Gjest Gjest_16-åring Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da har jeg bestemt meg for å slutte på allmen på VG1. Jeg skal arbeide hjemme med å forbedre en del fag, så jeg kan søke et sted jeg vil gå neste år. Allmen ble altfor vanskelig for meg. Ikke at jeg synes dette er så kjedelig, da jeg hadde få venner på den skolen, og ble som regel bare sittandes inne i alle friminutt osv. Men det jeg er litt deppa over er at jeg vil tilbake til sommer- og juleferiene da jeg var sammen med broren min og så på masse filmer, spilte Halo på x-box med noen venner av broren min. Åh, det var så gøy det. Blir litt deppa over at dette aldri vil skje igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har merket at det er litt slitsomt å bo alene på hybel, med nærmeste familie 50 mil unna, penger må prioriteres, mat skal handles, jeg trener så ofte jeg kan. Det som er deilig og som løfter meg, er ett par joggeturer i uken, får god selvfølelse av det Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 http://quiz.start.no/75508 </h2> <h2>8 % lykkeligDet virker som om du er dypt deprimert! Det er utrolig synd at du skal ha det slik! Bare husk at hvis du smiler til verden, smiler verden til deg! Stemte ganske bra det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fikk 8% selv og jeg er så lei av slike tester Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ville ikke tatt en quiz.start.no test særlig høytidelig, virker som de fleste testene der er lagd av fjortenåringer.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 De spørsmålene som var der var så overtypiske at det var vondt. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hehe, en test på start.no kan vel langt i fra tas seriøst. Ikke bry deg, WarpX. Dog, det er jo delvis sant det som står der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kan jo se på de andre quizene samme person har lagd.. Vil tro den testen er lagd for "deppa" fjortenåringer.. http://quiz.start.no/profil/1011 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg kan praktisk talt ikke trene styrke, og knærne mine er i så dårlig form, jeg vet ikke hvorfor, så jeg kan ikke løpe over lengre tid, for da får jeg vondt i knærne... og jeg som elsker å trene ... Så det eneste jeg kan trene er å sykle. HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE I VINTER?!? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg kan praktisk talt ikke trene styrke, og knærne mine er i så dårlig form, jeg vet ikke hvorfor, så jeg kan ikke løpe over lengre tid, for da får jeg vondt i knærne... og jeg som elsker å trene ... Så det eneste jeg kan trene er å sykle. HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE I VINTER?!? Legen din sier til dette? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Norvegisk: Fikk den beskjeden av legen når jeg fikk et lite brudd nederst i ryggen og jeg lå på 10 økter i uka da. Så da følte jeg som verden rundt datt sammen..."1år uten trening er jævla lenge" tenkte jeg da. Men man må klare og finne noe man kan ha i tilegg til trening i tilfelle noe slikt som dette skjer. Så mitt beste råd er og finne deg noe du trives med som kan være en erstatning frem til du kan trene igjen:) Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg innså akkurat hvilken utakknemlig drittunge jeg er, og det gjorde meg jo selvfølgelig i så mye bedre humør… I teorien skal jeg ha det ganske fantastisk, kanskje til og med være lykkelig - jeg har nesten alt man kan ønske seg, jeg har mange venner, går nesten ikke en dag uten at noen vil finne på noe med meg. Jeg går mediefag, en linje jeg har villet sykt inn på siden tidlig på ungdomsskolen. (går andreåret nu) Men ja, jeg takker ofte nei til å være med venner, og ofte når jeg er med de er ting ofte fake, for og si det slik. Jeg smiler og ler, men egentlig føler jeg for å bryte sammen. Jeg har jo også klart det kunststykket å forelske meg i en av mine beste venner, noe jeg hver dag er livredd for å avsløre, da det kan ødelegge så mye. Skolen møter jeg nesten ikke opp på, 5-6 dager fravær allerede. Og når jeg er der deltar jeg ikke, selv om jeg får leksehjelp osv. Jeg vet egentlig ikke hva jeg ville med denne posten, bare lufte noen tanker. Takk. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har gått på nye skole nå i 3 uker, og føler faktisk at det går ganske bra, har "bare" hatt 3 dager fravær,men da var jeg jo faktisk syk. Og begynner og få inn litt rutine på treningen også, så jeg føler faktisk at første gang på veldig lenge at det går litt framover.. Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) 0k, slå denne. For et år siden; jeg var sammen med jenta i mitt liv, jeg kom inn på utenlandsstudiet som jeg hadde drømt om i flere år, jeg fikk toppkarakterer alt gikk kjempebra. Nå: dama har slått opp, utenlandsstudiet ble en fiasko siden vertsfamilien var tilbakestående og fordi faren min døde etter halve utvekslingsstudiet, så jeg måtte hjem. Jeg måtte begynne i studiespesialisering mens alle venner går idrett og jeg har mistet all interesse for det meste i livet! Endret 8. september 2009 av offtopic Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 I dag fikk jeg epikrisen fra oppholdet på DPS, hvem burde jeg vise den til? Kontaktlærer, NAV, flere? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 De som er i "hjelpeapperatet" ditt og de du prater med og stoler på Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Med fare for å virke uvitende: Hva står DPS for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Distrikt Psykiatrisk Senter om jeg ikke tar alt for mye feil Lenke til kommentar
Right Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Distriktspsykiatrisk senter? Endret 8. september 2009 av Right Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg