Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Syyykt deppa, første gruppeprosjektet i 10endeklasse og vi skal fremføre noe fram for klassen.Hater og snakke høy, finner ingen ting som jeg kan bruke til prosjektet, har ikke helt forstår hva jeg egentlig skal gjør på prosjektet og de andre på gruppa mi jobber nesten ikke noe... Går rundt med sånn kjempe udigg følelse nå! Gjort det i noen dager. Hadde samme problemet, men noe av det beste er å snakke høyt og gå igjennom powerpoint eller evt. det du skal si flere ganger, det funket på meg. Ta en alvorsprat med læreren din visst ikke gruppen fungerer. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men føler at jeg ikke kan prøve og komme på en annen gruppe en de jeg er med siden de er liksom 2 av de nærmeste vennene mine, og da blir de sikkert bare sure på meg vis jeg sier at de suger til og jobbe. Sånn som i dag f.eks satt jeg og prøvde og finne ut hva Frp mener om Olje og energi, mens de satt og tokk "Er du en data nerd"- quiz på nettet ... Lenke til kommentar
opar Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvis du ikke liker å snakke forran hele klassen burde det gå ann å gå til læreren din å si dette til ham/henne. Har selv vært borti elever i klassen som har hatt framlegging av prosjekter for læreren under 4 øyne. Er sikker på at det hjelper å snakke om det, hvis læreren din ikke vet om det kan h*n ikke hjelpe.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men er nesten redd læreren min, siden han er sånn streng engelsk mann som snakker dårig norsk og blir drit sur fort. Er redd for at han kansje blir kjempe sur på meg og vurderer meg strengere enn de andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Veldig off topic til grevenlight: Han heter tilfeldigvis ikke Gary ? Endret 25. august 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Nei, han heter Dave. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det andre som er irriterende er at jeg ikke kan jobbe hjemme med oppgaven siden jeg "trenger" dem når jeg skal gjøre oppgaven så eneste gangen jef får jobbet med dem er i timen og da driver de med fackings quizzer! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Er tydelig at de to ikke jobber. Da foreslår jeg at du forteller Gary dette så du ikke får kjeft for at de ikke jobber. Endret 25. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Det er egentlig deilig å ha en plan, en plan for å takle det aller meste. Jeg har en måte å takle de paranoide innfallene mine, jeg har en måte å takle det aller meste på for tiden egentlig. Uvant, helt klart. Noe som hjelper for meg er å tenke positivt på alt, gjerne med en stor dose sort humor blandet inn. Nå til høstferien skal jeg til Kroatia med kameratgjengen, en tur jeg normalt sett aldri ville tatt. Men denne ene gangen skal jeg skite i hva hodet mitt måtte ha av innvendinger. Skite i at jeg ender opp med dårlig råd før turen. For det er siste gangen på flere år jeg og kameratgjengen får tatt oss en ferie sammen. Så for en gangs skyld skal jeg skite i alt, og bare dra. Nå skal jeg få orden på livet mitt, jeg tror jeg klarer det. Endret 25. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fin plan Lykke til Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kommer til å gå helt fint;-) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Nå skal jeg få orden på livet mitt, jeg tror jeg klarer det. Det tror jeg óg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tøsa\Pac: Syns du er utrolig tøff som gjør det, og er det noen jeg tror som får det til slutt så er det deg;) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Fremdeles senebetennelse i begge armer. Fremdeles ingen venner. Tror jeg har valgt feil studie, men tør ikke fortelle foreldre eller slutte nå. Livet er forferdelig om man ikke er en genetisk vinner. Lenke til kommentar
Right Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Man får ikke venner på 1-2-3, og i alle fall om man ikke ser interessert ut for fem flate. Og om du begynte i år, så har du gått.. hva.. en uke på skolen? Det er også litt kort tid for å avgjøre om du har valgt feil, tror du ikke? Synd med senebetennelse, det er ikke noe gøy. Men burde du sitte på pc med det, da..? Livet er det man gjør det til selv. (Edit: :!: Jeg hater å få sånne svar selv, forresten.) Endret 26. august 2009 av Right Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er kanskje litt i tidligste laget å vurdere om det er galt eller ikke..gi det litt tid. Hvis det viser seg at du har valgt feil, så står man bare på å gir jerenet og vips så ordner det seg Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Takk for responsen! Har fått det jeg vil ha nå. Endret 28. august 2009 av Lenne Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Idag måtte jeg gjøre det jeg hater allermest, snakke høyt foran klassen. Snakket ikke så mye men, måtte opp på tavlen og regne ut matte stykket, var sykt udigg og var redd for at jeg kansje hadde tatt feil og allt skulle le og sånt. Men det gikk fin, og om 1 uke er det muntlig fremvisning og enda en muntlig fremvisning om 2 uker :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Føler jeg enda har anlegg for å bli deppa. Faen i helvete om jeg vil tilbake der jeg var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg