CarinaE Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dette hørtes ekkelt ut! Ser for meg en skalle med ekle rester...sorry.. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Tenkte bare å oppdatere litt på denne saken. Jeg har aldri fått kommet meg til apoteket å få kjøpt hydrogenperoksid, men en blanding av klorin og zalo i det kokende vannet ser ut til å gjøre samme nytten. Prøver dog å ikke oppholde meg for mye på kjøkkenet. Har så langt fått fjerna mye (ikke minst lukt) fra den delen jeg har behandla hittil (Selv en 10-liters kjele er ikke stor nok for hele skallen). Den andre delen står og koker nå Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg bruker å gnage av alle restene før jeg legger den sammen med resten av samlingen min med hodeskaller Har ikke noe særlig peil på dette her, jeg bruker vanligvis å grave ned udådene mine, men vær forsiktig med den miksen din at den ikke misfarger trofeet ditt. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tror faktisk at klorinen ikke bare rensa godt, men den delen som kokte en hel søndag her, er merkbart hvitere enn resten Ellers har jeg kompis som kommer fra en bondegård. Han har ymse forslag om siloer og syrer som kan brukes til å kvitte seg med ting som har ligget for lenge til å blir gnagd på. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) ta kontakt med en predator, de har jo slike saker for og rense hodeskaller... Endret 4. november 2004 av Octavian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå