Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

21!! Tjueen år totalt alene. Uviten om en følelse jeg lever for å oppnå. Jeg har alle ting, men jeg har INGEN! Jeg ser rosenrøde kinn og gristrende øyne. Men de er aldri rettet mot meg. Tredjeperspektiv. Og værst av alt; jeg synes så ufattelig synd på meg selv, og er livredd for at vennene mine også skal gjøre det. 21 år er mye for en som alltid har vendt seg til folk, og alltid har innerst inne vært på utkikk. 21 år med enveisblikk, som venter på at noen skal tolke det, og gjengjelde det. Jeg er en god person, hvorfor ser jeg da på meg selv ovenfra og ser at jeg ikke blir sett? I mitt logiske hode er det noe galt, og jeg kommer ikke unna at det er meg det ernoe galt med.

Jeg tror nok du får mange fine blikk mot deg, men du legger kanskje ikke merke til det. Det er også fort gjort at man kun ser det negative og ikke noe annet enn det om det er noe man virkelig ønsker seg.

Jeg var alene i 20 år. Hadde venner og sånn såklart, men ikke noe som kunne minne om kjæreste. Plutselig skjedde det også, og jeg har hatt det greit siden. Har gått opp og ned, men det gjør det jo uansett om man har noen å dele livet med eller ikke.

Om du har det helt jævlig og er langt nede så kan det jo igrunn bare gå oppover. :)

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_x_*

Lars, jeg bare lurer, hvordan kan du ha kjæreste hvis livet ditt alltid har vært dritt? Unskyld, men jeg forstår bare ikke folk som sliter når de har noen nær, jeg har ingen og har heller aldri hatt det, misunner deg, jeg.

Lenke til kommentar
Lars, jeg bare lurer, hvordan kan du ha kjæreste hvis livet ditt alltid har vært dritt? Unskyld, men jeg forstår bare ikke folk som sliter når de har noen nær, jeg har ingen og har heller aldri hatt det, misunner deg, jeg.
Samboeren min har hjulpet meg utrolig. Ting er lettere når jeg har henne.

Men å tro at alle problemer på magisk vis skal forsvinne bare fordi man får seg dame blir litt naivt synes jeg. No offence meant.

Lenke til kommentar

Du har så rett så rett.

Om man har dame, er rik osv. har NULL med saken og gjøre.

Det er en sykdom og tro at alt blir bedre bare man får visse ting i livet er feil.

Har samboer selv og vil påstå hun er den eneste grunnen til at jeg ser poenget med og håpe at ting blir bedre.

Men hun kan ikke gjøre noe for meg utenom og støtte meg noe hun gjør så det holder.

SaitekQ: Og vi har mennesker som MÅ ta piller for og klare dagene om man vil eller ikke;)

Bare så det er sagt, spise piller for og spise piller bare hjelper ingenting.

Men noen av oss tar de for vi MÅ.

Syns det bare er feil og si at piller ikke løser noe, for det redder dagene fornoen av oss. Medisinsk sett.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er litt kjipt når søskenbarnet mitt sliter med ensomhet.

Jeg prater med ham hver dag og kan ha diskusjoner, men i og med at jeg bor langt borte fra vedkommede så er det også tungt at jeg ikke kan hjelpe ham med situasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_overlegen_*

Er det normalt å føle seg "bedre" enn alle andre når man er deprimert? Jeg føler liksom at, oppi mitt hode, så er jeg sinnsykt smart, jeg vet alt og ingen vet bedre....

Jeg analyserer alt og kommer liksom alltid fram til en konklusjon, og ja den er som regel negativ, men jeg ser intet håp ettersom jeg vet inni mitt hode at jeg aldri vil bli frisk.

Jeg forstår om dere ikke skjønner hva jeg mener, men jeg føler meg som en utspekulert tulling rett og slett, og det er irriterende

Lenke til kommentar
Gjest Deppe trollet
Er det normalt å føle seg "bedre" enn alle andre når man er deprimert? Jeg føler liksom at, oppi mitt hode, så er jeg sinnsykt smart, jeg vet alt og ingen vet bedre....

Jeg analyserer alt og kommer liksom alltid fram til en konklusjon, og ja den er som regel negativ, men jeg ser intet håp ettersom jeg vet inni mitt hode at jeg aldri vil bli frisk.

Jeg forstår om dere ikke skjønner hva jeg mener, men jeg føler meg som en utspekulert tulling rett og slett, og det er irriterende

Skjønner hva du mener, hadde det akkurat på samme måten før.

Kvit deprisjonen min jeg da *Stolt*

Var i allefall det helt frem til i går -.-

For da innså jeg plutselig at jeg skulle hatt mensen for sånn cirka en uke siden. Og jeg har hatt ubeskytta sex med eksen, og det var etter at han ble eks. Vel og merke var den ikke helt frivillig den sexøkta, men orka ikke at han skulle klikke på meg og true med å ta livet av seg selv og andre. Og det gjør han ALLTID når jeg sier at jeg ikke orker/vil ha sex med han akkurat da... Han kom ikke inni meg, trodde vi. Men er juggu ikke sikker jeg nå. Har lege time i morgen, så finner det vel ut da... Frister ikke akkurat...

Og det at mora mi har sagt at hu kaster meg ut vis jeg blir gravid hjelper jo ikke akkurat da -.-

JEG VIL IKKE TA ABORT! Høres så jævlig ut!!!!

Men er ikke noe alternativ og la et barn med hans gener komme til verden heller -.-

Syns egentlig veldig synd på meg selv i dag x) Hadde liksom endelig kommet meg helt ut av alle problemene mine men neida -.-

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Fjernet et par (17(!)) innlegg for obvious reasons. Dette er ikke stedet å trolle og komme med humoristiske innslag ang. abort - eller noe annet for den saks skyld..

Utenom dette vil jeg fremme et par kloke ord rundt saken:

Ta abort hos legen du. :)
Jeg ville ikke satset på hjemmeabort for alt i verden.

samt:

er jo ikke sikkert jeg er gravid da x)
Kanskje sjekke det først?
Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Deppe trollet
Fjernet et par (17(!)) innlegg for obvious reasons. Dette er ikke stedet å trolle og komme med humoristiske innslag ang. abort - eller noe annet for den saks skyld..

Utenom dette vil jeg fremme et par kloke ord rundt saken:

Ta abort hos legen du. :)
Jeg ville ikke satset på hjemmeabort for alt i verden.

samt:

er jo ikke sikkert jeg er gravid da x)
Kanskje sjekke det først?

Som sagt, skal skjekke det hos legen i morgen.

Og det var akkurat det jeg terengte for å gi litt slipp på angsten, så ikke si at det var så unødvendig :p

Lenke til kommentar
Gjest Deppe trollet

Er pga at jeg har en tendens til å flippe ut at jeg skal skjekke det hos legen... Er ikke helt sunt å være alene når man får verdens dummeste Idèr :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...