Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_16-åring

Da har jeg bestemt meg for å slutte på allmen på VG1. Jeg skal arbeide hjemme med å forbedre en del fag, så jeg kan søke et sted jeg vil gå neste år. Allmen ble altfor vanskelig for meg. Ikke at jeg synes dette er så kjedelig, da jeg hadde få venner på den skolen, og ble som regel bare sittandes inne i alle friminutt osv.

Men det jeg er litt deppa over er at jeg vil tilbake til sommer- og juleferiene da jeg var sammen med broren min og så på masse filmer, spilte Halo på x-box med noen venner av broren min. Åh, det var så gøy det. Blir litt deppa over at dette aldri vil skje igjen. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Har merket at det er litt slitsomt å bo alene på hybel, med nærmeste familie 50 mil unna, penger må prioriteres, mat skal handles, jeg trener så ofte jeg kan.

Det som er deilig og som løfter meg, er ett par joggeturer i uken, får god selvfølelse av det :)

Lenke til kommentar
:( Jeg kan praktisk talt ikke trene styrke, og knærne mine er i så dårlig form, jeg vet ikke hvorfor, så jeg kan ikke løpe over lengre tid, for da får jeg vondt i knærne... og jeg som elsker å trene ... Så det eneste jeg kan trene er å sykle. HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE I VINTER?!? :cry:
Lenke til kommentar
:( Jeg kan praktisk talt ikke trene styrke, og knærne mine er i så dårlig form, jeg vet ikke hvorfor, så jeg kan ikke løpe over lengre tid, for da får jeg vondt i knærne... og jeg som elsker å trene ... Så det eneste jeg kan trene er å sykle. HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE I VINTER?!? :cry:

Legen din sier til dette?

Lenke til kommentar

Norvegisk: Fikk den beskjeden av legen når jeg fikk et lite brudd nederst i ryggen og jeg lå på 10 økter i uka da. Så da følte jeg som verden rundt datt sammen..."1år uten trening er jævla lenge" tenkte jeg da. Men man må klare og finne noe man kan ha i tilegg til trening i tilfelle noe slikt som dette skjer.

Så mitt beste råd er og finne deg noe du trives med som kan være en erstatning frem til du kan trene igjen:)

Lenke til kommentar

Jeg innså akkurat hvilken utakknemlig drittunge jeg er, og det gjorde meg jo selvfølgelig i så mye bedre humør…

I teorien skal jeg ha det ganske fantastisk, kanskje til og med være lykkelig - jeg har nesten alt man kan ønske seg, jeg har mange venner, går nesten ikke en dag uten at noen vil finne på noe med meg. Jeg går mediefag, en linje jeg har villet sykt inn på siden tidlig på ungdomsskolen. (går andreåret nu)

Men ja, jeg takker ofte nei til å være med venner, og ofte når jeg er med de er ting ofte fake, for og si det slik. Jeg smiler og ler, men egentlig føler jeg for å bryte sammen. Jeg har jo også klart det kunststykket å forelske meg i en av mine beste venner, noe jeg hver dag er livredd for å avsløre, da det kan ødelegge så mye.

Skolen møter jeg nesten ikke opp på, 5-6 dager fravær allerede. Og når jeg er der deltar jeg ikke, selv om jeg får leksehjelp osv.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg ville med denne posten, bare lufte noen tanker. Takk.

Lenke til kommentar

Har gått på nye skole nå i 3 uker, og føler faktisk at det går ganske bra, har "bare" hatt 3 dager fravær,men da var jeg jo faktisk syk.

Og begynner og få inn litt rutine på treningen også, så jeg føler faktisk at første gang på veldig lenge at det går litt framover.. :)

Lenke til kommentar

0k, slå denne. For et år siden; jeg var sammen med jenta i mitt liv, jeg kom inn på utenlandsstudiet som jeg hadde drømt om i flere år, jeg fikk toppkarakterer alt gikk kjempebra.

Nå: dama har slått opp, utenlandsstudiet ble en fiasko siden vertsfamilien var tilbakestående og fordi faren min døde etter halve utvekslingsstudiet, så jeg måtte hjem. Jeg måtte begynne i studiespesialisering mens alle venner går idrett og jeg har mistet all interesse for det meste i livet!

Endret av offtopic
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...