Mechablast Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Føler meg nedfor og deprimert nå, har ikke lyst til noe som helst. Skulle ønske det fantes noen enkle ting som kunne få opp hummøret, men vet ikke hva det skulle være. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Føler meg nedfor og deprimert nå, har ikke lyst til noe som helst. Skulle ønske det fantes noen enkle ting som kunne få opp hummøret, men vet ikke hva det skulle være. Tredde gangen jeg har postet linken på kort tid, men det funka for meg: http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/ Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Føler meg nedfor og deprimert nå, har ikke lyst til noe som helst. Skulle ønske det fantes noen enkle ting som kunne få opp hummøret, men vet ikke hva det skulle være. Tredde gangen jeg har postet linken på kort tid, men det funka for meg: http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/ Stoppar den nokon gong? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Stoppar den nokon gong? Aldri. Har hatt den gående i bakgrunnen i snart en time, rart jeg ikke har fått slag enda. Awesome. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Føler meg nedfor og deprimert nå, har ikke lyst til noe som helst. Skulle ønske det fantes noen enkle ting som kunne få opp hummøret, men vet ikke hva det skulle være. Tredde gangen jeg har postet linken på kort tid, men det funka for meg: http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/ Ha ha, takk. Denne kunne jeg virkelig ikke la være å le av. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Denne kunne jeg virkelig ikke la være å le av. Det er bra Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/ Hahaha, den fikk seriøst opp humøret. Takk! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Den songen freakar meg ut. Den får overhodet ikkje opp humøret. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Trist for deg Magnus_L, men den så ut til å funke bra for de fleste andre Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har funnet noe som funker fint når man skal få opp humøret etter kvinnfolk har skjedd. Sjekk opp damer som er forlovet. Som regel er de smålei av gubbene sine, og man kan fint ta for seg, pluss at det er en humør/selvtillitbooster av dimensjoner. Og i verste fall får du mye å le av i retrospekt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Men så er det noen av oss som har et snev av prinsipper og selvrespekt så vi lar være å sjekke opp damer som er opptatt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Enig med Lars. Syns det er respektløst å sjekke opp damer som er forlovet... Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 pft, så lenge det ikke er unger inne i bildet, så er det lov. Er det derimot unger inne i bildet, stiller saken seg betydelig annerledes. Like fullt -- om dere har slike lusne prinsipper, så er det tydelig at dere ikke stiller først i køa.. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvorfor det? Er damene tilbøyelige til å begå utroskap, er ikke forholdet noe særlig uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 pft, så lenge det ikke er unger inne i bildet, så er det lov. Er det derimot unger inne i bildet, stiller saken seg betydelig annerledes. Like fullt -- om dere har slike lusne prinsipper, så er det tydelig at dere ikke stiller først i køa.. Deg om det. Hvorfor det? Er damene tilbøyelige til å begå utroskap, er ikke forholdet noe særlig uansett."Tilbøyelig til å begå utroskap?" Det er snakk om å aktivt gå inn å fremprovosere en handling som muligens ikke hadde skjedd om man ikke hadde gjort noe. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er bare mulig å fremprovosere noe hvis man allerede er tilbøyelig til det, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Like fullt -- om dere har slike lusne prinsipper, så er det tydelig at dere ikke stiller først i køa.. Dummeste jeg har hørt. Det betyr at vi respekterer folk. Gigantforskjell. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ei dame er ikke mye trofast dersom hu lar seg egge med med letthet, altså er forholdet per def meningsløst. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ei dame er ikke mye trofast dersom hu lar seg egge med med letthet, altså er forholdet per def meningsløst. Det er som å si "moren din kommer til å dø før eller siden, så vi kan like gjerne drepe henne nå". Tenker du ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg