Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det blir det ikke. Finn deg ei jente du, så skal du se hvor hærlig livet kan være kansje han ikke finner en jente det der problemet kansje er? det er mitt i vertfall men det er fordi jeg er ikke en nerd jeg er nerden Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Finn deg ei jente du, så skal du se hvor hærlig livet kan være Se, der har vi en bedreviter som ikke aner hvor feil han tar. Finner du deg ei jente vil du sannsynligvis synke dypere enn noensinne i ettertid. There is no such thing as happiness. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Herregud mann!! Du kan ikke ta sorgen på ettertid!! Hvis du finner ei jente å være sammen med, er livet lyst!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Finn deg ei jente du, så skal du se hvor hærlig livet kan være Se, der har vi en bedreviter som ikke aner hvor feil han tar. Finner du deg ei jente vil du sannsynligvis synke dypere enn noensinne i ettertid. There is no such thing as happiness. Now that's just pure bullshit Goophy. Lykke er over alt, man må bare bli oppmerksom på den Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Den beste dagen min i år ver vell 14 februar viss noen skjønner(vi snakker om damer her ) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Lykke er over alt, man må bare bli oppmerksom på den Sant nok, men hver gang kommer det en jente og stikker av med den. Nå tror jeg snart all lykke i min verden har blitt rappet gitt. På tide å ta fra andres verdener. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Lykke er over alt, man må bare bli oppmerksom på den Sant nok, men hver gang kommer det en jente og stikker av med den. Nå tror jeg snart all lykke i min verden har blitt rappet gitt. På tide å ta fra andres verdener. Love hurts..Life sucks..man får ikke alt man vil her i verden, slik er det bare Ikke vær så opptatt at man SKAL ha ei kjæreste...de kommer når de kommer. Jeg var ganske så sent ute med kjæresteriet...alt har sin tid Endret 12. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Vel Goophy, man har det ikke så ille i det øyeblikket dama er der, men så fort hu forsvinner er jo saken en helt annen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Da finner du deg ny dame! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det blir det ikke. Finn deg ei jente du, så skal du se hvor hærlig livet kan være Viss den var til meg, jeg har dame. Verdens beste faktisk Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Grattis med dagen, Goophy! __________________ *gutt som har gitt opp* Nå er jeg lei. Egentlig ikke lei, jeg føler meg bare ferdig. Jeg vet at jeg ikke har opplevd alle godene i livet, men nå er jeg ferdig. Jeg vil sovne...stille inn... Veit ikke om dette blir mitt siste inlegg, det ser dere. Takk for meg, så langt! /ketchez Hvorfor og hva? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ehh ikke for å virke som en person som må ha oppmerksomhet.... men her skriver jeg en tre siders fortelling om livet mitt og hvordan ingen bryr seg, og så gjentar akkurat samme faenskapen seg her! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ehh ikke for å virke som en person som må ha oppmerksomhet....men her skriver jeg en tre siders fortelling om livet mitt og hvordan ingen bryr seg, og så gjentar akkurat samme faenskapen seg her! Du må jo også se *litt* lyst på *noe* hvertfall da! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ehh ikke for å virke som en person som må ha oppmerksomhet....men her skriver jeg en tre siders fortelling om livet mitt og hvordan ingen bryr seg, og så gjentar akkurat samme faenskapen seg her! Tror nok en del bryr seg, problemet er at iallfall jeg ikke helt veit hvordan jeg skal angripe saken. Bedre å tie stille enn å gjøre skade Endret 12. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ehh ikke for å virke som en person som må ha oppmerksomhet....men her skriver jeg en tre siders fortelling om livet mitt og hvordan ingen bryr seg, og så gjentar akkurat samme faenskapen seg her! Tror nok en del bryr seg, problemet er at iallfall jeg ikke helt veit hvordan jeg skal angripe saken. Bedre å tie stille enn å gjøre skade Jeg tenkte faktisk det samme. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ehh ikke for å virke som en person som må ha oppmerksomhet....men her skriver jeg en tre siders fortelling om livet mitt og hvordan ingen bryr seg, og så gjentar akkurat samme faenskapen seg her! Det du skriver er såpass alvorlig at det er vanskelig å svare. Jeg for min del aner ikke hva jeg kan si til deg som er "riktig", som hjelper, annet enn at ting veldig ofte blir mye bedre på vgs. i forhold til ungdomsskolen. Det var tilfellet med meg (selv om jeg langt fra var nede på ditt nivå) og mange andre. Dette skoleåret (andre året på allmenn) er det beste skoleåret jeg har hatt noensinne, selv om det har vært mer arbeid enn tidligere. Det jeg ville si: Når du snakker om å ta livet ditt skremmer du folk (i hvert fall meg) fra å si noe, i frykt for å si noe galt. Jeg føler at konsekvensene er altfor store, og jeg kan jo ikke en døyt om psykologi, depresjoner og den slags. Edit: Ser noen tenker det samme. Endret 12. juni 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Det jeg ville si: Når du snakker om å ta livet ditt skremmer du folk (i hvert fall meg) fra å si noe, i frykt for å si noe galt. Jeg føler at konsekvensene er altfor store, og jeg kan jo ikke en døyt om psykologi, depresjoner og den slags. My point exactly. Sier man noe feil kan man faktisk medvirke til at noen tar sitt eget vil. Jeg er ganske på bunnen selv, og jeg ville tatt det tungt om jeg hadde medvirket noe slikt. Kanskje så tungt at jeg selv også gjør det. Det er vel den harde virkeligheten her. Edit: Rxj0n: Som du ser så bryr vi oss nok, nok til at vi faktisk ikke vil såre deg, og det sier vel en del Endret 12. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 tenkte jeg skulle klage litt om flere ting som i mitt liv virker som store saker, men leste fra side 90(ja, har ingen ting å gjøre i kveld) og innså at å "nesten" kutte av seg fingeren med samekniv på fisketur, er bagateller mot mye av tingene som har blitt beskrevet i denne posten. blir nesten litt småkvalm av mye av driten mange av dere skriver folk har gjort mot dere. jeg har ikke opplevd noen store sorger i det siste selv, og kan derfor ikke bidra med annet enn tamme forsøk på oppmuntring. skal prøve å følge med i denne tråden å hjelpe så godt jeg kan men som det har blitt skrevet så mange ganger før her: hang in there! Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg vil ikke si at det er galt å søke støtte på internett, men hvis man har veldig store problemer er nok ikke denne tråden det beste tror jeg. Jeg har ikke lest hele tråden(så vet ikke om det har blitt tatt opp), men jeg tror at profisjonelle kan være til hjelp for veldig mange som har det vannskelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 jeg tror nok at det hjelper for mange av personene som benytter seg av denne tråden å snakke om problemene sin, og det hjelper nok å benytte seg av denne tråden selv om det bare er et forum. skriver man her får man alikevel fortalt omverdenen om ptoblemene sine, og man får tilbakemeldinger om hva man bør gjøre, eller man kan få noen hygglige ord. for noen er det alt som trengs, men selvfølgelig er det flere som, det hvertfall virket på meg, burde få profesjonell hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg