jebus2 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 hører på musikk, jeg er musikk avhengi men det hjelper ikke Finn deg en gammal låt du husker du elsket da du var liten, hjelper hver gang. Hit'n Hide - Space invaders? Kvalitets musikk! Får meg glad på noen sekk. En annen ting som hjelper meg stort er å leve seg inn i en helt annen verden med en annen person, haha, jah, høres merkelig ut. Men tro det eller ei, den verdenen du sitter å snakker om da kommer til å trekke på smilebåndene, flere dumme ironiske ting dukker oppe som man bare må trekke i smilebåndene av! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg depper fordi jeg har en del eksamener igjen, selv om jeg er ferdig med VK2. Har to norsk-eksamener neste uke, mens alle andre feirer at de er ferdige med alt, sitter jeg og gruer meg... wh1te....jeg sitter med fagprøve fremvisning om 20min og alt jeg har er en uferdig domene server, ferdig webserv og ferdig brannmur. Dokumentasjonen min suger og er uferdig, presentasjonen min er på 5 sider, og jeg er utbrendt. Are we there yet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg depper fordi jeg har en del eksamener igjen, selv om jeg er ferdig med VK2. Har to norsk-eksamener neste uke, mens alle andre feirer at de er ferdige med alt, sitter jeg og gruer meg... wh1te....jeg sitter med fagprøve fremvisning om 20min og alt jeg har er en uferdig domene server, ferdig webserv og ferdig brannmur. Dokumentasjonen min suger og er uferdig, presentasjonen min er på 5 sider, og jeg er utbrendt. Are we there yet? Blir vel det samme med meg neste uke, det. Jeg har kyssesyken *sliten* Lenke til kommentar
Vain Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Som jeg sa: vi er venner nå.. Kanksje ikke akkurat det jeg ville, men det er bedre enn ingenting. Må ha venner også.. ja, så klart! bare undrer hvorfor noen får slike reaksjoner som det der I mitt tilfelle tror jeg det var at jeg var veldig forelska, men hun var ikke det tilbake. Så kanskje hun fant ut at det beste var å holde seg unna? I don't know. Jævelig var det ihvertfall. Lenke til kommentar
Janock Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ble akkurat ferdig med muntlig eksamen på VKII allemenne fag, så er vel i praksis ferdig med videregående nå. Likevel føler jeg ingen glede over det, what so ever. Jeg har ikke klart å skaffe meg sommerjobb, og har ingen ferieplaner.. egentlig ingen planer for de neste to månedene i det hele tatt. Ei jeg liker veldig godt i klassen får jeg sannsynligvis aldri se igjen etter avslutningen på mandag, og nå har Forsvaret forkludret planen mine om folkehøgskole neste år. I forhold til mange andre her så er vel problemene mine ganske ubetydelige, men klarer ikke å la være å deppe likevel. Orker ikke tanken på å bli sittende her foran pcen min de neste månedene å bare vente på å komme i Forsvaret... å slutte på videregående er oppskrytt. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ble akkurat ferdig med muntlig eksamen på VKII allemenne fag, så er vel i praksis ferdig med videregående nå. Likevel føler jeg ingen glede over det, what so ever. Jeg har ikke klart å skaffe meg sommerjobb, og har ingen ferieplaner.. egentlig ingen planer for de neste to månedene i det hele tatt. Ei jeg liker veldig godt i klassen får jeg sannsynligvis aldri se igjen etter avslutningen på mandag, og nå har Forsvaret forkludret planen mine om folkehøgskole neste år. I forhold til mange andre her så er vel problemene mine ganske ubetydelige, men klarer ikke å la være å deppe likevel. Orker ikke tanken på å bli sittende her foran pcen min de neste månedene å bare vente på å komme i Forsvaret... å slutte på videregående er oppskrytt. Prøv å ta kontakt med henne du liker på mandag, da. Skjer ikke noe før du gjør det selv, dessverre.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ble akkurat ferdig med muntlig eksamen på VKII allemenne fag, så er vel i praksis ferdig med videregående nå. Likevel føler jeg ingen glede over det, what so ever. Jeg har ikke klart å skaffe meg sommerjobb, og har ingen ferieplaner.. egentlig ingen planer for de neste to månedene i det hele tatt. Ei jeg liker veldig godt i klassen får jeg sannsynligvis aldri se igjen etter avslutningen på mandag, og nå har Forsvaret forkludret planen mine om folkehøgskole neste år. I forhold til mange andre her så er vel problemene mine ganske ubetydelige, men klarer ikke å la være å deppe likevel. Orker ikke tanken på å bli sittende her foran pcen min de neste månedene å bare vente på å komme i Forsvaret... å slutte på videregående er oppskrytt. Spør henne med ut. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 nå har Forsvaret forkludret planen mine om folkehøgskole neste år. Det er bare tull. Hvis du søker og kommer inn på skole, så er det bare å sende beskjed om det til forsvaret, og så får du utsettelse. Lenke til kommentar
Janock Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 nå har Forsvaret forkludret planen mine om folkehøgskole neste år. Det er bare tull. Hvis du søker og kommer inn på skole, så er det bare å sende beskjed om det til forsvaret, og så får du utsettelse. Tja, vi får se. Har søkt om utsettelse nå, men det tar vel sin tid å få svar fra Forsvaret. Men hvordan vet du det? Snakker du av erfaring eller? Kan ikke si at jeg er så veldig godt kjent med metodene til Forsvaret, men slik jeg har fortstått det får man kun utsettelse om man allerede har begynt med studiene.. men det kan godt hende at jeg tar feil. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jepp, jeg skulle inn til tjeneste, men så søkte jeg like før sommeren (tror jeg) og kom inn. Prøv å ringe vernepliktskontoret for informasjon. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) jaja.....da var skolen over Fikk jo 6er på muntlig eksamen da.....så d gikk jo litt bra. Endte dessuten opp med en 3 på matte så da var vi tilbake til scratch. gj snitt på 4.7. Er jeg veldig heldig kommer jeg inn på det jeg vil. men med en klasse i hele agder (25 elever) tviler jeg på at d er nok. Alle lurer vell "denne gutten er skada" men som sagt alt gåt nok til helvette denen sommeren. Ungdomsskolen er over,fikk aldri dama jeg ønska meg. Det var liksom ikke ment å være..... Ingen venner eller "kjæreste" jeg kan være med i sommer. Alt går bare til helvette. Nå sitter jeg her å hører på live forever med oasis og griner.... Seriøst.... "I didnt really show u how i feel, now its to late, never again. Im fading away, never to be seen again" -Tanker fra en fortapt- Endret 18. juni 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Uansett hvor ille det er så kan du ikke si at du har dårlig musikksmak i alle fall men fra spøk til alvor. Jeg vet nøyaktig hvordan du føler det. Mitt første seriøse selvmordsforsøk kom i sommerferien etter ungdomskolen... Hadde liksom ikke noe å leve for følte jeg. Men ting endrer seg. plutselig kan du møte noen eller oppleve noe som forandrer ditt syn på alt. Det ville vært synd om du gikk glipp av det fordi du gav opp i en alder av bare 15-16... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Uansett hvor ille det er så kan du ikke si at du har dårlig musikksmak i alle fall men fra spøk til alvor. Jeg vet nøyaktig hvordan du føler det. Mitt første seriøse selvmordsforsøk kom i sommerferien etter ungdomskolen... Hadde liksom ikke noe å leve for følte jeg. Men ting endrer seg. plutselig kan du møte noen eller oppleve noe som forandrer ditt syn på alt. Det ville vært synd om du gikk glipp av det fordi du gav opp i en alder av bare 15-16... litt redd for det også.....for hvis jeg betsemmer meg for det, så mislykkes jeg ei.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Å så surt det her er. Eksamensresultatene er altså kommet tilbake. Fysikken? Sto, merkelig nok har en eller annen funnet ut at jeg skulle stå i fysikken. Altså, noen bare MÅ ha forvekslet min eksamen med en annens. Det er ikke mulig å klare stå på noe så dårlig. Besvarte vel toppen 2 deloppgaver og måtte ha et sted mellom 5 og 15 poeng. Er de 2 deloppgavene helt riktige så skal jeg i teorien klare å få 6p, men jeg kan ganske greit garantere for at de oppgavene ikke er 100% riktig. Jaja, uannsett, programmeringen? B. Okey, hadde et lite håp om A, men B duger da det også. Så var det matten og kjemien da... Stryk Der var jeg nesten bombesikker på at jeg skulle stå. Så nå har jeg altså 5 fuckings eksamner rundt jul, 3 før og 2 etter. Veit det ligger noen kuler et eller annet sted i dette huset. Frister litt, men faen heller. Det er unger her. Får vel holde meg unna det denne gangen iallfall. De fortjener ikke å se slikt. Såvidt over 2 uker til legetime for å få hendvendelse til psykolog. Får vel gjøre et forsøk på å holde ut. Blir faen meg ikke lett hvis jeg skal være her iallfall... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Å så surt det her er. Eksamensresultatene er altså kommet tilbake. Fysikken? Sto, merkelig nok har en eller annen funnet ut at jeg skulle stå i fysikken. Altså, noen bare MÅ ha forvekslet min eksamen med en annens. Det er ikke mulig å klare stå på noe så dårlig. Besvarte vel toppen 2 deloppgaver og måtte ha et sted mellom 5 og 15 poeng. Er de 2 deloppgavene helt riktige så skal jeg i teorien klare å få 6p, men jeg kan ganske greit garantere for at de oppgavene ikke er 100% riktig. Jaja, uannsett, programmeringen? B. Okey, hadde et lite håp om A, men B duger da det også. Så var det matten og kjemien da... Stryk Der var jeg nesten bombesikker på at jeg skulle stå. Så nå har jeg altså 5 fuckings eksamner rundt jul, 3 før og 2 etter. Veit det ligger noen kuler et eller annet sted i dette huset. Frister litt, men faen heller. Det er unger her. Får vel holde meg unna det denne gangen iallfall. De fortjener ikke å se slikt. Såvidt over 2 uker til legetime for å få hendvendelse til psykolog. Får vel gjøre et forsøk på å holde ut. Blir faen meg ikke lett hvis jeg skal være her iallfall... Det blir for dumt. Du har familie......verre med de som ikke har noe Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det blir for dumt.Du har familie......verre med de som ikke har noe Tja, alvorlig sykdom, føler seg mislykket på flere områder ++. Alt legger seg oppå og i hverandre, og lager en stor fin grunn tilsammen. Okey, jeg har familie, men det er ikke alltid det hjelper. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg sitter her uten vener,kjæreste,familie....og med kreft som har gått i arv til alle i familien... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Folkens: Du er enestående. Du er mer verd enn noen kan måle. Du kan noe som er spesielt for deg. Du har noe å gi andre. Du har gjort noe du kan være stolt av. Du har store ubrukte ressurser. Du duger til noe. Du kan godta andre. Du har evne til å forstå og lære av andre. Det er noen som er glad i deg. Hang in there... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Folkens: Du er enestående. Du er mer verd enn noen kan måle. Du kan noe som er spesielt for deg. Du har noe å gi andre. Du har gjort noe du kan være stolt av. Du har store ubrukte ressurser. Du duger til noe. Du kan godta andre. Du har evne til å forstå og lære av andre. Det er noen som er glad i deg. Hang in there... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Folkens: Du er enestående. Du er mer verd enn noen kan måle. Du kan noe som er spesielt for deg. Du har noe å gi andre. Du har gjort noe du kan være stolt av. Du har store ubrukte ressurser. Du duger til noe. Du kan godta andre. Du har evne til å forstå og lære av andre. Det er noen som er glad i deg. Hang in there... 1. Du skal ikke tro du er noe.2. Du skal ikke tro du er like meget som oss. 3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. 4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss. 5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss. 6. Du skal ikke tro du er mer enn oss. 7. Du skal ikke tro du duger til noe. 8. Du skal ikke le av oss. 9. Du skal ikke tro noen bryr seg om deg. 10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg