Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Sliter med dårlig samvittighet ovenfor mine foreldre . Jeg føler de har gjort så mye bra for meg , mens jeg har gitt så lite tilbake . Dette gjør meg sinsykt deppa, er redd for at de aldri skal få oppleve at jeg også kan gjøre bra ting her i livet . Noen andre som har følt eller føler det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter med dårlig samvittighet ovenfor mine foreldre . Jeg føler de har gjort så mye bra for meg , mens jeg har gitt så lite tilbake . Dette gjør meg sinsykt deppa, er redd for at de aldri skal få oppleve at jeg også kan gjøre bra ting her i livet . Noen andre som har følt eller føler det samme?

Vel, nei. Men jeg føler det motsatte, og det er deprimerende det også, hvis det hjelper.

Lenke til kommentar

Vel, nei. Men jeg føler det motsatte, og det er deprimerende det også, hvis det hjelper.

At du gir alt for foreldrene dine , mens de ikke gir noe tilbake ? Høres like jævlig ut :(

Lenke til kommentar

Om du sliter med dårlig samvittighet så foreslår jeg at du prøver å gjøre noe med det.

Så får du det bedre med deg selv.

Jeg har selv hatt mye dårlig samvittighet, og det hjelper mye å ordne opp. :yes:

EDIT

Høres ut som du setter høyere krav til deg selv en du klarer med.

Slutt å sette krav til deg selv som du egentlig vet ikke går, sett deg heller krav som du vet du får til.

Endret av minibig
Lenke til kommentar
Jeg blir deppa over at folk mobber meg for sykkelen min!

Det er den beste sykkelen jeg har hatt!!!

Greit, jeg må bruke en kile for å få de fremmre girene til å funke, men shitt hvor lett den triller!

Du....hvis det er den beste sykkelen du har hatt så bare "overse" det folk sier.

Tenk at de er fylt med misunnelse eller noe.

De som mobber har bare så utrolig mye dritt inni seg selv og har man litt status samtidig så lever man fort etter "tråkk ned andre for at jeg skal føle meg bedre".

Bare og sykkle rundt og vær en stolt Ølboks ( nekter og skrive tom:P )

Lenke til kommentar

Rapporterer overtramp! Ikke svar på trolling og/eller personangrep, men la en moderator ta seg av det. For selv de som bryter retningslinjene er også beskyttet av dem. Om noen kaller deg en idiot så legitimerer det altså ikke at du kan kalle han en idiot tilbake.

Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble 'Tall' innlegg slettet fra tråden.

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '10' innlegg slettet fra tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Det henvises til kategorien ”Tilbakemeldinger om Forumet” for tilbakemeldinger av generell art.

4549441574a.gif

Lenke til kommentar
Det verste med angsten min, vet dere hva det er? Jeg skjelver ikke. Det er ikke synlig at jeg føler jeg holder på å gå fra forstanden. Folk har sagt det til meg. Jeg virker helt normal. JEg tror jeg må være en jævlig god skuespiller.

ja, du sier akkurat det jeg opplever og føler ;)

Lenke til kommentar
Det verste med angsten min, vet dere hva det er? Jeg skjelver ikke. Det er ikke synlig at jeg føler jeg holder på å gå fra forstanden. Folk har sagt det til meg. Jeg virker helt normal. JEg tror jeg må være en jævlig god skuespiller.

For min del er det angsten for at det skal syne, at noen skal legge merke til det, stille spørsmål, det at jeg IKKE klarer å holde masken eller knekker sammen som har trent meg til å ha pokeransikt.

Jeg husker best en episode hos legen, der det var med en legestudent, som ikke klarte helt å skjønne at jeg var på tur til å hoppe ut vinduet, da det så ut som at jeg var helt avslappet og komfortabel der jeg satt foran dem på kontoret.

Så for min del er det en forsvarsmekanisme, som er med på å få meg igjennom dagen, som gjør at jeg kommer meg igjennom dagene på jobb uten at det trenger å komme spørsmål eller situasjoner pga hva som skjer inne i min kropp og hode. Tidvis hadde det vært greit om det syntes kanskje, men jeg er vel redd for at om jeg klarer å "skru det på", vil jeg ikke klare å skru det av igjen.

Lenke til kommentar
Smile ja? jada... jeg smiler nesten alltid på utsiden!

Jeg skjønner ikke helt.. Bladde 20 sider tilbake og på de sidene kom det frem at du har litt problemer med damer, er endel hjemme alene i helgene og slikt.. Også er du den eneste 17åringen jeg har hørt om som bryr seg om hva andre syntes om sykkelen sin..

Meen så har du fått en bil av faren din..

Du skriver som verden faller i grus, men jeg skjønner ikke hvorfor.. De tre tingene jeg skrev oppen forbi er kjipe ting, for all del.. men alt avsvaret ligger hos deg for gjøre de bedre.. Mens det er drøssen av folk som har "skikkelige" problemer som de ikke kan gjøre noe med og må slite gjennom med de vær dag..

Nå kan du hende det ligger mye mer bak og dette er bare toppen av isfjellet, og da beklager jeg at jeg uttaler meg om noe som jeg ikke vet åssen føles.. Men ja..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...