Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 det er ikke artig og være depresiv og er lettere sagt enn gjort og tenke det jeg skriver. Sliter med det selv:P Ihvertfall når periodene er lange:( Holdt ut, og det blir bedre til slutt...er det man må håpe på ihvertfall. Og jula gjør det ikke noe bedre når man ser alle smiler og koser vettet av seg........ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Og jula gjør det ikke noe bedre når man ser alle smiler og koser vettet av seg........ Nei, det er jo akkurat det. Tror det er det som gjør at jeg har en nedtur nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har du ikke noe du liker og gjøre, som du kan kose deg med? eller noen venner\familie som betyr litt mer enn vanlig for deg som du kunne besøkt? Forstår den biten du sier der, for lyst og slå folk:P ( for og sette det på spissen ) Ihvertfall når mennesker som aldri hadde sett på deg til vanlig, begynner og småhilse og smile. Lenke til kommentar
Gjest Innom.. Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Et lite spm bare.. vet jeg alltids kan prøve å lese meg opp på diverse faktasider, men alltid best å lære av dem som har opplevd ting selv. Hvordan "fungerer" (i mangel av bedre ord akkurat nå) en depresjon m psykoser?? hva innebærer en psykose? Er kanskje et dumt spm, men har aldri helt skjønt va som ligger i det.. Har selv en alvorlig depresjon, men altså aldri helt skjønt hvordan det arter seg når det går over til å omfatte psykoser.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg vet det bare er å trene, så legger jeg på meg muskler. Men lettere sagt enn gjort, jeg klarer aldri å få lyst nok til å begynne på treningsstudio etter ett miserabelt forsøk i fjor.Hvordan gikk det til? Ønsker du å fortelle? Lenke til kommentar
Gjest 100110 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har de siste 3-4 ukene ligget på ca. 3-400 kcal om dagen. Vil jeg gå fort opp i vekt igjen hvis jeg begynner å ligge på 2000kcal igjen fra nå av? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 husk og starte forsiktig med og spise mye eller får du dritvondt i magen. Men på rundt 2-2500 så burde du gå opp ja. Spørs hvor aktiv du er, 2000 er normal kalori-inntak på en dag, pluss\minus alt etter hvor aktiv man er. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jula betyr hvertfall at jeg får en uke fri fra skolen, det er jo greit nok. Og sånn sammenlignet med i fjor har det jo gått framover.. fra en skala på 1-10 over tilfredshet med livet, har jeg vel gått fra 0,2 til kanskje 3..xD Lenke til kommentar
Gjest Guest_blabla_* Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg merker at kulda kommer igjen. Ikke den norske vinterkulda, den kjenner alle. Jeg snakker om den kulda som sniker seg fram og ligger langs knoklene. Den som kommer når jeg spiser for lite og strekker ut energien for langt. Den som kommer når jeg bevisst sliter meg ut hver eneste dag, for å sikre at maten jeg spiste i går ikke ble for mye. Den som kommer når jeg hver dag kjenner på knokler og ben og lengter etter den dagen de stikker ut igjen. Den som kommer når den intense lengselen og angsten for nærhet er tilstede. Den som alltid stikker litt ekstra når jeg hater meg selv mer enn vanlig og vet at resten av verden gjør det samme. Og på en eller annen pervers måte, gir det meg et snev av lykke. Jeg veit at jeg klarer å være kald igjen nå. Jeg vet at de ikke kommer for nære og jeg vet at masken ikke faller av. Jeg vet at det skal gå bedre denne gangen. Nå er det meg mot verden. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Lurer virkelig på om depresjonen min (som svinger frem og tilbake) kan ha noe å gjøre med medisiner jeg tar også. Tar 3 stk forskjellige blodtrykksmedisiner og tabletter for diabetes 2. Kan jaggu begynne å lure. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ihvertfall når mennesker som aldri hadde sett på deg til vanlig, begynner og småhilse og smile. Dette har faktisk begynt å skje nå, skjønner det ikke... HVORFOR? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ihvertfall når mennesker som aldri hadde sett på deg til vanlig, begynner og småhilse og smile. Dette har faktisk begynt å skje nå, skjønner det ikke... HVORFOR? Av en eller annen grunn hilser folk når du ser glad ut, men hvis du ser trist ut er du på en måte i din egen verden. Sånn føler jeg det hvertfall, hvis folk er litt borgjemt legger man ikke merke til de. Det kan man jo tenke litt på til vanlig, at de fleste liker å bli hilset på. Hvertfall jeg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Når jeg bodde i Trondheim så hadde jeg ei venninne, mora hennes hatet meg...hun sa at hun ikke likte meg. Men hver jul så var det klem og kyss( spy ). Resten av året så var det samme gamle. Jeg smiler omtrent aldri når jeg er ute. At folk reagerer positivt hvis man smiler osv. såklart, men mennesker er også så glad-falske i jula at jeg blir kvalm! Lenke til kommentar
Gjest spm Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hva er en sosionom? Hva gjør de som psykologer ikke gjør, eller er det ingen ting? Hvilken type behandler foretrekker man når det kommer til angst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sosionom. Har ikke mye erfaring/peiling på sosionomer, men vil tro at det er best å oppsøke en psykolog, som mest sansynlig vil prøve ut kongitiv terapi. Lenke til kommentar
Gjest spm Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sosionom.Har ikke mye erfaring/peiling på sosionomer, men vil tro at det er best å oppsøke en psykolog, som mest sansynlig vil prøve ut kongitiv terapi. Ah, men jeg har vist en klinisk sosionom, muligens en forskjell Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kanin33: Jeg kanke akkurat skryte av at jeg ser glad ut Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sosionom.Har ikke mye erfaring/peiling på sosionomer, men vil tro at det er best å oppsøke en psykolog, som mest sansynlig vil prøve ut kongitiv terapi. Ah, men jeg har vist en klinisk sosionom, muligens en forskjell Sålenge en person kan hjelpe deg så mener jeg at utdannelsen ikke har en døtt og si;) Viktigste er at DU føler at ting blir bedre:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg synes det nesten er litt morsomt, at alle som blir kjent med meg ender opp med å enten hate meg, eller mislike meg. Vi kan komme fint overens, men så fort en blir bedre kjent så snur de mot meg. Og de som sier de ikke snur mot meg kjenner meg bare ikke godt nok enda. Lenke til kommentar
Gjest Guest_magnus_* Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sosionom.Har ikke mye erfaring/peiling på sosionomer, men vil tro at det er best å oppsøke en psykolog, som mest sansynlig vil prøve ut kongitiv terapi. Ah, men jeg har vist en klinisk sosionom, muligens en forskjell Sålenge en person kan hjelpe deg så mener jeg at utdannelsen ikke har en døtt og si;) Viktigste er at DU føler at ting blir bedre:) tja deg om det, eg like at folk e intelektuelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg