Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hvordan noen finner noen... Sjansen for at 1 person skal forelske seg i meg er jo forsvinnende liten, men at jeg også skal forelske meg i den personen... Dårlige odds med andre ord.
Tvert i mot. Det er veldig gode odds. Tenk hvor mange mennesker du omgåes med i løpet av livet ditt. Selv i løpet av et par år så blir dette utrolig mange mennesker. Det er ikke sånn at vi mennesker har en eneste sjelevenn der ute som er den eneste vi kan forelske oss i noen sinne. Vi bygger relasjoner med dem vi omgås og faller dermed for en av dem. Bare tenk litt logisk. Tenk statistikk. Hvor mange er det som går hele livet gjennom uten å møte noen? Det er svinnende få. Oddsen for at det skal skje deg er tilsvarende små. Bare "hang in there". Min erfaring er at det skjer når du aldri ville trodd det. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Godt poeng :) Men når omgangskretsen er rimelig liten så er sjansen å desto mindre.

Da må man "put yourself out there". Og nei, jeg mener ikke at det er verdens letteste ting å gjøre, spesiellt ikke om man sliter med sosial angst f.eks. Men man må jo ofre litt for å oppnå ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
det er veldig vanskelig, spesielt når de fleste andre virker veldig "tuned in" til alt og alle og du står der og føler deg totalt malplassert... Men jeg skal prøve!

Jeg tror og håper at du finner deg en god kjæreste. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
det er veldig vanskelig, spesielt når de fleste andre virker veldig "tuned in" til alt og alle og du står der og føler deg totalt malplassert... Men jeg skal prøve!

 

Du er 19 år, du har mange år forran deg;)

Og det samme gjelder alle andre som er under 20, ikke vær så opptatt av at man ikke har dame. Det kommer etterhvert.........så lenge man vil og prøver.

Lenke til kommentar

Skal ikke bruke meg som eksempel, men jeg vet hvordan det er når det gjelder damer.

Ikke en gang har jeg klart og legge an på ei dame, men jeg har fått opplevd mitt alikevell.

Viktigste er at man er sammen med folk, sitter man inne mye så er det liten mulighet for at man får dame.

 

Vil man virklig teste seg så prøv nettdating;)

Og det går...er tøft i starten, men det funker så lenge man prøver.

Ikke la depresjon, angst og alt det der ødelegge livet deres.

Rettere sagt ikke end opp som meg!!!

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forbanna_*

Nå som ting endelig begynte å løsne gikk det til helvete igjen.

Dette blir en lang historie.

Da mamma fikk kreft å døde for noen år siden fant mamma å pappa ut at huset skulle overføres til meg og de 3 brødrene mine i tilfelle firmaet til pappa gikk konkurs.

Etterhvert som vi ble myndige vi ble automatisk satt opp som kausjonister for at det noget kompliserte låneopplegget skulle fungere. I vinter gikk pappa personlig konkurs, i tillegg er han manisk depressiv og han ble selvfølgelig dårlig pga av dette. Da har det blitt så som så med inntektene og han har søkt om avdragsutsettelse på lånet. Men før han kan få det, så må kausjonistene underskrive på dette. Det er meg å brødrene mine eller verger overformynderi.

 

Og får å gjøre ting jævlig så har den ene broren min downs syndrom. Han flytta til et fosterhjem for en del år siden til et eldre ektepar som virket ganske hyggelig, men det har vist seg at kjerringa der er en forbanna psykopat og mannen i huset er en tøffel. Og hun har begynt å jobbe imot pappa og ene onkelen å tanten min,

besøkshelger som ikke blir noe av osv, falske rykter, baksnakking osv. Jeg ser såvidt broren min lenger, siden han aldri kommer på besøk til faren vår.

 

I tillegg har hun blitt verge for broren min, og har da selvfølgelig ikke underskrivi som kausjonist.

Noe som i værste fall fører til at barndomshjemmet blir solgt på tvangssalg for å dekke en gjeld på 350 000.

Og salgs summen blir delt på oss 3 brødre, noe som gir drittkjerringa råderett over en ganske betydelig sum penger.

Jeg også bekrymret over pappa, farfar døde forrige helg og i tilegg kommer drittkjærringa å skal gjøre livet vanskelig. Nå hadde ting begynt å komme seg litt igang igjen for pappa, men det er akkuratt sånne ting som dette (dødsfall økonomi) som gir utbrudd av sykdommen. Passer så forbanna bra.

 

Det er noen ganger man skulle ønske man levde i et anarki så man kunne tatt seg en tur og vist hvor skapet skal stå.

Sterkestes rett, pøh, er den sleipeste rett som gjelder for menneskene.

Å ikke nok med det, så er hytta etter mormor også delt på meg å brødrene mine, kommer sikkert til å stelle i gang faenskap der å.

Lenke til kommentar
Vært singel i 18 år, og er forsatt på samme vei. FML.

Var singel i 17 og et halvt år, og plutselig fant jeg en som likte meg. Aldri vært noen som har likt meg på den måten før han. Har vært sammen i litt over 7 måneder nå, så ikke gi opp. Prøv heller å komme deg litt ut blant folk, gjerne folk som er litt like deg.

Lenke til kommentar

I dag måtte jeg "face" min største frykt :( Framføring for klassen på engelsk, men det gikk kjempe bra :)

Fikk 4/5, og læreren sa at jeg ikke måtte være så nervøs for da kunne jeg ha vært oppe på en 5er :) Og en 5er er sykt mye bedre en hva jeg fikk i snitt i 8 og 9 klasse :p

Fikk 2er i Engelsk muntilig de årene men hvis jeg fortsetter sånn så får jeg hvertfallen 4er :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...