Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

*snip*

Lain: Uff:(

Jeg har den dårlige vanen at jeg venter bare til jeg kan trekke:P

Du kan jo spørre om beroligende?

*snip*

Ja, gjort det selv, trekt 4 tenner tror jeg, men et par visdomstenner, som skulle ut uansett.

Jeg er VELDIG lite glad i piller, spesielt piller som "forandrer" meg, så det er i utgangspunktet no go.

Jeg tenker jeg kommer til å utsette timen en 2-3 uker, så jeg får gjort unna hva jeg må på jobb, er endel overtid i sikte, så da er det greit å ha krefter, og slippe å tenke på tannlege osv.

Vet jeg skal jobbe endel ekstra fredag og lørdag, og kanskje søndag. Det kan bli stress om jeg er vrak pga tannlege på torsdag.

Burde sådan egentlig vært i seng, men er urolig i kveld, irriterer meg, trives egentlig på jobb, kommer til å hate meg selv mer om jeg ødelegger det.

Får prøve å legge meg, lykke til dere som sitter våkne utover natten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg grunn for å være deppa i dag? Skal vi se, ble syk om natten og brukte litt tid på dassen, fikk bare noen timers søvn, måtte på jobb likevel pga supportbesøk og ting som må gjøres og var nesten ingen ledige plasser på toget. Så kommer drittværet i tillegg. Virker som et klart ja dette. Men ikke søren om det blir full dag. Etter lunsj, I'm outta here!

Lenke til kommentar

Jeg vurdere å droppe alle sosiale sammenkomster på skolen (ihvertfall ut uka), og heller få fravær, jeg takler det rett og slett ikke, jeg blir alltid så veldig skjelven og urolig i kroppen, kvalm blir jeg også.

Jeg har også fått tilbud fra DPS med økt behandling, med rehabilitering angående angsten og sinne mitt. Burde jeg ta imot tilbudet?

Lenke til kommentar

Burde ta imot tilbudet?

Vet du hvor heldig du er.

Ja, jeg vet...skal egentlig si: Det må du finne ut om du trenger osv.

Er ikke deg Gnålern jeg blir sint på.

Har slitt i mange år for og få et slikt tilbud og er ikke i nærheten av det siden ingen svarer på henvisningene til legen.

Når man blir ufør pga. psykiske ting, er ikke det opplagt at man trenger hjelp da? de fleste her tenker sikkert ja. Lenge leve helse-norge.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det spiller ingen rolle hvor store eller små noen sine problemer er. Så lenge man har problemer så er det, det eneste som betyr noe.

Til den siste Guest_Gjest_*:

De kan ikke bestemme hva du skal. Vet selv at foreldre har en tendens til å presse på noe jævlig. Har erfaring med det selv. Men stå på dine ord. Vet du ikke hva du vil gjøre så er allmenn lite motiverende. Stå på ditt så går det nok bra skal du se ;-)

Jobberfaring gir pluss i forhold til når du skal få deg jobb senere også. Så det er ingen dum idé å jobbe til du finner ut hva du vil. Hadde ikke jeg hatt angsten så skulle jeg jobbet uten problem jeg også. Det er bra du velger å ikke "sitte på ræva" hele dagen bare fordi du ikke vet hva du vil.

Lenke til kommentar

Måtte bruke 4 år på VGS for å få studiekompetanse pga. sosial angst, og fikk aldri egentlig tenkt over hva jeg ville studere etter jeg fikk "studiekompetansen".. Merker allerede at jeg har null motivasjon til å fortsette på dette studiet, og jeg føler det blir dumt å "kaste bort" tre år på noe man ikke vil arbeide med i fremtiden. Takk for svar forresten. :)

Siden jeg kommer fra et forholdsvis lite sted er det jo kanskje ikke spesielt lett å få arbeid imidlertid.. Lett skal det ikke være. :\

Lenke til kommentar

Dette høres kanskje helt idiotisk ut: Men tving dere igjennom skolen.

Det er for noen helt jævlig og gjøre det, men bedre det enn og sitte og angre når du er eldre.

Guest: Du kaster ikke bort tid, du får en utdannelse ihvertfall.

Ikke ment kynisk, jeg hoppet selv ut av skolen pga. visse grunner.

Og jeg angrer og er bitter for det i dag.

Ja, jeg er en sånn person: bedre enn ingenting.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...