Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det vanlig å bli jævlig sliten av å gå på Vg3 allmenn påbygg? Føler meg egentlig jævlig sliten etter skoledagen og vil ofte bare slappe av resten av dagen egentlig. Ser ut som mange andre i klassen har energi til å gjøre mye resten av dagen. Jeg hadde nok klart å trene osv om jeg gikk inn for det og, men jeg orker ikke presse meg selv, er så redd for å bli utbrent og fucke opp alt.

Har slitt med depresjon og angst tidligere, altså men jeg har tatt de to første årene på vg, men nå går ting bedre, så jeg burde kanskje ikke bli like "sliten" som før. Bare lurer på om det er vanlig å bli så sliten, er ikke så veldig sosial av meg så av og til er det veldig slitsomt med masse folk og bråk i klassen og slikt, selv om jeg egentlig er vandt til det..

Lenke til kommentar
Er det vanlig å bli jævlig sliten av å gå på Vg3 allmenn påbygg? Føler meg egentlig jævlig sliten etter skoledagen og vil ofte bare slappe av resten av dagen egentlig. Ser ut som mange andre i klassen har energi til å gjøre mye resten av dagen. Jeg hadde nok klart å trene osv om jeg gikk inn for det og, men jeg orker ikke presse meg selv, er så redd for å bli utbrent og fucke opp alt.

Har slitt med depresjon og angst tidligere, altså men jeg har tatt de to første årene på vg, men nå går ting bedre, så jeg burde kanskje ikke bli like "sliten" som før. Bare lurer på om det er vanlig å bli så sliten, er ikke så veldig sosial av meg så av og til er det veldig slitsomt med masse folk og bråk i klassen og slikt, selv om jeg egentlig er vandt til det..

 

Jeg har det også sånn. Går Vg2 allmenn. Kompisene mine klager over at jeg er så lat på hverdagene. Jeg er bare utrolig sliten etter skolen. Orker ikke annet enn å slaske foran PC-en eller se en film.

Lenke til kommentar

Jeg får det faen meg ikke til! Forstår ikke en dritt. Går "høyere utdanning", og greier sånn ca. ett av fire fag. Eller skal vi si tre, for det ene har jeg ikke greid å begynne å lese i en gang. Spesielt det ene er jeg helt analfabet. Alle sitter og nikker og gjør oppgaver som bare det, og jeg sitter og fatter ikke hva som er greia. Hva man skal tenke. Hva som er logikken. Jeg forstår det ikke!!!!! Føler meg så utrolig dum, og har bare lyst til å droppe ut før det blir oppdaget at jeg ikke fatter en jævla dritt og stryker på eksamen osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er lei av hvordan hodet mitt fungerer, all paranoiaen.

Lei av å ikke kunne stole fullt ut på noen, lei av tankene.

 

De eneste jeg stoler fullt ut på er tre kamerater jeg har kjent siden barneskolen.

Jeg tror grunnen til at jeg kan stole så mye jeg gjør på de er to ting:

Jeg har kjent de veldig lenge, og de vet ikke hva jeg sliter med.

 

De fleste andre vennskap får jeg ikke samme følelsen av å kunne stole på folk.

For all del, det er ikke de det er noe galt med. De er hyggelige alle sammen.

Problemet ligger i at skal jeg klare å stole på noen tar det lang tid.

Det er noen vennskap som nærmer seg den "magiske grensen".

Sånn sett er ikke alt håp ute.

 

 

For jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder.

Jeg eier overhodet ikke humor, det er ihvertfall lite av det.

Jeg er ikke noe interessant menneske, ingen interessant musikksmak, eller klesstil.

Eller noe interessant for den saks skyld. Jeg er rett og slett grå.

Etter å ha kjent meg i et par uker vet en alt som er å vite om meg.

Jeg suger i å opprettholde kontakt. Mye fordi jeg har et sosialt behov som ikke er særlig stort.

Og, jeg er ikke lett å bli kjent med heller.

Jeg kan være direkte iskald mot folk jeg ikke kjenner, eller ikke vil kjenne.

Jeg kan utenpå virke som en skikkelig bitch.

 

Har også en tendens til å være avvikende når det kommer til å finne på ting med folk jeg kjenner.

Denne helga var jeg på kino med noen jeg kjenner. Et par timer før fikk jeg det for meg at de ikke ville ha meg med, og at de følte seg "tvunget" til å invitere meg med. Er det noe jeg hater så er det å være til bry.

Endte opp med at jeg ble tvunget med, noe jeg i etterkant er glad for.

 

Jeg er lei av hvordan hodet mitt er til tider.

Lenke til kommentar

Vel, jobber hardt som f for å prøve å få orden på ting, men møter den ene veggen etter den andre, som er slitsomt, og trenger krefter for å fortsette å kjempe.

 

Så om verden ender i morra, skal jeg sette meg på taket med en kald cola og nyte showet. I det minste ville jeg vist hva som kom til å skje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...