Sterkola Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei, jeg har idag en Nokia 7250 og vurderer et kjøp av en S65. Det jeg lurer på er hva den enkleste måten å flytte over adresseboken er? Den er for stor til å ha på sim kortet. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 datakabel til pc å tilbake til mobil igjen. S65 er en kanon mobil! fikk min for 2timer siden Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Men skjønner Siemens programmet ting som kommer fra Nokia da? Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Penn og papir altså...... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kopier kontakter til simkort, ta ut, sett i ny tlf, kopier til telefon, ta ut, sette i gammel, kopiere til simkort..osv. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kopier til outlook, koble til s65 og synkroniser med outlook og velg at outlook har rett hvis noe ikke passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå