Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Prater ofte med bestevennene mine over msn, men siden jeg bor kjempe langt fra dem så er det vanskelig og holde ordentlig kontakt, har en eller to som tar kontakt hver dag, og det er hyggelig. Men savner å se ansiktene deres.

 

Jaja, hjelper kanskje ikke å gnåle det til dere her, men det hjelper meg og dele min frustrasjon. Takk for diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ikke mulighet til å bytte da? Er jo ikke så lenge siden skolene startet. Råder deg til å snakke med skolerådgiveren din. H*n kan helt sikkert hjelpe deg i riktig retning.

 

Har selv begynt i ny jobb og jobbet kun i noen måneder og føler meg ikke helt bekvem enda, men ting ordner seg med tida vettu. :)

 

Prøv å gjøre noe med det nå som du har sjansen, ellers kan det blir for sent.

Lenke til kommentar

Helvete. Jeg trodde jeg skulle klare skole nå uten problemer. Det er forsåvidt ikke selve skolen som er problemet. Jeg trives, jeg klarer det. Det er interessant og pittelitt utfordrende innimellom. Det er det å stå opp som er problemet, men jeg trodde ærlig talt at det kom til å gå greit det óg. Jeg sto jo tross alt opp klokka fem da jeg jobba, hvorfor i allverden skulle jeg hatt problemer med å stå opp en time senere enn det nå? Fuck. Det verste er at jeg stort sett forsover meg på de mest interessante dagene og så mye at det ikke er noen vits å dra engang.

Lenke til kommentar
Helvete. Jeg trodde jeg skulle klare skole nå uten problemer. Det er forsåvidt ikke selve skolen som er problemet. Jeg trives, jeg klarer det. Det er interessant og pittelitt utfordrende innimellom. Det er det å stå opp som er problemet, men jeg trodde ærlig talt at det kom til å gå greit det óg. Jeg sto jo tross alt opp klokka fem da jeg jobba, hvorfor i allverden skulle jeg hatt problemer med å stå opp en time senere enn det nå? Fuck. Det verste er at jeg stort sett forsover meg på de mest interessante dagene og så mye at det ikke er noen vits å dra engang.

Men herre jemin da, alle forsover seg en gang i blant.

Lenke til kommentar
Gjest Ingen andre
Oh hai. Samme situasjon, om du leser to poster opp. :)

Godt å ikke være alene.

Hehe, joa. Men heldigvis så er vi unge og har egentlig god tid :)

 

Føler meg som en skikkelig taper som har valgt feil studium.. Tør ikke fortelle det til foreldrene mine heller. Har ikke fått sove de siste fire ukene fordi det er alt jeg tenker på.. :(

Foreldre sin eventuelle skuffelse, eller frykt for at foreldre blir skuffet er også mitt problem, det har løst seg litt i det siste, men er fortsatt overraskende sterkt.

 

Men.. Nå tror jeg at jeg har bestemt meg mer konkret hva jeg vil gjøre med situasjonen. Tenkte å fullføre de to fagene jeg har, og samtidig skaffe meg en jobb av et slag. Hvordan jobb? Tenkte telefonselger eller noe, føler ikke at jobb hvor jeg er et ansikt utad og må te meg hyggelig og være veldig serviceinnstilt er noe som passer (selger).

 

Men så er det tilbake til tid foran PCen, det er her jeg sliter. En tur til den kolonien eller hva de har i Amerika for spilleavhengige hadde jeg sikkert hatt godt av, eller bare avvenne meg av avhengigheten som andre avhengigheter, men kan jeg klare det alene? :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
En gang i blant er selvfølgelig akseptabelt, men ikke tre ganger på ei uke. Blir mye fravær av sånt.

Om det er noen trøst har jeg klart det også masse i alle år. Man føler seg så jævlig bra når man kommer på skolen og møter blikkene til klassen da. /ironi. Er enda bedre når man har forsovet seg fordi man har lagt og grubla halve natta og man føler at alle lærerne bare tenker "late faen".

Lenke til kommentar
Om det er noen trøst har jeg klart det også masse i alle år. Man føler seg så jævlig bra når man kommer på skolen og møter blikkene til klassen da. /ironi. Er enda bedre når man har forsovet seg fordi man har lagt og grubla halve natta og man føler at alle lærerne bare tenker "late faen".

Ja. Er ikke det at dette er noe nytt som har skjedd. Slet jo med det forrige gang jeg gikk på skole, men jeg hadde liksom bestemt at det skulle være annerledes denna gangen. :shrug:

Lenke til kommentar

Huff ja. Å stå opp om morgenen før 12 er hardt. Klarte å forsove meg idag. Til en forelesning som begynte 14:00.

 

Lurer på hvordan dette skal gå, har noen obligatoriske tester jeg *må* komme meg opp til for å gjennomføre semesteret.

 

Spekulerer i å bytte studie. Motivasjonen er liksom ikke der. Det er gøy, men gir ikke jobb der jeg vil jobbe. Har funnet ut at jeg overhodet ikke er noe bymenneske, og da må jeg jo tenke litt fremover når det gjelder jobbmuligheter hjemme.

 

Spekulerer i å kansje bli trafikklærer. Er gammel nok til å begynne neste år, vet jeg kommer inn og vet det fører til jobb i nærheten av hjemkomunen min. Men samtidig vil jeg ikke gi opp fysikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Om det er noen trøst har jeg klart det også masse i alle år. Man føler seg så jævlig bra når man kommer på skolen og møter blikkene til klassen da. /ironi. Er enda bedre når man har forsovet seg fordi man har lagt og grubla halve natta og man føler at alle lærerne bare tenker "late faen".

Ja. Er ikke det at dette er noe nytt som har skjedd. Slet jo med det forrige gang jeg gikk på skole, men jeg hadde liksom bestemt at det skulle være annerledes denna gangen. :shrug:

Har pleid å bestemme meg sånn jeg og, og det har funket de første ukene, men så går ting bare til helvete. Skulle ønske jeg hadde noen gode tips, men det har jeg altså ikke utneom: døgning er ikke løsningen. Lykke til videre uansett :)

Lenke til kommentar

Har du vært til lege og tatt prøve?

 

Og det har ingen hensikt at faren ber deg holde deg på rommet, hoster du på badet og under andre rette settinger så kan man smitte, så det faren din gjør kaller jeg hysteri ( takk media ).

 

Har man minstanke om smitte av svineinfluensa SKAL man ringe lege:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...