JKJK Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) isaac elric: GAH... dette er almennlegevitenskap! Urinsyregikt! Endret 16. august 2009 av JKJK Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 isaac elric:GAH... dette er almennlegevitenskap! Urinsyregikt! nah det var akkurat ikke høye nok verdier til å kalle det urinsyregikt. dessuten kjennetegnes urinsyregikt av "smerteanfall", noe jeg aldri har opplevd. hos meg er det nærmest konstant, dog ikke altfor smertefult. det blir fort vondt hvis jeg begynner å trene igjen etter en lengre pause, men det går fort over etter at jeg har kommet i rutine. alkohol og tobakk er også spesielt fælt for ledda... og hvis jeg trener med dårlig form, hvilket jeg gjorde når jeg brukte manualer for å trene skuldrene her om dagen, så får jeg lett vondt. ellers ser det ut til å gå bra så lenge jeg løper litt i ujevnt terreng en gang i blant og trener styrke med rolige og kontrollerte bevegelser. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) kommer dette i papirer og arkiv?Ja det kommer i alt av journaler osv. Du kan risikere å få det slengt i trynet om du skal ha livs- eller helseforsikring. Eller om du, gud forby, skulle slite med en eller annen smertetilstand de ikke finner ut av. Da blir spørsmålet: "Har du hatt noen psykiske lidelser som angst eller depressjon?" Så ser de på deg og skribler ned i blokka si mens de tenker at det helt sikkert bare er psykosomatisk og ikke noe å bry seg om. Been there, done that. Så jævlig irriterende. Det går faktisk an å bare både ha hatt psykiske problemer og slite med noe som er fysisk. Men neida, det sitter sikkert bare i hodet mitt./rant Jeg fikk avslag på livsforsikring tre steder for noen uker siden pga. gamle diagnoser og ting jeg holdt på med før etc. Snublefot: Farmoren min har begynt å bli litt surrete nå også. Hun er 78, så er kanskje ikke så rart. Gjentar ting mange ganger i samme tlf samtale, har tungt for å skjønne ting etc. Katten hennes døde nå for en mnd siden, var så trist å se hvor lei seg hun var. Hun begynte å gråte når hun så den ene katten min, for det lignet sånn på den hun hadde. Sånt er trist... Hun er jo for gammel til å få seg en ny katt. Endret 16. august 2009 av mushi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Min farmor tar nå kvelden i løpet av noen dager. Hun er så gammal at hun ikke får mat lenger, hun vil ikke ha mer mat. 87 år. Besøkte henne i går. Trist, mistet tale-evnen omtrent. Har vært i begravelse to ganger, en som ble 13 år og en som ble 47, aldri opplevd at en gammel dør rundt meg, så dette er litt spesielt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kondolerer CypheroN. Samme skjer vel med min oldemor snart. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 kondolerer med dere begge to jeg også... det samme skjer vel med min oldemor også snart hun er 90 år og har en svulst i magen som vi ikke får gjort noe med. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vil ikke bli voksen Gruer meg til alt jeg må drive med... Penger, sted og bo(helst fint, ikke på gata), kansje til og med dame . Alt det gjør meg gal! Tenker på det hele tiden... Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg vil ikke bli voksen Gruer meg til alt jeg må drive med... Penger, sted og bo(helst fint, ikke på gata), kansje til og med dame . Alt det gjør meg gal! Tenker på det hele tiden... Vel, det minste du kan gjøre er å ha en mer lett og munter stilling til samme holdning. Bare se her hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg vil ikke bli voksen Gruer meg til alt jeg må drive med... Penger, sted og bo(helst fint, ikke på gata), kansje til og med dame . Alt det gjør meg gal! Tenker på det hele tiden... Vel, det minste du kan gjøre er å ha en mer lett og munter stilling til samme holdning. Bare se her hvordan det skal gjøres. Den er fin Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hot damn http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Jeg ser schizoid som en phase jeg er i akkurat nå, og antisocial skjønner jeg ikke hvordan jeg fikk det. :/ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Gled deg til å se hvordan min ble. Jeg visste ikke at det var så ille O_o Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: Very High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: Very High Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Svarte du ærlig? Du må jo nesten klikke "yes" på all spørsmål for å få det resultatet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Interessant test. Disorder | Rating Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Svarte du ærlig? Du må jo nesten klikke "yes" på all spørsmål for å få det resultatet. Fullstendig ærlig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg ville heller ikke gått ut ifra en slik test som lå på nettet, det er for mye som teller inn enn bare ja\nei spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Resultatet av slike tester er ikke mye verdt strengt talt, det kan muligens gi et visst pekepinn, men det er alt det kan gi. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Jeg fikk vel noe sånt som High og Very high på Paranoid og Borderline. Syns mye stemmer, men langt fra alt. Nei, vil man virkelig ha en grundig analyse bør man helt klart ty til besøk hos lege og psykolog. Endret 17. august 2009 av Lenne Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Slike tester forteller deg sjeldent det du er ute etter, men de kan likevel gjøre deg obs på et og annet som du ikke registrerer så alt for lett selv. Paranoid: Low Schizoid: Very High Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Very High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Very High For meg som ønsker å bli en lege eller psykolog, så er dette en dårlig kombinasjon, men testen forteller meg ingenting om hvorvidt jeg vil kunne arbeide med de problemer jeg har Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Grunnen til at jeg sa det der er at mennesker har begynt mer og mer med selv-diagnosering, og på det psykiske plan så er ikke jeg fan av det. Men såklart hvis du er 100% ærlig så kan det gi deg en pekepinne. Uansett så bør man få utredning, og de som har vært med på seriøse utredninger vet at det er noe som ikke er over på 5min;) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: Very High Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Low Hva er Schizotypal og Schizoid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg