Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Kamerat av meg fikk ikke fri, og en av de tingene vi hadde bestemt oss for var at alle skulle være med.

Skal ringe rundt i dag og høre hva som er planen nå.

Mulig det innlegget er litt overdramatisk, jeg var ikke helt edru.

Lenke til kommentar
Hva har du gjort de siste 8 åra? :(

Ganske normale ting, bare i edru tilstand og uten noen som helst form for seksuell utstråling.

Baaaw...om jeg dør i denne tilstanden blir jeg ganske lei meg. :ermm:

Dude samme her. Har litt aldersnoia, blir 21 på mandag, og føler at jeg bare sløste bort de siste 2 årene. Det gikk bare en laaaangt vei nedover. Sakte men sikker. Tror jeg trenger en radikal forandring.

21 er da ingenting, du har hele livet foran deg! Veldig mange som ikke gjør noe konstruktivt i de årene der likevel.

Lenke til kommentar
21 er da ingenting, du har hele livet foran deg! Veldig mange som ikke gjør noe konstruktivt i de årene der likevel.

Jeg har flyttet ut hjemmenifra tilbake til Norge når jeg var 17, gikk et år på FHS, søkte deretter militæret, og jobber der nå. Jeg er konstruktiv, men føler ikke at jeg har oppnåd nok. Holder på å skru på boblen min, men det gir meg heller ikke noe føsle av at jeg oppnår noe. :/

Det hjelper ikke at jeg har bursdag snart.

Kanskje jeg flytter fra Bergen og kjøper et fint lite hus litt nordover. Det hadde jeg alltid hatt lust til.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva som har skjedd med meg, plutselig for noen timer siden idag ble jeg liksom helt tom. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg og føler meg trist. Har vært slik i hele uka, plutselig blir jeg helt tom og føler for ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det skjer faktisk noe. Før virket det ikke sånn. Nå har jeg fått opp øynene. Det er så mye som ikke er lengre. Det var. Noe nytt skal bli og være. Kommer jeg til å savne det når det har vært? Vil det bli likt mens det er?

Lenke til kommentar
Gjest Parasitt

Skal vi kalle dette et nytt kapittel? Noe ved meg er annerledes, men jeg kan ikke sette fingeren på det. Det er som om en usynlig gjest kom og dro uten å gi seg ordentlig til kjenne, til tross for å ha hjemsøkt meg i flere år. Litt som når en plante snylter på en større plante for å suge ut næringen den får. Suge ut livet av den. Som en parasitt. Jeg vet ikke når denne gjesten kom. Jeg så gamle minner gli forbi vinduet i går, men jeg kunne sannelig ikke si om alt var bra, eller om det lå noe under overflaten allerede da.

Jeg så alt dette som om det var en film med meg i hovedrollen. En spillefilm med korte, ubetydelige scener. Jeg liker minnene mine. Jeg kan beskrive dem ned til hver minste lille detalj. Selv når lekeplassen vi lekte på forsvant. Selv når hustakene vi klatret på ble rivd ned. Jeg kan fremdeles se det slik det var. Jeg savner det uten å ville oppleve det igjen.

Har jeg kommet meg ut av tåken? Jeg tør ikke håpe på noe. Men at noe er annerledes er helt sikkert. Jeg har ambisjoner. Mål og drømmer. Møter jeg en nedoverbakke føles livet håpløst, men etter en liten stund klarer jeg å karre meg på beina igjen. Jeg klarer å gjøre det alle andre klarer. Hei, jeg er verdt noe.

Lenke til kommentar

Kom akk til å minne meg selv på at den siste beste vennen min drar bort et år fra og med tirsdag til England, og en annen kamerat innen 1 et par uker :( Har enda en til som dro i sommerferien. Dette året kommer til å suge steinhardt. Han som drar til England kommer til å komme en del tilbake i ferier og kanskje enkelte helger, men blir så lite å finne på ;( Jeg kjenner egentlig mange, men har faste folk å være med, det er de jeg kan være meg selv med, og det er de jeg liker best av de jeg kjenner. Det er også de jeg føler jeg har det morsomst med også.

I tillegg drar kanskje jeg til USA til neste år igjen, så får egentlig ikke sett stort til dem på 2 år :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Idag er en trist dag, bor alene på en hybel lagt ifra familien og venner.

Har ikke fått stipendet enda og må tigge penger av mamma og pappa, plages med å sette opp ett realistisk budsjett osv. osv.

Har en ekkel følelse i meg, tomme tanker.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest:<

Det som gjør med litt små deppa for tiden, er at den store forandringen på videregående enda ikke har skjedd. Gledet meg veldig til endelig å få utvidet vennekretsen min, men etter bare drøye én og en halv uke har jeg begynt å falle inn i den samme rytmen fra ungdomsskolen. Æsj, ser ikke noe særlig frem til tre nye år som "geek", men jeje, blir sikkert bedre på universitet eller w/e

Lenke til kommentar

En stund siden sist jeg har vært innom nå.

Sitter og hører på denne endel.

Det at jeg klarte å ytre noen få ord til noen som kanskje vil ha behov for noen å snakke med om ting blir vanskelig, var vel mitt høydepunkt i helgen.

Utenom det å være "innesperret" på hotell rom alene i 3 netter da. Greit for pengene sin del, men gud hvor dårlig jeg trives på hotell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...