Staalkontroll Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Satt å hørte på noe musikk fra sist jul, typiske radio sanger... Fikk flashback minner om x-dama...frysninger langt nedover ryggen...et gigansisk savn... ikke bra nei Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 savner noen jeg også.. skal ikke være lett *surve litt for seg selv* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bare å holde ut vettu :)føler med deg Tar meg noen pils i kveld... håper det skal hjelpe litt...alene, pleier konstant å ha masete venner rundt meg i helga... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Arrgh korfor måtte eg inn på denne tråden. *grine* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 alene i helgen jeg også.. men det er egentlig ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 *kosemose på snowDOG* Typiske sanger jeg får flashback å savn av er: *The darkness - Love is only a feeling *The darkness - Christmas time *Stacie Orrico - More to life *Glucifer - call form the other side Det er sanger som meg å x-dama pleide å nynne på... blir bare trist når jeg hører på dem, men er litt godt...for når jeg hører dem så husker jeg alle minnene så klart...alle de gode tidene vi hadde... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Her er min themesong for tiden: Overkill by Colin Hay Band I can't get to sleep I think about the implications Of diving in too deep And possibly the complications Especially at night I worry over situations I know will be alright Perhaps it's just imagination Day after day it reappears Night after night my heartbeat shows the fear Ghosts appear and fade away Alone between the sheets Only brings exasperation It's time to walk the streets Smell the desperation At least there's pretty lights And though there's little variation It nullifies the night from overkill Day after day it reappears Night after night my heartbeat shows the fear Ghosts appear and fade away Come back another day I can't get to sleep I think about the implications Of diving in too deep And possibly the complications Especially at night I worry over situations I know will be alright It's just overkill Day after day it reappears Night after night my heartbeat shows the fear Ghosts appear and fade away Ghosts appear and fade away Ghosts appear and fade away Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 og poenget med denna tråden er og si det man er lei seg for osv ?? vits med det a?? ødelegger jo bare dagen av og tenke på sånt Edit: sur fordi jeg ikke får til fuckings html greie Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 så var det meg da.Tenk dere det at dere blir rakket ned på hele tia konstant.Ikke mobbing akkurat men at venner kaller deg dum,skeiv,tulling osv hele tia.Jeg får ikke til flash mx og lage flash film har aldri vært sammen me noen (jenter altså som et forhold) og mora mi er ei forbanna heks. De beste tidene er aleine syntes jeg me hw,no snop og pc'n min.Lykke til te alle der ute som har det vondt. Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 så var det meg da.Tenk dere det at dere blir rakket ned på hele tia konstant.Ikke mobbing akkurat men at venner kaller deg dum,skeiv,tulling osv hele tia.Jeg får ikke til flash mx og lage flash film har aldri vært sammen me noen (jenter altså som et forhold) og mora mi er ei forbanna heks. De beste tidene er aleine syntes jeg me hw,no snop og pc'n min.Lykke til te alle der ute som har det vondt. Du er ikke alene om det... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg har gode alternativer til flashback sanger om X-damer eller damer man aldri hadde. Alt er med Type O Negative. 1. Everyone I Love Is Dead 2.World Coming Down 3.Who Will Save The Sane? Alle de sporene kommer fra albumet World Coming Down og er skrevet da Peter Steele hadde en "Down" periode, glimrende album. 4.Red Wather Christmas Mourning. 5.Burnt Flowers Fallen 6.In Praise Of Bacchus 7.I Know You`re Fucking Someone Else 8.Hey Pete 9.Paranoid De to siste er koverversjoner som Type O Negative har gjort litt om på. Hjelper ikke dette ligger man dårlig an men da er det bare å gå løs på Alice In Chains. EDIT: Siste utvei etter dette er å høre på "Et Norge I Krig" på P3 med Christoffer Schau, et utrolig bra program. Endret 25. september 2004 av perpyro Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) EDIT: faen så dum jeg kan være noen ganger. Endret 25. september 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg er lei Dry your eyes mate Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Åh, den har jeg hørt en del ganger, gitt.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 "there's plenty more fish in the sea" men det er faen meg mange gjedder og:P I for godt humør til å poste egentlig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 haha the ugly bitches need to get layed too Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 haha the ugly bitches need to get layed too Det de har meg til... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fikk i går vite at en kompis av meg er død. Tok selvmord Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fikk i går vite at en kompis av meg er død. Tok selvmord Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Fikk i går vite at en kompis av meg er død. Tok selvmord EDIT: feil smiley... Endret 26. september 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg