9001 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Helvete. Eneste virklige jentevennen jeg har vil at jeg skal ligge med henne. Hvorfor må hun prøve å ødlegge alt? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Om du sier at du ikke føler det er rett, og hun dropper vennskapet. Så er hun vel ikke en god venn uansett. Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Enig... Si det som det er. Jeg hadde samme problemet med en kamerat.. Han godtok og forsto, og beklaget seg.. Vi er gode venner fortsatt Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vet ikke om det er depp.. Men er virkelig bekymra og får ikke sove, så det går under her uansett i natten. Dama dro til en venninde på vennefest og jeg har ikke hørt noe fra henne i hele natt. Skummelt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg er ganske mye depressiv, og jeg får ikke alltid ut alle tankene mine.. Og nå skjedde det som vanlighvis skjer etter en liten stund, jeg eksploderer, alle følelsene og tankene bare skyter ut, og jeg gråter som bare det.. hvorfor skal verden være så komplisert? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvorfor gå og holde inne tankene når du vet det går galt før eller siden? Det finnes mange måter å lufte tankene på, og den enkleste er vel å skrive dem ned. Enten her, i en blogg, en dagbok eller på en lapp som du kaster etterpå. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 For jeg liker å snakke med mine beste venner ansikt til ansikt om sånt.. Jeg erk lar over at jeg gjør det vanskelig og "irriteranes" for dem, men det er den metoden jeg mener er best.. Jeg holder dem inne fordi jeg har mistet noen venner av å "syte" så mye, og de vennene jeg har nå, vil jeg ikke miste. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 For jeg liker å snakke med mine beste venner ansikt til ansikt om sånt.. Jeg erk lar over at jeg gjør det vanskelig og "irriteranes" for dem, men det er den metoden jeg mener er best.. Jeg holder dem inne fordi jeg har mistet noen venner av å "syte" så mye, og de vennene jeg har nå, vil jeg ikke miste. Ja, jeg skjønner at det kan være det du synes fungerer best, men samtidig er det også bra at du ser hvordan det kan være vanskelig for vennene dine å forholde seg til. Likevel har du behov for utløp, og da må du bare begynne å tenke alternativt. Hvis du ikke finner noe nytte i å skrive ned tankene dine, burde du prøve å finne noen som faktisk er i stand til å lytte til problemene dine uten vanskeligheter. Enten det er en slektning, fastlege eller psykolog. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hmm... Veldig sant det du sier der! Det gjorde det mye bedre for meg akuratt nå! Tusen takk! Ja jeg må tenke litt over det der! Ha en flott kveld, og tusen takk TheMartine. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vi mennesker er slik, vi må få ut det som plager oss. Og det kommer ut på en eller annen måte uansett. Alt fra tårer til blind vold. Jeg ruste meg i mange år for og prøve og glemme det jeg har opplevd, men alikevel så ca. 1 gang i måneden endte jeg på gulvet i fosterstilling og føltes som alle musklene ville sprette ut for de var så spente og masse tårer. Så moralen er: Man unnslipper ikke seg selv. Så det Martine sier er egentlig yingyang:) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tenkte jeg skulle komme innom her og si: Cheer up! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hmm... Veldig sant det du sier der! Det gjorde det mye bedre for meg akuratt nå! Tusen takk! Ja jeg må tenke litt over det der! Ha en flott kveld, og tusen takk TheMartine. Lurte nesten på om du var ironisk nå, men ok, fint å være til hjelp. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Dersom ikke du var ironisk, så var ikke jeg heller. Hehe. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 No irony here. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg jobber og jobber og jobber og jobber og ingenting skjer. Livet går bare på repeat og jeg ser at jeg oftere og oftere får en slags depresive sammenbrudd hvor bare kroppen stenger seg av. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg jobber og jobber og jobber og jobber og ingenting skjer. Livet går bare på repeat og jeg ser at jeg oftere og oftere får en slags depresive sammenbrudd hvor bare kroppen stenger seg av. Welcome to my world. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Yey, jeg er viggo! Har noen få kamerater som det går an å være med, men bestekameratene har utvekslings år i USA og England, så jeg har aldri noe å gjøre lenger... Sliter og med å skaffe nye venner, føler liksom at ingen kan ta over dems plass... Huff. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Yey, jeg er viggo! Har noen få kamerater som det går an å være med, men bestekameratene har utvekslings år i USA og England, så jeg har aldri noe å gjøre lenger... Sliter og med å skaffe nye venner, føler liksom at ingen kan ta over dems plass... Huff. Det blir ikke noe lettere å få seg nye venner før du legger fra deg forventningene om at de skal fylle noen andres plass, da. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Edit: leif Endret 28. september 2009 av Qtecman Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det som irriterer meg mest for tiden nå, er at jeg kan ha en kjmpe dårlig dag og plutselig neste dag kan dagen være kjempe bra.. Er kjipt for da lurer jeg alltid på om dagen blir bra eller dårlig hver gang jeg går til skolen.. Er enten kjempe shitty dag eller kjempe fin, ikke noe midt i mellom liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg