Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvtillit er ofte alpha\omega på damefronten så lenge man ikke setter listen veldig høyt på hvordan dama skal se ut og lignende.

Men er du lei deg og nedfor så er det ikke lett og få ei på kroken.

 

Du må prøve og prøve, og man får avslag...men til slutt så går det.

 

Men det er enkelt og si sånt, noe helt annet og gjennomføre.

At det er en kjæreste der ute til deg er veldig sikkert:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg er akkurat som deg Tom, og jeg har ikke for nylig begynt og "tro" litt mer på meg selv om du skjønner, er bare i ditt hode du er dum, teit og hele pakka! Jeg synes du virker som en skikkelig hyggelig fyr, og det kan jeg garantere at andre også synes! Når det gjelder jenter, jenter kommer ikke gratis som regel! Du må jobbe litt, det er som og spiller poker, en må spille korta sine riktig! Bare frys vekk de negative tankene om deg selv, selvom det kan være så jævla vanskelig, noe jeg vet alt om, og fortsatt sliter med!

 

Og du skal se at plutselig dukker hu opp; )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg føle meg bra? neh... leeeeenge siden sist

 

Nå tar vi alt fra start her.

 

Du KAN føle deg bra, og vi vet du klarer det.

Du kan faktisk klare det aller meste om du bare bestemmer deg for det.

 

Og ta alt i små steg. En starter ikke med å gå fra å ha dårlig selvtillit til å prøve seg på drømmedama.

Glem drømmedama foreløpig. Du starter med å ha det bra med deg selv. Trives med deg selv.

Etter det går alt nesten av seg selv.

 

Slik det høres ut har du allerede gitt opp, og da er det lite vi kan gjøre for å hjelpe deg.

Har en ikke vilje til å endre på det, skjer det heller ikke.

Lenke til kommentar
Du KAN føle deg bra, og vi vet du klarer det.

Du kan faktisk klare det aller meste om du bare bestemmer deg for det.

Hvordan i svarte helvete kan en bestemme seg for å føle seg bra? Det er ikke helt sånn ting fungerer. En kan bestemme seg for å gå steg som til slutt kan føre til at en føler seg bra, men det er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Slik det høres ut har du allerede gitt opp, og da er det lite vi kan gjøre for å hjelpe deg.

Har en ikke vilje til å endre på det, skjer det heller ikke.

 

 

Jeg har da ikke gitt HELT opp! (enda)

 

Og jeg er kommet såppas langt at jeg skjønner at noe MÅ gjøres!

Men jeg kommer liksom ikke helt i gang, tankene stopper meg!

Det går også litt opp og ned, en dag kan være ganske bra, mens neste er helt ræva!

Men akkurat nå, så har jeg en ned-periode :thumbdown: håper det snur seg snart :)

 

Forresten, kan noen av dere si meg hva som feiler space-knappen min? Høyre side (som er den siden jeg bruker) må hammres på for å få den til å funke, men venstre sider, som jeg ikke bruker i det hele tatt er helt fin! :cry:

Lenke til kommentar
Og jeg er kommet såppas langt at jeg skjønner at noe MÅ gjøres!

Men jeg kommer liksom ikke helt i gang, tankene stopper meg!

Det går også litt opp og ned, en dag kan være ganske bra, mens neste er helt ræva!

Men akkurat nå, så har jeg en ned-periode :thumbdown: håper det snur seg snart :)

Dette virker kanskje litt vel krast ut, men det er for dumt å sitte på et forum og sutre om du ikke prøver å gjøre noe med problemene dine engang. Prøv, har du problemer med å gjennomføre, prat med oss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...