Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestgjest
Puh, nå ble jeg glad! :)

Hjelper jo å holde motivasjonen oppe med slike kortsiktige mål som det. Hjelper godt på humøret :)

Så absolutt! Jeg hadde spisedag nå på lørdag og hadde ikke tenkt til å ha ny spisedag før om en del uker, men nå tar jeg heller èn hver lørdag. Da har jeg i det minste noe å glede meg til...

Lenke til kommentar
Gjest gjestgjest
Flere enn en kosedag i uka = fail.

Spørs jo hva man har som mål det da... Hvis man har et normalt liv med normale interesser så er det ikke "fail". Kjenner mange som spiser snop både fredag, lørdag og søndag og har et generelt dårlig kosthold, jeg. Og dem er tynne og friske dem.

Lenke til kommentar
Spørs jo hva man har som mål det da... Hvis man har et normalt liv med normale interesser så er det ikke "fail". Kjenner mange som spiser snop både fredag, lørdag og søndag og har et generelt dårlig kosthold, jeg. Og dem er tynne og friske dem.

Og har ingen planer om å gå ned i vekt slik det ser ut til gjestgjest har. :)

Lenke til kommentar

Det optimale er bare å være tynn? Selv om man er tynn betyr ikke det at man er sunn og frisk. Slank er vel og bra det, men det hjelper ikke når man har slappe, fiskeboller til armer og kondis som Erna solberg og stamkundene på mc donalds.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_toyota_*

har alltid en følelse av at jeg sier noe upassende og frekt når jeg er blandt folk, som jeg ikke tenker over før etterpå.. kansje jeg bare innbilder meg det, men kansje ikke:(

hater all den grublinga etter sosiale situsasjoner... har bare lyst lyst til å isolere meg

Lenke til kommentar

FAEN ER DET MULIG??

Ikke var det nokk at jeg fikk et depresjonsanfall igår og var veldig nær med å ta selvmord og var derfor dårlig og innetruket hele dagen.

Men jeg fikk nå i natt greie på at hun jeg har noe på gang med, plutselig har noe på gang med en annen??? WTF

Lenke til kommentar
Woho, nok en dag der det eneste jeg ser frem til er å sove!

du må finne noe å holde deg opptatt med slik at det ikker blir så lange dager, feks en jobb, trening hobbier, studier etc etc etc

trening hjelper på humøret og; http://www.iform.no/pub/art.php?id=1193

jeg tror at hvis man ikke har noe å holde på med, slik at en bare sitter å stirrer i veggen, blir man ofte deprimert og

det blir mye tid til grubling etc.

Endret av TheJan
Lenke til kommentar

TheJan: Trente mye til tidlig i høst. Da skjedde det noe som gjorde at jeg mistet all lyst til trening, aktivitet og matlysten også. Har vel egentlig bare bygget seg opp gradvis. Sosial angst, lett paranoid og lav selvtillit hjelper ikke akkurat. Life sucks :thumbdown:

Lenke til kommentar

Begynte i år å trene og har steget nesten 20 kg, føler meg sunnere enn noen gang ;)

Btw enig med gjest som sier at h*n gleder seg til å sove. Selv om jeg er av typen som liker soving best om morgenen..

Gjesten over meg: HVA skjedde som fikk deg til å miste all lyst til trening, aktivitet og mat?

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...