Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bruker lite kalorier når man brekker seg. Og hvis du ventet med og spy til du spiste opp alt så har du fått i deg en god del kalorier, kroppen begynner ganske fort og ta opp.

Er en grunn til at mange med Bulemi sliter med overvekt.

Spydde du for at du er redd for og få i deg kalorier eller spydde du bare?

Svarer du ja på første så bør du får deg hjelp fort som faen!

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest gjestgjest
Du bruker lite kalorier når man brekker seg. Og hvis du ventet med og spy til du spiste opp alt så har du fått i deg en god del kalorier, kroppen begynner ganske fort og ta opp.

Er en grunn til at mange med Bulemi sliter med overvekt.

Spydde du for at du er redd for og få i deg kalorier eller spydde du bare?

Svarer du ja på første så bør du får deg hjelp fort som faen!

 

Jeg spiste litt, kasta opp, spiste litt, kasta opp, spiste litt, kasta opp.

 

Jeg ble ganske kvalm, så tror jeg svarer ja på begge. Har gått ned nesten 30 kilo og er tynn nå og vil ikke bli tjukk igjen... Men jeg hadde spisedag i går, og før det så hadde det gått 3 uker uten snop hos meg.

Lenke til kommentar

Som du ser i signaturen mn så har jeg gått ned en god del, 53,5kg for og være nøyaktig, men jeg kan ikke slanke meg mer enn noen uker før jeg må stoppe opp. Rett og slett for at jeg havner så fort i "ikke spise"-sporet. Og jeg er livredd for og gå opp igjen, men man har sunn slanking og skadelig slanking.

Hadde anorexi som 16-åring og det sitter godt fremdeles...12 år etter.

Jeg ble seriøst syk da og unner ingen den opplevelsen.

Så vær forsiktig, og spy med vilje må du gjøre noe med før det tar av for fullt. At kroppen reagerer når du først spiser er egentlig ikke rart...men hvordan har du slanket deg?

Og får jeg spørre, er dette noe som skjer ofte eller bare de spisedagene du har?

 

 

Til siste du skrev: Ja, når man spyr så mye så ender man opp med og bare spy mage-væske.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjipt å få tilbake ett dårlig resultat på en prøve jeg hadde lest og øvd mye på.

Men sånn er jo livet, ikke at det hjelper så mye på når man bor alene på ett fremmed sted og ikke kjenner så mange.

Lenke til kommentar
Gjest gjestgjest
Som du ser i signaturen mn så har jeg gått ned en god del, 53,5kg for og være nøyaktig, men jeg kan ikke slanke meg mer enn noen uker før jeg må stoppe opp. Rett og slett for at jeg havner så fort i "ikke spise"-sporet. Og jeg er livredd for og gå opp igjen, men man har sunn slanking og skadelig slanking.

Hadde anorexi som 16-åring og det sitter godt fremdeles...12 år etter.

Jeg ble seriøst syk da og unner ingen den opplevelsen.

Så vær forsiktig, og spy med vilje må du gjøre noe med før det tar av for fullt. At kroppen reagerer når du først spiser er egentlig ikke rart...men hvordan har du slanket deg?

Og får jeg spørre, er dette noe som skjer ofte eller bare de spisedagene du har?

 

 

Til siste du skrev: Ja, når man spyr så mye så ender man opp med og bare spy mage-væske.

 

Da "slankinga var på sitt værste" så løp jeg minst èn gang om dagen, enten intervaller eller langkjøring. Og da spiste jeg også en del. Men de siste ukene har det vært mindre trening og betraktelig mindre mat. I gjennomsnitt så får jeg i meg 600 kalorier om dagen... Det hender jeg kaster opp utenom spisedagene også, men da gjør jeg det med vilje...

 

Feira forøvrig bursdagen min i går og da ble det dermed en del... Og jeg har igjen noen sandwich, mye potetgull og sjokolade og har dritlyst til å spise dette til fotballkampen etterpå, men jeg tørr ikke.

 

Det jeg har spist idag er en halv skyr youghurt, altså 50 kcal...

Lenke til kommentar

At kroppen reagerer når man plutselig spiser mye er ikke uvanlig, man blir direkte syk til tider av det.

Men hvis du ligger på 600 kalorier nå så skal du ikke trene, ikke gå lange turer osv.

Det som er viktigst er at du kaster opp av fri vilje, og jeg vet også at det skal MYE til før man hører på noen når man er på den stien du er på nå.

Den delen er viktig du både slutter med og får kontroll på, spying over lengre tid ødelegger halsen din, tennene dine og det er bare starten.

 

Tenk på dette: Du har klart og gå ned 30kg, så om du spiser litt usunt en dag er ikke noe problem for deg;)

Lenke til kommentar
Gjest gjestgjest
At kroppen reagerer når man plutselig spiser mye er ikke uvanlig, man blir direkte syk til tider av det.

Men hvis du ligger på 600 kalorier nå så skal du ikke trene, ikke gå lange turer osv.

Det som er viktigst er at du kaster opp av fri vilje, og jeg vet også at det skal MYE til før man hører på noen når man er på den stien du er på nå.

Den delen er viktig du både slutter med og får kontroll på, spying over lengre tid ødelegger halsen din, tennene dine og det er bare starten.

 

Tenk på dette: Du har klart og gå ned 30kg, så om du spiser litt usunt en dag er ikke noe problem for deg;)

 

Mhm... Til middag idag så har vi hjemmelagd pizza (dvs. fullkornsbunn og kyllingkjøttedeig som ingredienser), tror du jeg kan spise det, eller blir det "to spisedager" på rad da?

 

Takker...

Lenke til kommentar

gjestgjest: Den middagen er ganske sunn i utgangspunktet, fullkorn og kylling er sunne ting. Så et par vanlige stykker er grei middag og du har ikke noe grunn til og ha dårlig samvittighet hvis du spiser det:)

Mat MÅ du ha, ihvertfall næring:P

Masse kred. for at du klarer og si noe om det, jeg klikker når folk blander seg oppi mat-systemet mitt:P

 

 

 

Graves: Du sier noe du også;)

Er ikke ofte jeg klarer og tenke som jeg skrev til deg, men jeg prøver og ikke grave meg ned....selv om søndager omtrent legger opp til det:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...