kanin333 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ikke tenk på hva folk sier, men tenk på alle de positive tingene om deg. Hvis folk skal si så mye negativt, hvorfor bruke tid på dem? Finn deg heller noen andre som ikke trekker fram det negative, men som heller ser hvilken fantastisk person du faktisk er. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 5 * 365 = 1825 ting som er gale med meg i året. Eller vent litt, kjent henne i 7 år. Så 1825 * 7 = 12 775. Men nå er det hvertfall slutt. Nekter å forsette slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er det folk som behandler en dårlig så kvitt deg med dem om mulig. Er ikke verdt tiden å kaste vekk tid og krefter på folk som ikke klarer å gjengjelde det. @ Zeüs: Bra du kutter kontakten med henne. Hun var ikke verdt tiden din. Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skulle ønske folk kunne slutte å dømme meg før de ble kjent med meg. Men som det alltid er så får ikke det indre en sjangs med mindre det ytre er ok. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er ofte slik Reka:S Er jævlig urettferdig og stygt av folk. Bare det og tro man er bedre enn andre er kvalmt. Du treffer mennesker som vil bli kjent med deg også til slutt:) Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Håper da det selv om jeg synes det virker lite sansynlig. Har hvert sånn i snart 10 år nå og har prøvd flere ganger for noen år siden. Hele greia er bare håpløst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Faen! Huet mitt vil ikke roe seg! Hjertet dundrer. Føles ut som jeg nesten ikke får puste. Kjenner det kribler i hele kroppen og sidesynet er så godt som borte. Og jeg er selvsagt tom for sobril. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Vet hvordan det er, men du kan ikke gi opp håpet:) Har du ikke møtt noen som ser den du er innvendig? Faen! Huet mitt vil ikke roe seg! Hjertet dundrer. Føles ut som jeg nesten ikke får puste. Kjenner det kribler i hele kroppen og sidesynet er så godt som borte. Og jeg er selvsagt tom for sobril. Uff, slike dager er helt jævlige:S du kan like mye som meg på det området, eneste rådet jeg kan gi er at du prøver og slappe, prøv en varm dusj. For tidlig og ringe legen i morra? Blir det verre når du prøver og slappe av? Endret 21. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fått roa det ned litt nå. Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Nei har aldri møtt noen som ser sånn på meg. Er enig i at det rett og slett er kvalmt å se på seg selv som bedre enn andre. Men sånn er det bare med folk som alltid er midt i vennegjengen. Fordomsfult sagt men det viser seg gang på gang at det er sånn. Endret 25. september 2009 av Utenomjordisk Reke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg vet bare at det finnes mennesker der ute som venter på og møte deg, høres kvalmt ut...men man må tro det:) L5r4: Godt og høre:) Du fortjener ikke det der. Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 "Tror det ikke før jeg får se det" men er vel lov å håpe selv om håpet nesten ikke er der lengre, hehe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Yupp, er egentlig det jeg mener:) Sier ikke man skal skal være superoptimist eller i det hele tatt optimist, men håp er viktig. Greit at jeg spør hvor gammel du er? Hvis det ikke er greit, så forstår jeg det veldig godt:) Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er 19. Greit det høres veldig ungt ut men jeg føler det er ganske ille selv når man har slitt med det samme i allerede snart 10 år Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er 28 og føler mye av det samme som deg, bare at jeg har på en måte slått meg til ro med tanken at jeg ikke er en person som har et stort nettverk. Gjennom hardware.no har jeg blitt kjent med mennesker som virklig bryr seg. Jeg er en utrolig slitsom fjott til tider ( pga. mine "lidelser", så jeg er bare glad for at folk vil kjenne meg. Men man må tro at en dag så forandrer det seg:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Note to self: Når sobril ikke er tilgjengelig så funker sovepiller som en nødløsning for å roe ned et angstanfall. Fikk roet meg en del ned naturlig først, men det gav seg ikke helt. Da hjalp det med sovepillene mine. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sovepiller kan hjelpe , for man må få roet ned huet siden det er hjernen som styrer anfallet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Barnevernet ja. Flotte folk. Not. Enten er de utbrent eller så har de ikke peil på hva de driver med. Skal i møte med dem i dag faktisk. Gleder meg vilt selvsagt. Og det møtet gikk ikke akkurat så bra som det kunne. Snarere tvert i mot. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kan jeg spørre hva som skjedde? Du ble vel totalt overkjørt, de viste nøyaktig hva du trengte osv.:S Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kan jeg spørre hva som skjedde?Du ble vel totalt overkjørt, de viste nøyaktig hva du trengte osv.:S Overkjørt. En løsning ble lagt frem. De lurte på om jeg godtok den. Hvis ikke så blir ting overført til fylkesnemnda for ny behandling. Dette er en sak som handler om samvær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg