Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ingen reell kontakt utover "hei og hadet" til kassedama på rimi, nei. Ingen over nettet heller, for den saks skyld. Jeg prøver iherdig å snu forandre livet mitt til det bedre, men jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du skulle bare vist hva som foregår innenfor barnevernet, foreks. som at de vet du blir mishandlet og overser det. Har og dårlig erfaring med barnevernet etter at de blanda seg for å "hjelpe meg" (eller hva de nå tenkte seg) med det høye fraværet jeg hadde på ungsomskolen, men det var vel mest rektoren der sin skyld, det var hun som begynte med å kontakte de, håper jeg slipper å møte det kvinnemennesket igjen.. Ingen reell kontakt utover "hei og hadet" til kassedama på rimi, nei. Ingen over nettet heller, for den saks skyld. Jeg prøver iherdig å snu forandre livet mitt til det bedre, men jeg får det ikke til. Kanskje denne tråden kan hjelpe, men viktigst er det vel å få kontakt irl, uten at jeg vet noe mer om hvordan du skal gjøre det, vet jo heller ingenting om deg, men håper det blir bedre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Min erfaring med barnevernet er 1 barnehjem ( ble nedlagt for forsømmelse deluxe ), 2 ungdomshjem ( ene plassen var jeg 11 og resten 17-18...fy faen sier jeg bare ) og 2 fosterhjem ( første fosterhjemmet, de fikk meg til og forstå at mennesker er direkte onde ) De har ødelagt mye for meg, har fysiske plager pga. de og store psykiske plager. Lenke til kommentar
Gjest heh... Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 I hurt myself today to see if I still feel I focus on the pain the only thing that's real the needle tears a hole the old familiar sting try to kill it all away but I remember everything what have I become? my sweetest friend everyone I know goes away in the end and you could have it all my empire of dirt I will let you down I will make you hurt I wear this crown of thorns upon my liar's chair full of broken thoughts I cannot repair beneath the stains of time the feelings disappear you are someone else I am still right here what have I become? my sweetest friend everyone I know goes away in the end and you could have it all my empire of dirt I will let you down I will make you hurt if I could start again a million miles away I would keep myself I would find a way Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Johnny Cash, vi spilte den sangen der på plassen jeg var på rehab. hver gang noen døde...det ble noen på 2år:S Den er ufattelig fin også Lurer på hva de fleste tror den handler om Endret 19. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Johnny Cash' versjon er mye bedre enn Nine Inch Nails sin. Johnny Cash, vi spilte den sangen der på plassen jeg var på rehab. hver gang noen døde...det ble noen på 2år:S Utrolig trist, Fluesopp! Hyggelig å se deg på forumet igjen, lenge siden sist! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Takk i like måde Cyph:) Ha en tedens til og forsvinne av og til ja, men kommer alltid tilbake. Blir bare mye av og til. Cash sin versjon er den eneste som teller for meg:P Endret 19. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fikk dårlige nyheter i dag, ser ut til at den siste kameraten som bor i nærheten flytter vekk snart. Skal bli merkelig, for han er den siste kameraten jeg har igjen hvor jeg bor. Alle andre har flyttet vekk. Skal selvfølgelig enda holde kontakten, men blir uvant å ikke ha muligheten til å stikke til en kamerat feks. etter jobb. Kjenner ingen andre på dette stedet, ihvertfall ikke så godt at jeg har noe ønske om å ha noe kontakt med dem. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Takk i like måde Cyph:)Ha en tedens til og forsvinne av og til ja, men kommer alltid tilbake. Blir bare mye av og til. Cash sin versjon er den eneste som teller for meg:P Gikk du ned i vekt pga dop? Lenke til kommentar
Gjest gjesten Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 jeg er alene, med 1 unntak i nærheten av der jeg bor, så er det noen på telefon langt unna. Samlet helsepersonell har gitt meg rådet å flytte men det koster penger jeg ikke har,og ikke noe sted å gjøre av meg heller,og da blir jeg helt alene,kjipern. De vennene jeg har hatt har antingen flyttet,sluttet være mine venner eller døtt,slekta er flinkere å skryte på seg masse men med slike "venner" trenger jeg ingen fiender=dvs en gjeng som kritiserer,kommenterer,spytter og håner og de obligatoriske morsomheten bestandig på min bekostning. Så da blir det for dumt av meg at spise mediciner kun for å klare å henge med dem,men sånn er det,må jeg på bursdag eller noe så doper jeg meg ned først,og tar meg en fylla etterpå,funker det Kunne være verre selvsagt men det kunne pinadø vært bedre og, prøvd litt på nettet men det holder å si att det gir meg fint lite, vil jeg ha kommentering,kritikk og morsomheter har jeg slekt som fint tar hand om den saken,trenger ikke masse fremmede som gjør det samme var greit å få luftet det hele litt dog,takk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Takk i like måde Cyph:)Ha en tedens til og forsvinne av og til ja, men kommer alltid tilbake. Blir bare mye av og til. Cash sin versjon er den eneste som teller for meg:P Gikk du ned i vekt pga dop? Om jg har gått ned 50kg nå pga. dop? Man går VELDIG fort opp igjen hvis man bruker dop til og gå ned, siden man slutter bare og spise på kjøret. Og det er det bare en grunn til...man har ikke penger til begge delene. Hvis man har høy inntekt så er det noe annet. Vet om en lege som har brukt amfitamin og heroin i 10år uten at noen har minstenkt det. Men han hadde penger til begge delene. Men de fleste må velge, ihvertfall hvis man går på heroin. Hater og bruke de ekte navnene, men vet ikke hvor mye du vet\kan. Å nei du, dette er hardt arbeid bak:D Stoppet og ruse meg for flere år siden;) Og hvis jeg hadde rust meg så hadde jeg ikke sittet her for og si det sånn og jeg går på en medisin som jeg ikke vil miste som jeg hadde gjort på flekken hvis jeg hadde rust meg. Endret 20. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 man er sin egen lykkesmed Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sant det, skal man gjøre noe så må man gjøre det selv. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) man er sin egen lykkesmed Neppe, siden verden rundt deg spiller en stor rolle. Og den kan du ikke kontrollere. Det er en grunn til at livet som oftest ikke går som planlagt. Endret 20. september 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) den der er vanlig og si til seg selv. Men man kan styre ganske mye selv, såklart ikke alt...men mye. Og det og føle kontroll er LANGT ifra det samme som og prøve og få det bra. Jeg vet hvor jævlig livet kan være, men skal jeg bare gi opp da og la de som har gjort det de har gjort med meg vinne? Bare la det lille håpet man har forsvinne ned i en stor mørk spiral? Faktumet er, skal man oppnå noe og ha noe glede så er det DU som må gjøre det, ikke verden. Endret 20. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det hjelper kanskje en del at verden er samarbeidsvillig da. Bare for å ta et eksempel så blir jobbsøkere ofte diskriminert - dette kan man ikke kontrollere. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Gir du opp hvis du får nei en plass da? der også gjelder det: gir du opp eller fortsetter du!! Håp er håp Jeg kan snu alt det jeg sier på huet og si: det er ikke noe poeng og leve, noe som er veldig lett. men og fortsette og prøve er mye tøffere. Alle har et punkt, men du gir deg ikke før du når det. Endret 20. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ser på livet som en spillefilm. Man er kun observatør, men har til tider illusoriske opplevelser av kontroll - også kjent som "fri vilje". I all hovedsak, derimot, er vi for tynget av gener og eksterne omstendigheter som gjør at kursen vi tar ofte ikke blir slik vi så den for oss. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Blir så og si aldri slik man tenker det blir. Men jeg snakker om rent håp, er det eneste som holder meg gående....ikke en dritt annet. finnes ikke mye som man har 100% kontroll på, man har ikke det på sitt eget liv engang. Du kan bli påkjørt, skutt osv...men jeg liker den tanken at jeg bestemmer når jeg skal dø. Men foreks. om man vil gå ned, få bedre kondis, møte nye mennesker, oppleve nye ting ...sånne ting kan man bestemme selv. Man bestemmer selv om man vil prøve eller ikke...det er det jeg snakker om. At verden er en bedriten plass og at det beste som kunne skjedd var at alle døde er en ting, men når man først er her så kan man like godt gjøre så godt man kan. Vel og merke den siste setningen tror ikke jeg selv på engang. Endret 20. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg hater meg selv, forventninger jeg aldri klarer å leve opp til, tankekjøret, angsten, tårene, trangen til å skade meg, vite at jeg aldri blir god nok, stadig oppdage flere feil ved meg selv, at alt går feil vei, det at jeg plutselig ender opp her og syter om ting, psykiske lidelser, være paranoid, det at jeg sliter med å klare de mest enkle hverdagslige ting, lysten til å gi opp, generelt det å leve med dårlig selvfølelse og at jeg ikke klarer å snu på det selv om jeg prøver så jævlig, aller mest at dette går utover de jeg er glad i. Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil være rundt meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg