Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hvor jeg har to av mine beste venner, (de er jenter)

En av dem forsvinner mer og mer, jeg som må ta intiativet til en klem når vi møtes, og det er alltid jeg som må starte en samtale på MSN, det var absolutt ikke sånn før, og det som frustrerer meg er at jeg ikke har en anelse om "hvorfor"

Og ho andre gidder jeg ikke å skrive om D:

En annen ting: Av de tre beste vennene jeg har, har de en som er bedre enn meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Valentinsdagen Amerikanske tradisjoner kan brenne

Min mening iallefall, idiotiske kommersielle møkkatradisjoner.

Jeg fatter ikke hvorfor ikke folk som ikke liker valentinsdagen/er single bare kan forbigå dagen i stillhet og la dem som liker å få en unnskyldning til å gjøre noe kjekt for kjæresten sin ha det i fred i stedet for å whine om amerikanisering og blabla.

"Fy faen, ass, feire kjærlighet med en egen dag? Liiite kjipt og a-me-ri-kansk, dah"

Lenke til kommentar
Valentinsdagen Amerikanske tradisjoner kan brenne

Min mening iallefall, idiotiske kommersielle møkkatradisjoner.

Jeg fatter ikke hvorfor ikke folk som ikke liker valentinsdagen/er single bare kan forbigå dagen i stillhet og la dem som liker å få en unnskyldning til å gjøre noe kjekt for kjæresten sin ha det i fred i stedet for å whine om amerikanisering og blabla.

"Fy faen, ass, feire kjærlighet med en egen dag? Liiite kjipt og a-me-ri-kansk, dah"

Valentinsdagen er egentlig en dag der dama forventer noe fint av deg, derav om du driter i dagen vil det bli et minus. Jeg synes når forholdet er 1 år bør det feires, ikke om du finner ei 10 jan. og feirer 14 feb. Selv synes jeg valentinsdagen er helt ok, og jeg hadde tatt med kjæresten ut om jeg hadde hatt ei :(

Lenke til kommentar

Jeg forventer meg ingenting av kjæresten på Valentinsdagen, men om han hinter til at han vil gjøre noe, enten det er gaveutveksling eller kino og restaurant eller for den saks skyld filmkveld med en bedre middag (tar oss ikke tid til sånt så ofte innimellom akademia og jobb og gaming).

Lenke til kommentar
Ikke uff deg over det

Joda, denne dagen minner meg om ting som jeg ikke vil huske!

Dette er min første Valentinsdag med kjæreste, og selv om jeg lenge har hatt en hemmelig drøm om å lage en kjemperomantisk dag denne dagen, sier prinsippene mine nei.

Har aldri hatt noe kjæreste, aldr vært i nærheten engang, så kan ikke uttale meg omm dette...

Det gjelder bare å se på det som en kommersiell møkkadag, som man lett slipper unna når man er singel.

Møkk? JA! helt klar, akkurat som alle andre amerikanske tradisjoner som man har importert til norge :sick:

Synes valentinsdag mest blir en slags obligatorisk dag hvor man plikter å gjøre noe ekstra for kjæresten, og den er jo egentlig bare kjip for dem uten kjæreste. Lurer på hva gutter med kjæreste føler om denne dagen, har inntrykk av at jenter synes den er fantastisk. Martine er kanskje unntaket da.

Greit den er kjip for de uten kjæreste, men jeg overlever det ;)

Hva gutter uten kjæreste føler? Jeg tror i alle fall at jeg vil ha følt at den var helt bortkastet!

Lenke til kommentar

Jeg så på denne dagen som en helt vanlig dag, og hadde glemt det helt hvis det ikke var for at jeg fikk roser og sjokolade. Det er koselig, for all del, men jeg hadde ikke dødd hvis ingen ga meg noe som helst heller. For et par år siden var det nok viktigere enn nå. Har så mye annet å tenke på at det totally slipped my mind.

For å være ærlig er jul mye mer slitsomt.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen? Alle forsvinner til slutt. Det eneste jeg kan håpe på er at jeg forsvinner først.
Vi dør alene alle sammen,det er ikke noe poeng. Ting bare flyter.
Lenke til kommentar
Pappa på sykehuset :( Kjipt, kjipt. Misliker sykehus. Heldigvis kun en liten skade i låret, men dritt alikevel. Slalom er en farlig sport.

Skjønner at det er kjipt. Men det går bra ;) En skade i låret skal gammer'n tåle :)

Har selv vært på sykehus to ganger, spiker i ryggen og betennelse i foten. Ca. 2 måneder på sykehus sammenlagt. Ingenting livstruende da, og ser egentlig på begge opphold som positiv livserfaring ^^,

Lenke til kommentar

Jeg er så livredd om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Noen ganger lurer jeg på om jeg har dratt denne greia med å utfordre meg selv for langt. Og at det kanskje gjør mer skade enn godt akkurat nå. Men jeg vil ikke for alt i verden tilbake til den jeg var for noen år siden. Faen, at det skal være så vanskelig å finne en balansegang.

Lenke til kommentar

da var vel valentinsdag offisielt over. har aldri vært noen fan av disse kommersielle helligdagene som kun eksisterer for å få solgt forskjellig crap.

men var lite gøy å gå igjennom byen i dag for å få handla noe mat.

virka som om jeg var den eneste som ikke hadde ei hånd å holde i i hele byen.

men får satse på at jeg har ei jente jeg kan la vær å feire valentinsdag med til neste år heller

Lenke til kommentar

Etter alle disse år med dype depresjoner og tunge tanker så har jeg endelig kommet ut av dette rotteracet der jeg aldri ble sett eller forstått. Jeg syntes det å ikke bli forstått var det verste med depresjonen. Jeg har fortsatt noen dager innimellom som er mørke, men det handler kun om minutter/timer i stedet for uker/mnd. Det er fantastisk å kunne våkne om morgenen og glede seg til livet. Det er mulig for deg også...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...