Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Har du vært til lege og tatt prøve?

 

Har man minstanke om smitte av svineinfluensa SKAL man ringe lege:)

 

Jeg skal til lege i løpet av dagen.

 

 

Unnskyld at jeg ler! Men det er jo en totalt ididotisk oppførsel.

 

Jeg er klar over det. Pappa er ikke redd for svineinfluensaen i seg selv, men siden han driver egen bedrift har han ikke råd til å bli syk. Han mener han går konkurs om han er syk en uke :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quake:Du kan ikke si det så lenge du ikke tok prøve:P

Søstra mi var på byen sammen med ei som hadde det, hun ble veldig forkjøla kort tid etter...men det var ikke svineinfluensa;)

Svineinfluensa er bare farlig hvis man har dårlig helse, andre sykdommer og hvis man er ekstremt uheldig. Utenom det så skal den ikke være verre enn andre influensaer.

 

Olum: Håper du får negativ prøve da så du kan få lov til og bevege deg hjemme:)

Lykke til:)

 

 

Men vi kan jo takke media og legemiddelindustrien for at Svineinfluensa er like ille som pesten og global utslettelse osv. ( liten overdrivelse:P )

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Legekontorene fikk vel ganske mye refs etter det som skjedde nå nettopp, hu dama som ble sendt hjem med medisin bare og hun døde desverre.

Men har man symptomene så bør man få tatt blodprøve for og se om det er det, men ikke hvis man har vanlig forkjølse. Har hatt det 3 ganger nå siden det styret her begynte, og man kan ikke løpe til legen for alt.

Lenke til kommentar
Svineinfluensa er bare farlig hvis man har dårlig helse, andre sykdommer og hvis man er ekstremt uheldig. Utenom det så skal den ikke være verre enn andre influensaer.

 

Nå har jeg tidenes dårligste almenntilstand, da :p

 

Trodde ikke de lenger tok prøver av folk for å teste etter svineinfluensa, jeg. Er ikke akkurat billige greier, og tar ganske mange ressurser om alle som tror de kanskje har det, skal komme og få tatt prøve. :hmm:

 

Hos private legevakter og/eller bedriftsleger, tester de deg.

Lenke til kommentar
Quake:Du kan ikke si det så lenge du ikke tok prøve:P

Søstra mi var på byen sammen med ei som hadde det, hun ble veldig forkjøla kort tid etter...men det var ikke svineinfluensa;)

Svineinfluensa er bare farlig hvis man har dårlig helse, andre sykdommer og hvis man er ekstremt uheldig. Utenom det så skal den ikke være verre enn andre influensaer.

 

Olum: Håper du får negativ prøve da så du kan få lov til og bevege deg hjemme:)

Lykke til:)

 

 

Men vi kan jo takke media og legemiddelindustrien for at Svineinfluensa er like ille som pesten og global utslettelse osv. ( liten overdrivelse:P )

 

Jeg er da fullstendig klar over det :p Jeg finnes ikke redde den!

Lenke til kommentar

Ufff, føler at det begyner og bli veldig kjedelig i livet mitt...

Jeg gjør det samme hver dag, ikke noe forskjell, når jeg er hos pappa er det alltid 2timer med Pippi sammen med lille søstren min, så er det diskusjon.no til kl1 på natta også er det sove... så er det stå opp spise og komme meg ut og se hva som skjer i verden..

 

Jeg begyner og bli lei, føler at jeg bare har gjort det samme i en lang tid nå, har noen gode venner som jeg henger med hver dag, men vriker som om de har mye mere spennig i livet sitt enn meg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg drikker veldig sjeldent siden det ikke er helt min ting, men vennene mine maser på meg hele tiden. Hva skal jeg gjøre ?

Jeg er den personen som liker og slappe av hjemme på en lørdagskveld med en god film osv.

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke, jeg er alltid meg vennene mine og vi har det gøy men når jeg er alene så tenker jeg på at hele livet mitt egentlig er kjedelig. Virker som om de har mere spenning enn meg selv om vi gjør akkuratt det samme.. Ganske irriterende ..

 

Da må du enten gjøre noe med det, oppsøke nye steder, nye situasjoner og nye mennesker på egenhånd. Eller bare innse at vennene dine antagelig ikke har et mer spennende liv enn deg.

Lenke til kommentar
Hva hindrer deg i å finne mer spenning, Greven?

 

Jeg aner ikke, jeg er alltid meg vennene mine og vi har det gøy men når jeg er alene så tenker jeg på at hele livet mitt egentlig er kjedelig. Virker som om de har mere spenning enn meg selv om vi gjør akkuratt det samme.. Ganske irriterende ..

 

Er i veldig lik situasjon som deg.

Virker som at det alltid er jeg som må ta kontakt for at vi(vennene mine og meg) skal finne på noe..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...