Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og se hvor jeg er i dag.( en forbanna taper som ikke klarer en dritt på de områdene som betyr noe )

 

Kan du utdype?

 

Tror jeg avventer med det;)

Og egentlig så er det ikke viktig heller.

Men hvis personen som jeg sa det til vil vite hvorfor så skal jeg forklare så klart.

Men jeg har nok selvinnsikt til og vite hvor jeg står i samfunnet!

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Du burde kanskje forklare, for atm gir du uttrykk av å være en blind person som prøver å lede andre blinde gjennom sterk trafikkerte lyskryss. Dårlig kombinasjon.

Uenig. Blinde bør kanskje ikke lede andre blinde over lyskryss. Men dersom du ble blind tror jeg nok det hadde hjulpet å snakke med andre blinde som var i samme situasjon, som kunne fortelle deg at livet ikke er over selv om man mister synet.

 

Jeg setter pris på de som prøver å hjelpe andre i tråden her selv om man ikke er perfekt selv, tror det er få av de for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Du burde kanskje forklare, for atm gir du uttrykk av å være en blind person som prøver å lede andre blinde gjennom sterk trafikkerte lyskryss. Dårlig kombinasjon.

 

Du får post Nyhus;)

Og jeg sa at hvis den personen jeg sa det til ville vite mer så skulle han si ifra.

Han som spurte om og utdype var ikke den personen.

Men for og opplyse om det, jeg kommer til og holde meg unna denne tråden pga. et par opplevelser i dag.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg begynner å tro pappa kommer til å ta livet av seg snart.

Han har lagt brev rundt omkring for at folk skal finne dem, hvor han skriver at han ikke orker mer og så videre. Han er helt hysterisk redd for alle mulige sykdommer, og nekter å ta Vival fordi den er vanedannende. På en uke har han vært på legevakta fire ganger, og innlagt på sykehuset i tre dager.

Det er en bestandig redsel for hva som skjer, og en konstant bekymring for hvordan han har det.

 

Veldig, veldig slitsomt.

Lenke til kommentar
Du burde kanskje forklare, for atm gir du uttrykk av å være en blind person som prøver å lede andre blinde gjennom sterk trafikkerte lyskryss. Dårlig kombinasjon.

 

Du får post Nyhus;)

Og jeg sa at hvis den personen jeg sa det til ville vite mer så skulle han si ifra.

Han som spurte om og utdype var ikke den personen.

Men for og opplyse om det, jeg kommer til og holde meg unna denne tråden pga. et par opplevelser i dag.

 

Hvis du ikke vil svar så er det greit det. Er et fritt land. :thumbup:

Lenke til kommentar

Venstre forhjul eksploderte grunnet en utbuling i gummien på de relativt nye vinterdekkene mine som visstnok skulle være kjempebra, 4 stk. nye vinterdekk = kr 4.000,-

 

Saldo nå: kr 29,45,-

 

Æsj.... Økonomien skal liksom aldri få lov til å ordne seg igjen... Random kontoslurpende shit skjer hele tida, føles nytteløst å forsøke å spare opp en ordentlig buffer... :ermm:

Lenke til kommentar

Hvorfor skal alt være så vanskelig?

 

Jeg er kommet så langt at jeg gir faen i hva alle andre syns; men alikevel har jeg store problemer med å gi opp. Jeg *vet* jeg kan klare omtrent hva det skal være; bli hva enn jeg vil - jeg har potensialet, men jeg ser intet poeng i det.

 

Er det galt å lete etter en lett utvei? Jeg vil bare ha muligheten til å slappe av for meg selv; uten stress. Jeg kan komme dit jeg vil på 3-5 år; men da må jeg gi opp studieretningen jeg har valgt, og gjøre noe annet. Jeg kommer ingen vei med studiene nå, men alikevel vil det føles som et nederlag å gi opp.

Lenke til kommentar
Du burde kanskje forklare, for atm gir du uttrykk av å være en blind person som prøver å lede andre blinde gjennom sterk trafikkerte lyskryss. Dårlig kombinasjon.

 

Du får post Nyhus;)

Og jeg sa at hvis den personen jeg sa det til ville vite mer så skulle han si ifra.

Han som spurte om og utdype var ikke den personen.

Men for og opplyse om det, jeg kommer til og holde meg unna denne tråden pga. et par opplevelser i dag.

Konge at 1 av de personene som gjør denne tråden så verdifull forsvinner... :no: Håper du kommer tilbake engang...

Lenke til kommentar

Man skal være så smart at man prioriterer seg selv litt når det å hjelpe andre går på bekostning av egne problemer. Amanita Muscaria har bidratt mye og lenge her, og fortjener ros for innsatsen.

 

Jeg fikk et godt råd fra en deprimert ufør engelsk goter jeg pratet med på irc engang for lenge siden. Begrens online-aktiviteter som påvirker humør og tar energi når man ikke lenger får mer ut av de enn de gir tilbake. Man må tenke over hva man gir i forhold til hva man får tilbake, man kan ikke redde andre om man går under selv.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Folkens, jeg forsvinner ikke. Men opplevde i går hva folk kan gjøre imot andre bare for og være en dritt. Kommer ALLTID til og være her for de som vil det=)

Dere som har vært her en stund vet hvor viktig denne tråden er for meg. Og denne tråden har hjulpet meg og hjelper meg sykt mye for mange her gir gode råd og god støtte. Noe som er godt til tider:)

 

 

Skal ringe Put i morra siden de ikke har svart på noen av de 5 henvisningene legen min har sendt og skal ringe Nav for og få et møte med de. Er lett og hjelpe andre for og glemme seg selv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...