MyBigMouth Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Nå er jeg jævli lei av alle de som sier "selvmord er en egoistisk handling"Hva gjør du når du tar selvmord: Jo du tar livet av deg for å slippe "pine" du kan oppleve senere i livet. Hvorfor i helvette skal jeg spare meg for all den morroa "venner" kan ha med meg senere? Hvorfor i helvette skal jeg være leketøyet de sitt? de mener at det er egoistisk iforhold til familie osv. Tenk deg hvis du skyter deg selv, tror du foreldre osv orker å gjøre så mye da, og tenk det rotet, blodet, frykten rundt stedet det skjedde. Selv liker jeg ikke å være i sykehus fordi fettern min døde av kreft der, nevnt tidligere. Men skjønner hva du mener med at du skal slippe å være de andre sitt leketøy og slippe pine. Men allikevel er det en billig løsning vil jeg si. Tenk over hvordan du hadde det før helvete begynte, det kan bli sånn igjen en dag. Er vel det som holder meg gående... Billig løsning!? ER D SÅNN DU SER PÅ D? ja og siden alle morer seg på min bekostning skal ikke jeg få lov å gjøre motstand på den eneste måten jeg kan? Akkurat nå prøver jeg desperat og få personer jeg kjenner til å forstå situasjonen jeg er i for jeg synes selvmord er en sisteløsning men ikke faen om jeg orker så mye mer av dette. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Nå er jeg jævli lei av alle de som sier "selvmord er en egoistisk handling"Hva gjør du når du tar selvmord: Jo du tar livet av deg for å slippe "pine" du kan oppleve senere i livet. Hvorfor i helvette skal jeg spare meg for all den morroa "venner" kan ha med meg senere? Hvorfor i helvette skal jeg være leketøyet de sitt? de mener at det er egoistisk iforhold til familie osv. Tenk deg hvis du skyter deg selv, tror du foreldre osv orker å gjøre så mye da, og tenk det rotet, blodet, frykten rundt stedet det skjedde. Selv liker jeg ikke å være i sykehus fordi fettern min døde av kreft der, nevnt tidligere. Men skjønner hva du mener med at du skal slippe å være de andre sitt leketøy og slippe pine. Men allikevel er det en billig løsning vil jeg si. Tenk over hvordan du hadde det før helvete begynte, det kan bli sånn igjen en dag. Er vel det som holder meg gående... Billig løsning!? ER D SÅNN DU SER PÅ D? ja og siden alle morer seg på min bekostning skal ikke jeg få lov å gjøre motstand på den eneste måten jeg kan? Akkurat nå prøver jeg desperat og få personer jeg kjenner til å forstå situasjonen jeg er i for jeg synes selvmord er en sisteløsning men ikke faen om jeg orker så mye mer av dette. kanskje billig ikke er riktig ord, men det jeg mener er at det er en "enkel" utvei. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Må si meg litt enig med Rxj0n her. Av og til fortjener nesten nettverket rundt en person det. Selvmord er som regel en siste løsning. "Alt annet" har feilet og man ser overhode ikke noe håp og man får heller ingen hjelp. Kom ikke og si at vedkommende alikevel skal pines, torrtureres og være konstant nede 24/7. Okey, selvmord er ikke et pent syn som regel, men når man ikke får hjelp til å komme seg ut av dypet så... Endret 21. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) ja, jeg er enig i den. Har selv hatt lyst til å forsvinne fra jorda, men orker ikke legge mer press på onkel og tante etter de mistet sønnen sin, ei heller legge press på mamma. Det er de 3 som holder meg i livet, ingenting annet. Vurderte det faktisk for seinest 2 timer sia etter det med overnattinga... Kan nesten si jeg er lei meg (og de andre) hele tia. Endret 21. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Nå er jeg jævli lei av alle de som sier "selvmord er en egoistisk handling"Hva gjør du når du tar selvmord: Jo du tar livet av deg for å slippe "pine" du kan oppleve senere i livet. Hvorfor i helvette skal jeg spare meg for all den morroa "venner" kan ha med meg senere? Hvorfor i helvette skal jeg være leketøyet de sitt? de mener at det er egoistisk iforhold til familie osv. Tenk deg hvis du skyter deg selv, tror du foreldre osv orker å gjøre så mye da, og tenk det rotet, blodet, frykten rundt stedet det skjedde. Selv liker jeg ikke å være i sykehus fordi fettern min døde av kreft der, nevnt tidligere. Men skjønner hva du mener med at du skal slippe å være de andre sitt leketøy og slippe pine. Men allikevel er det en billig løsning vil jeg si. Tenk over hvordan du hadde det før helvete begynte, det kan bli sånn igjen en dag. Er vel det som holder meg gående... Billig løsning!? ER D SÅNN DU SER PÅ D? ja og siden alle morer seg på min bekostning skal ikke jeg få lov å gjøre motstand på den eneste måten jeg kan? Akkurat nå prøver jeg desperat og få personer jeg kjenner til å forstå situasjonen jeg er i for jeg synes selvmord er en sisteløsning men ikke faen om jeg orker så mye mer av dette. Du hjelper deg selv veldig lite ved å begå selvmord. Hva med å heller unngå kontakt med de du misliker og se etter nye mennesker å knytte deg til? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Prøver å få kontakt med noen av de jeg ahr noen siste muligheter med.... Prøve å lage grunnlag liksom Ernie. - Takker Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Må si meg litt enig med Rxj0n her. Av og til fortjener nesten nettverket rundt en person det. Selvmord er som regel en siste løsning. "Alt annet" har feilet og man ser overhode ikke noe håp og man får heller ingen hjelp. Kom ikke og si at vedkommende alikevel skal pines, torrtureres og være konstant nede 24/7.Okey, selvmord er ikke et pent syn som regel, men når man ikke får hjelp til å komme seg ut av dypet så... Enig, men det ER last resort, og det er mest ødeleggende for den som tar selvmord uansett hvordan du ser på det. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Prøver å få kontakt med noen av de jeg ahr noen siste muligheter med....Prøve å lage grunnlag liksom Ernie. - Takker Det fins alltid andre utveier enn selvmord. Det tar bare litt tid å finne dem.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) @Rxj0n: hvor gammel er du? 14?15?16?17? hvis du går på skolen: når du bytter skole slipper du alle som plager deg! du får blanke ark, og kan få nye venner. er du eldre enn det, snart ferdi med skolen: når du er ferdi skolen, flytter for deg selv osv, får du et helt nytt liv. du slipper å danse etter andres pipe. du gjør det du selv vil! du slepper all mobbing/plaging! det er bedre å tenke på alt det gode du kan oppleve, enn alt det vonde du har opplevd. jeg regner med at du har en familie du er glad i? har du virkelig ønske om å ødelegge livene deres ved å ta liv av deg selv? velge den enkle veien? det er kanskje litt slemt å si, men selvmord er den pinglete veien! da vinner de som plager/mobber deg! hvis du holder ut, vinner du, og de taper! Ingen andre enn de som missliker deg/plager deg, vinner på at du tar selvmord! men folk som liker deg, og er glad i deg taper stort! unnder du de virkelig det? @chokke: begynn å trene! ikke gi opp, eller lur deg selv ved å fortsette med trøstespising! når kiloene brennes vekk føles det fantastiskt godt ut! du burde også ta opp problemene dine med faren din. fortell han hvordan han påvirker deg, og ha gjerne moren din der. hvis du sier til han at han er så ufyselig mot deg at du vil at han skal flytte, er han nødt til å skjønne hvor idiot han har oppført seg. hvis ikke.... da er han enkelt og greit en skikklig dust! edit: endret litt! Endret 21. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ja, faren min er en DUST Med store bokstaver. Han tror bare jeg tuller og ler. Så skal han si noe morsomt på min bekostning å le.... Jeg vil til psykolog og familiepsykolog, men mamma tror bare det er fordi jeg har hørt at det hjelper.... Men får virkelig håpe jeg får psykolog snart. Klarte å overbevise mamma. Eller det jeg egentlig vil er å få en kjæreste som jeg kan snakke alt til og ligge inntil brystkassa hennes lenge.... lenge.... kanskje vi sovner... *snufs* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Eller det jeg egentlig vil er å få en kjæreste som jeg kan snakke alt til og ligge inntil brystkassa hennes lenge.... lenge.... kanskje vi sovner...*snufs* Det hadde fått meg til å bli bedre men faren din er ikke en DUST han er bare uvitende men håper du klere å overbevise moren din Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 som sagt! du burde også ta opp problemene dine med faren din. fortell han hvordan han påvirker deg, og ha gjerne moren din der. hvis du sier til han at han er så ufyselig mot deg at du vil at han skal flytte, er han nødt til å skjønne hvor idiot han har oppført seg gjør dette først! psykolog koster masse! hvis du får endret dusten av en far du har gratis, er ingenting bedre enn dette. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) er det jeg prøver på... Men jeg tror ikke hun vil innse saken, at den er sånn. Jeg har prøvd å hinte til at jeg ikke liker at han skal drite meg ut, men må nok ty til drastiske midler. Virker som om han er en sånn du ser på dårlige amerikanske filmer, hvor man vil at sønnen skal være "sånn og sånn" og prøve å skjelle ut sønnen til han blir sånn. Endret 21. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ikke snakk til moren din! snakk til faren din! fortell han hvordan det påvirker deg! si at det ødelegger livet ditt, eller no sånt! så sjønner han omfanget av det han driver på med! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) jeg skal prøve å snakke med pappa iløpet av morradagen isden begge er hjemme. Og jeg vil ikke til psykolog på grunn av pappa. Men pga hele fuckings tilstanden. Endret 21. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 kjempe bra rappoter her hvordan det går da! Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 husk hold deg saklig Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 søder, nå har jeg jaggu gjort det svære.. Jenta jeg liker så godt, som jeg har kjent siden ca. 3. klasse, Spurte om det var noen spesiell jeg liker for tiden, såklart fikk jeg meg aldri til å si at det var hun.. Det ble ikke akkurat bedre når hun oppga sin status som single og trives med det, heller .. Men, værre skal det bli, når hun til slutt sier; "Jeg håper du sier det da, -gode venner- sier vel alt til hverandre? ' Herregud.. hva gjør jeg? - Christer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ring/send melding og fortell henne at du angrer for at du ikke var ærlig. så forteller du henne hele pakka. kan gå rett vest, men det kan gå "sør" også Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 @chokke: Vi hadde også en slags avslutning med overnatting i gymsalen for hele klassen. Det var nesten på sparket, og det var ikke tid til å lage lapper og dele dem ut, så hun som arrangerte det fikk beskjed om å fortelle det til vennene sine og så skulle de fortelle det videre. Det var ikke før etterpå at vi fant ut at 2 stykker i klassen aldri fikk vite om det. Jeg kan love deg at de i klassen din har dårlig samvittighet. Det fikk i hvertfall vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg