Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jepp, da var videregående omtrent over, og nesten alle jeg kjenner spres rundt i hele landet. Å avslutte skolen er oppskrytt :( Hun jeg liker ser jeg vel sikkert aldri igjen heller. Bah, nå som jeg begynte å bli ganske godt kjent med henne også.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen også. Vi hadde muntlig eksamen i matte i dag. Helvette og. Jeg ble bare så jævlig nervøs, holt på å kaste opp. Jeg føler meg så jævlig langt nede. Jeg klarte ikke engang å skrive, jeg skalv sånn på hendene. Jeg kom meg på skolen og det første jeg gjorde var å gå innpå en dass. Der satt jeg 2timer og et kvarter. Jeg dro bare hjem etterpå. Hva faen skal jeg gjøre nå? Hvordan skal jeg forklare dette til noen?

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Faen også. Vi hadde muntlig eksamen i matte i dag. Helvette og. Jeg ble bare så jævlig nervøs, holt på å kaste opp. Jeg føler meg så jævlig langt nede. Jeg klarte ikke engang å skrive, jeg skalv sånn på hendene. Jeg kom meg på skolen og det første jeg gjorde var å gå innpå en dass. Der satt jeg 2timer og et kvarter. Jeg dro bare hjem etterpå. Hva faen skal jeg gjøre nå? Hvordan skal jeg forklare dette til noen?

dakar :( det er utrolig godt forståelig. jeg får svære artige svarte prikker i synet når jeg blir nervøs. Jeg tror alle forstår at du bare har tenkt litt for mye på det. prøv å finn en måte du kan framføre uten så mye press. er du sikker på det du har gjort klart til fremføring, går det så fint så. *nuss* :thumbup:

Jeg er usikker på om jeg vil bli sammen med en jente som går på en annen skole. hun er ekstremt søt, men jeg kjenner henne ikke så godt, men hun er stupforelsket. pluss at du hun sier ting noen ganger som virkelig gjør meg forvirret. men er utrolig glad i henne. noen råd? (skal møte henne om 2 uker, gleder meg tror jeg :ermm:)

James

Lenke til kommentar

PyroCX: Jeg har en venninde som også sliter veldig med å fremføre ting. Hun pratet med legen sin, og fikk noen tabletter som gjore at hun klarer å ikke skjelve, og at hun heller klarer å konsentrere seg om det hun er der for ;)

Prat med legen din, du!

Lenke til kommentar
Da var farmor død :cry: Hun har slitt med lungekreft siden jul, og hun har hatt det skikkelig vondt til tider. Heldigvis sovnet hun stille inn, etter utrolige 6 uker uten mat. :dontgetit: R.I.P verdens beste farmor.

Huff... Den er ille. Men det er hyggelig at hun sovnet stille inn da!

Lenke til kommentar
Da var farmor død :cry:  Hun har slitt med lungekreft siden jul, og hun har hatt det skikkelig vondt til tider. Heldigvis sovnet hun stille inn, etter utrolige 6 uker uten mat. :dontgetit: R.I.P verdens beste farmor.

Huff... Den er ille. Men det er hyggelig at hun sovnet stille inn da!

Ja, jeg er utrolig letta over at hun ikke led.=) Kan også nevne at døden var ventet, det var bare et spørsmål om tid. Vi regnet med at hun ville forsvinne innen i dag eller i natt, men det er jo trist fordeom. :cry: *savne*

Lenke til kommentar
Noe du har sagt eller gjort som fikk hu til å si det?

Det jeg også lurer på.

Jeg kan fortelle litt om hva som skjedde med meg, da..

Ble forelska i en jente. Og vi snakka sammen en del og sånn. Ble venner til slutt. Så plutselig en dag slutta hun å snakke med meg. Jeg ble ganske desperat og prøvde å finne ut hva som var feil. Viste seg at hun var VELDIG sint på meg av en eller annen grunn. Holdt sikkert på sånn i en måned, før hun snakka med meg igjen. Har ennå ikke funnet ut hvorfor hun ble sint.

Og nå er vi "bare venner" :( Jenter er merkelige dyr..

Lenke til kommentar
Da var farmor død :cry:  Hun har slitt med lungekreft siden jul, og hun har hatt det skikkelig vondt til tider. Heldigvis sovnet hun stille inn, etter utrolige 6 uker uten mat. :dontgetit: R.I.P verdens beste farmor.

Kondolerer. Kreft er aldri hyggelig greier. Godt hun i det minste sovnet stille inn.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Ble forelska i en jente. Og vi snakka sammen en del og sånn. Ble venner til slutt. Så plutselig en dag slutta hun å snakke med meg. Jeg ble ganske desperat og prøvde å finne ut hva som var feil. Viste seg at hun var VELDIG sint på meg av en eller annen grunn. Holdt sikkert på sånn i en måned, før hun snakka med meg igjen. Har ennå ikke funnet ut hvorfor hun ble sint.

Og nå er vi "bare venner" :( Jenter er merkelige dyr..

sånn gjorde en til meg også, bare litt annen situasjon. var venner, så plutselig var jeg det værste som eksisterte :ermm: men har gått seg til nå!

viss hun ikke vil fortelle deg hva som er galt, så får du bare la henne være...kanskje det hun vil? :hmm:

Lenke til kommentar
Klipper banen for fotballaget her. Idag ville den ikke starte, gassen hadde dette av. Satte den på, lot den gå. Gasse på litt, kjørte litt og stoppa. Nå vil den ikke starte...frykter dyr reperasjon og erstatningskrav her nå... :(

De kan ikke kreve deg for noen verdens ting med mindre de faktisk kan bevise at du uaktsomt eller forsettelig har ødelagt klipperen. Legg fram det som skjedde på en ryddig måte til din "overordnede", og ting vil nok løse seg uten at du trenger å betale noe ;)

Lenke til kommentar

Og nå er vi "bare venner"  :( Jenter er merkelige dyr..

sånn gjorde en til meg også, bare litt annen situasjon. var venner, så plutselig var jeg det værste som eksisterte :ermm: men har gått seg til nå!

viss hun ikke vil fortelle deg hva som er galt, så får du bare la henne være...kanskje det hun vil? :hmm:

Som jeg sa: vi er venner nå.. Kanksje ikke akkurat det jeg ville, men det er bedre enn ingenting. Må ha venner også..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...