Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor skal damer være så jævla vanskelige....de sier de vil ha seriøsitet...men faen, er d det de tar?

Damer skjønner seg ikke på menn, eller motsatt. Sånn er det bare.

Jupp. Faktum er at menn skjønner lettere menn fra helt andre kulturer enn de skjønner kvinner fra egen kultur. Samme gjelder selvsagt også kvinner. De skjønner lettere kvinner fra helt andre kulturer enn menn fra egen kultur.

Skal ikke være lett :no:

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Jupp. Faktum er at menn skjønner lettere menn fra helt andre kulturer enn de skjønner kvinner fra egen kultur. Samme gjelder selvsagt også kvinner. De skjønner lettere kvinner fra helt andre kulturer enn menn fra egen kultur.

*vurdere å flytte til Andersfjellene*

Lenke til kommentar

*vurdere å flytte til Andersfjellene*

Fritt for Frodefjellene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg depper fordi jeg har en del eksamener igjen, selv om jeg er ferdig med VK2. Har to norsk-eksamener neste uke, mens alle andre feirer at de er ferdige med alt, sitter jeg og gruer meg...

Lenke til kommentar
Må skrive en rapport på 20 sider :ermm:

men jeg greier ikke konsentrere meg, sitter bare å depper :hm:

Huff. Verre og verre. Ingenting er som å prøve å jobbe mens man depper. Men som farmoren min sa: Du får ikke gjort noe om du bare klager på at du ikke får gjort noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...