Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står ingenting. Det forestiller en diamant som skal representere det evig bestandige. og en X som ikke betyr noe i det hele tatt. litt lenger ned er det et bølgemønster (du ser såvidt begynnelsen av det) som skal representere det som aldri slutter å forandre seg...

Lenke til kommentar

Dypt lars..

Var på Topp20 konserten sammen med en venn, og bak oss sto den nydeligste jenta jeg noen gang har sett! Hun hadde blå øyne, de var egentlig lyseblå som lyste opp som en sol, fin kropp også!

Tyvlytta litt når hun prata med veninnene sine og det hørtes ut som ei snill jente...

Angrer så sinnsykt på at jeg ikke snakket med henne, og jeg kommer aldri til å se henne igjen...Faen..

Sa en ting da, hun var litt lav så jeg sa: "Du kan sikkert sette deg på gjerdet om du ikke ser noe", "Ja, takk" sa hun og smilte snillt...

Angrer så sinnsykt...

Faen faen faen...

Lenke til kommentar
Og hvorfor du avr så langt nede.....selvskading blir feil.....selvmord  :hrm:

ehh.. nei, selvmord er ikke noe bedre! tverdt imot!

har heldigvis ikke opplevd noe slik selv. s

å vondt ut L4r5 :yucky:

Spør du meg er det ganske egoistisk.

Tar man livet sitt tenker man ikke på stort flere enn deg selv.

(Det jeg sa over kommer helt an på situasjonen, men folk som gjør slikt fordi kona skiller seg - :roll: )

Lenke til kommentar

woohoo kan jeg si.... endelig ferie. Vekk fra "klassekameratene"...

Vekk fra ungdomsskolen...

Fant ut at noen/de fleste skulle overnatte på skolen, men fikk jeg vite noe om det? nei...

Får håpe ting blir bedre på videregående :)

Lenke til kommentar
Spør du meg er det ganske egoistisk.

ja, selvmord er veldig egoistisk. tenk på alle i familien so får et hælvete hver dag, pga en i familien har tatt liv av seg selv.

Fant ut at noen/de fleste skulle overnatte på skolen, men fikk jeg vite noe om det? nei...

se verste du har opplevd tråden for respons

Lenke til kommentar
Tviler på at jeg får jenta jeg er forelska i :cry:

ditto.

For å bli litt mer deprimert... Virker som min far prøver å gjøre det verre. Når jeg spurte om vi kunne kjøpe sjetonger når vi handla sa han: "trenger du det da, du sitter bare inn på rommet uansett"... Gir ikke mye støtte akkurat. OG andre ganger så kommer det hele tia, "du har jo ikke venner, så hva skal du med det". Virker som han kun sier det når søstra mi har en av 2 venninder på besøk, hvorav den ene er dritsøt :love: . Og "kun" 3 år eldre :p . Neida, tror ikke det blir noe der. Men virker som om pappa prøver å drite meg ut foran denne venninden, som heter Anine btw. Elsker det navnet :) . Anine :love:

Lenke til kommentar
....trøstespising....

slutt med trøstespisinga, begynn og tren, og spis sun mat! da brenner du vekk kiloene, og tro meg! slanke og veltrente mennesker ha bedre selvtilitt enn mindre slanke mennekser :)

Ikke sikkert det er det verste som har skjedd han

neppe, men det stor nå der også.

edit:

snakk med den idioten av en far du har, og fortell han hva du mener om det da.

edit:

feil*/leif

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

ja, mennesker jeg aldri har møtt (og sannsynligvis ikke kommer til å møte) + mamma er de eneste som støtter meg

EDIT: har snakka med mamma om det, men hun tar pappas parti og sier bare at han sikkert ikke mener noe vondt med det. Og å snakke med han går ikke for da bare sier han at jeg har et problem... Så jeg vil at han skal flytte.

Og jeg orker ikke leve med han mer og når jeg sier at det bare er en periode kanskje så får jeg svar: Nei den unnskyldningen holder ikke, du har brukt den i to år... Så spør jeg hva det er da og da sier han det er du som er slem bare.... *snufs*

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Nå er jeg jævli lei av alle de som sier "selvmord er en egoistisk handling"

Hva gjør du når du tar selvmord:

Jo du tar livet av deg for å slippe "pine" du kan oppleve senere i livet.

Hvorfor i helvette skal jeg spare meg for all den morroa "venner" kan ha med meg senere?

Hvorfor i helvette skal jeg være leketøyet de sitt?

Lenke til kommentar
Nå er jeg jævli lei av alle de som sier "selvmord er en egoistisk handling"

Hva gjør du når du tar selvmord:

Jo du tar livet av deg for å slippe "pine" du kan oppleve senere i livet.

Hvorfor i helvette skal jeg spare meg for all den morroa "venner" kan ha med meg senere?

Hvorfor i helvette skal jeg være leketøyet de sitt?

de mener at det er egoistisk iforhold til familie osv. Tenk deg hvis du skyter deg selv, tror du foreldre osv orker å gjøre så mye da, og tenk det rotet, blodet, frykten rundt stedet det skjedde. Selv liker jeg ikke å være i sykehus fordi fettern min døde av kreft der, nevnt tidligere.

Men skjønner hva du mener med at du skal slippe å være de andre sitt leketøy og slippe pine. Men allikevel er det en billig løsning vil jeg si. Tenk over hvordan du hadde det før helvete begynte, det kan bli sånn igjen en dag. Er vel det som holder meg gående...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...