Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_styggutt

Noen som har forslag til klær som "minsker" mannepuppene mine? Er greit tynn på resten av kroppen, men har sykt store bryst at jeg blir flau bare jeg går i t-skjorte. Har de siste 5-6 månedene vært ute å løpt hver dag for å prøve å få vekk de utrolig stygge mannepuppene mine, men det funker bare ikke.. De vil ikke vekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare å drite i hva andre synes om manboobs da. Mange menn har dem, jeg også. Who cares.

 

Av det jeg kan lese ovenfor ellers sier jeg bare: Herregud for et jævla drittsamfunn. Vi er alle slaver, enten av arbeidsgivere eller NAV (de kan også stille krav). Det meste dreier seg om PENGER!

Lenke til kommentar
Noen som har forslag til klær som "minsker" mannepuppene mine? Er greit tynn på resten av kroppen, men har sykt store bryst at jeg blir flau bare jeg går i t-skjorte. Har de siste 5-6 månedene vært ute å løpt hver dag for å prøve å få vekk de utrolig stygge mannepuppene mine, men det funker bare ikke.. De vil ikke vekk.

 

 

Snakk med noen som har peiling. Du vil få gode tips til hvordan dette kan trenes bort.

 

Enda viktigere... Dette er ikke noe viktig. VELDIG mange har det, og få tenker egentlig noe på det. Men treningen er jo uansett sunn, vinn - vinn.

Lenke til kommentar
Ikke for å være støgg... men årsaken til alle dine problemer er KVISER?!

 

Fy skam ... jeg skal jaggu ikke legge ut om alle mine utfordringer hittil i livet. Folk ville tro jeg var DAU.

 

Bare for å gi et lite spark... jeg er født med et sjelden syndrom, har bodd mye på sykehus, osv osv ... mobbing skal jeg ikke nevne engang... og i dag, TAKKET VÆRE MIN EGEN INNSATS (goes out to all EMOS out there) lever jeg et fantastisk godt liv med full jobb, leilighet og samboer til tross for mine utfordrninger her i livet.

 

merk... TAKKET VÆRE ___min egen innsats__ . Jeg har syns mye synd på meg selv, men det har ikke hjulpet _noe som helst_. Det NYTTER ikke å gnåle, det eneste som hjelper er å engasjere seg.

 

Unnskyld at jeg bryr meg men får ikke folk lov til å skrive her om de ikke har hatt det like tøft som deg..? Hvem er du til å si "fy skam", han sier jo at han sliter mye på grunn av dette. Har selv hatt samme problemet, hele trynet fullt av byller, kviser og gud vet hva i mine ungdomsår, og det er ikke kult når du er ung og usikker som denne fyren tydeligvis er. Er det ikke tillatt å klore ned tankene sine i denne tråden om man ikke har det så-og-så ille? Det blir så teit å fyre sånn

Endret av Peppermynte
Lenke til kommentar
Noen som har forslag til klær som "minsker" mannepuppene mine? Er greit tynn på resten av kroppen, men har sykt store bryst at jeg blir flau bare jeg går i t-skjorte. Har de siste 5-6 månedene vært ute å løpt hver dag for å prøve å få vekk de utrolig stygge mannepuppene mine, men det funker bare ikke.. De vil ikke vekk.

Jeg har ikke akkurat erfaring med problemet ditt, men jeg er sikker på at du kan få henvisning til en kirurg for å få fjernet dette om det virkelig hemmer deg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg spurte om han røykte hasj var at den gjør at vi gutter\menn begynner og produserer østrogen og med det kan vi få "pupper" ( legen fortalte meg )

Men det kan være mangre grunner til det.

Men som sagt gå til lege osv. er noe du burde gjøre og ta det derfra.

Få tatt prøver og se om kroppen din er slik den skal være ..hormonelt altså og andre ting.

Ønsker deg lykke til og håper du kan fortelle oss hvordan det går.

Forstår godt at du plages med det og det er en unødvendig psykisk belastning.

Men det kan gjøres noe med, man må bare finne ut hvordan;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg er manisk depressiv, og går på to ulike medikamenter for å stagge sykdommen. Men går det an å kreve fra psykiater at hun fjerner disse medisinene? Jeg har lyst til å prøve uten. Spesielt etter at jeg begynte på den siste, som er en antidepressiv. Det er akkurat som om jeg er blitt så tom. Tror ikke andre synes det, men det er slik jeg føler det. Her en dag gikk jeg ut og spiste fem revebjelle-blomster. Jeg ble kvalm, og følte meg uggen, men det skjedde ikke noe mer (heldigvis, får en kanskje si). Jeg føler at jeg har mistet sperrene mine.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Jeg er manisk depressiv, og går på to ulike medikamenter for å stagge sykdommen. Men går det an å kreve fra psykiater at hun fjerner disse medisinene? Jeg har lyst til å prøve uten. Spesielt etter at jeg begynte på den siste, som er en antidepressiv. Det er akkurat som om jeg er blitt så tom. Tror ikke andre synes det, men det er slik jeg føler det. Her en dag gikk jeg ut og spiste fem revebjelle-blomster. Jeg ble kvalm, og følte meg uggen, men det skjedde ikke noe mer (heldigvis, får en kanskje si). Jeg føler at jeg har mistet sperrene mine.

 

Slutt med de

Endret av Peppermynte
Lenke til kommentar
Gjest styggutt
Går under plastisk kirurgi og må omtrent garantert betale selv da.

 

 

Styggutt: Røyker du hasj?

 

Har aldri drukket alkohol, røykey, snust eller noe..

 

Noen som har forslag til hvordan jeg kan trene bort "man boobsa"? Trener masse benk og push- og sit-ups.

Lenke til kommentar
Man kan ikke sammenligne problemer, noe som er tøft for en behøver ikke og være tøft for en annen person.

 

Det er nå greit. Men synes du det er en allright måte å svare en stakkars faen på?

 

jeg tilførte bare det under det du sa, nei det er langt ifra okey måte og svare en person på.

Jeg mener hvis folk ikke klarer og hører om andres problem samme hvor små de er så har de ikke noe i tråden her og gjøre.

Og hvordan klarte du og vri svaret mitt til at det han "sensurert" skrev var greit?

eller ville du bare forsikre deg om hva jeg mente?

 

 

Man kan ikke sammenligne problemer, noe som er tøft for en behøver ikke og være tøft for en annen person.

 

Men hjelper det å tenke slik?

 

Jeg må det ihvertfall, jeg syns kviser foreks.er latterlig og tute om.

Men det er like stort problem for han uansett;)

Og hvis jeg skal kunne gi råd utifra det jeg har opplevd så må jeg se forbi den greia folk har med og angripe folk som har "små" problemer.

Hjelper og tenke slik, jeg går ikke rundt og tenker slik i hverdagen. Skjønner ikke helt hva du mener heller med "hjelper det og tenke slike", det har noe med respekt og gjøre, og tenke slik altså.

Poenget med tråden her er og få utløp for dritten man har, dele ting osv. og man kan få råd. Da må man se forbi den greia om hvor "stort" problemet er.

 

 

Styggutt: Benk og generelt trening hjelper, men hvor lenge har du trent?

Grunnen til at jeg spør er at det høres ut som du trener fast og hvis du fremdeles har det problemet etter lang tid med trening så kan svaret ligge en annen plass.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Savner jobben. Savner at noen har bruk for meg. At jeg gjorde noe som betydde noe. Nå er den tid forbi :( . Nå kan jeg like godt legge meg ned å dø. Trenger ikke stå opp mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...