfor jeg virka så trist.......bør jeg fortelle a`? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nå lurte hu jeg var forelsa i hvorfor jeg virka så trist.......bør jeg fortelle a`? Passer egentlig fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg