Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For jeg liker å snakke med mine beste venner ansikt til ansikt om sånt.. Jeg erk lar over at jeg gjør det vanskelig og "irriteranes" for dem, men det er den metoden jeg mener er best.. Jeg holder dem inne fordi jeg har mistet noen venner av å "syte" så mye, og de vennene jeg har nå, vil jeg ikke miste.

Lenke til kommentar
For jeg liker å snakke med mine beste venner ansikt til ansikt om sånt.. Jeg erk lar over at jeg gjør det vanskelig og "irriteranes" for dem, men det er den metoden jeg mener er best.. Jeg holder dem inne fordi jeg har mistet noen venner av å "syte" så mye, og de vennene jeg har nå, vil jeg ikke miste.

Ja, jeg skjønner at det kan være det du synes fungerer best, men samtidig er det også bra at du ser hvordan det kan være vanskelig for vennene dine å forholde seg til.

Likevel har du behov for utløp, og da må du bare begynne å tenke alternativt. Hvis du ikke finner noe nytte i å skrive ned tankene dine, burde du prøve å finne noen som faktisk er i stand til å lytte til problemene dine uten vanskeligheter. Enten det er en slektning, fastlege eller psykolog.

Lenke til kommentar

Vi mennesker er slik, vi må få ut det som plager oss.

Og det kommer ut på en eller annen måte uansett. Alt fra tårer til blind vold.

Jeg ruste meg i mange år for og prøve og glemme det jeg har opplevd, men alikevel så ca. 1 gang i måneden endte jeg på gulvet i fosterstilling og føltes som alle musklene ville sprette ut for de var så spente og masse tårer.

Så moralen er: Man unnslipper ikke seg selv.

Så det Martine sier er egentlig yingyang:)

Lenke til kommentar
Yey, jeg er viggo! Har noen få kamerater som det går an å være med, men bestekameratene har utvekslings år i USA og England, så jeg har aldri noe å gjøre lenger... Sliter og med å skaffe nye venner, føler liksom at ingen kan ta over dems plass... Huff.

Det blir ikke noe lettere å få seg nye venner før du legger fra deg forventningene om at de skal fylle noen andres plass, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...