bortevekk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Som jeg sa: vi er venner nå.. Kanksje ikke akkurat det jeg ville, men det er bedre enn ingenting. Må ha venner også.. ja, så klart! bare undrer hvorfor noen får slike reaksjoner som det der Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 bare undrer hvorfor noen får slike reaksjoner som det der Jenter.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 bare undrer hvorfor noen får slike reaksjoner som det der Jenter.. var faktisk en veldig oppbegående gutt som fikk det mot meg da Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 hvorfor skal damer være så jævla vanskelige....de sier de vil ha seriøsitet...men faen, er d det de tar? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 hvorfor skal damer være så jævla vanskelige....de sier de vil ha seriøsitet...men faen, er d det de tar? Damer skjønner seg ikke på menn, eller motsatt. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) hvorfor skal damer være så jævla vanskelige....de sier de vil ha seriøsitet...men faen, er d det de tar? Damer skjønner seg ikke på menn, eller motsatt. Sånn er det bare. Jupp. Faktum er at menn skjønner lettere menn fra helt andre kulturer enn de skjønner kvinner fra egen kultur. Samme gjelder selvsagt også kvinner. De skjønner lettere kvinner fra helt andre kulturer enn menn fra egen kultur. Skal ikke være lett Endret 15. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jupp. Faktum er at menn skjønner lettere menn fra helt andre kulturer enn de skjønner kvinner fra egen kultur. Samme gjelder selvsagt også kvinner. De skjønner lettere kvinner fra helt andre kulturer enn menn fra egen kultur. *vurdere å flytte til Andersfjellene* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jupp. Faktum er at menn skjønner lettere menn fra helt andre kulturer enn de skjønner kvinner fra egen kultur. Samme gjelder selvsagt også kvinner. De skjønner lettere kvinner fra helt andre kulturer enn menn fra egen kultur. *vurdere å flytte til Andersfjellene* Fritt for Frodefjellene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg depper fordi jeg har en del eksamener igjen, selv om jeg er ferdig med VK2. Har to norsk-eksamener neste uke, mens alle andre feirer at de er ferdige med alt, sitter jeg og gruer meg... Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 sitter å tenker på eks-kjæresten Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 sitter å tenker på eks-kjæresten Alltid like kjipt. *trøste* Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 mja... var en anna jente som sa hu likte meg.. men hu har fått seg kjæreste... hjalp ikke akkurat så mye det heller Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 mja... var en anna jente som sa hu likte meg.. men hu har fått seg kjæreste... hjalp ikke akkurat så mye det heller Kjipt. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Må skrive en rapport på 20 sider men jeg greier ikke konsentrere meg, sitter bare å depper Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 prøv å sette på litt musikk. pleier alltid å hjelpe for meg Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 hører på musikk, jeg er musikk avhengi men det hjelper ikke Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Må skrive en rapport på 20 sider men jeg greier ikke konsentrere meg, sitter bare å depper Huff. Verre og verre. Ingenting er som å prøve å jobbe mens man depper. Men som farmoren min sa: Du får ikke gjort noe om du bare klager på at du ikke får gjort noe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 spis litt, se litt på tv, surf litt på forumet, så skriv den. da har du fått koblet av litt. kan være det hjelper Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 mmh.. kansje jeg skal spille litt, pleier å glemme omverdnen da :-) kansje jeg er i litt bedre humør etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg