BakaBerg Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har ventet ei god stund nå! Bor i trondheim...Kjøpt meg Farcry og doom3 som jeg kjører på denna maskina TRENGER x800 NÅ! Noen som veit når det kommer? i butikkene? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Det finnes i butikkene, men de blir så fort utsolgt igjen. Du må bare holde øye med webshoppene og lagerstatusen. Edit: Det kortet som man har best sjans til å få tak i , er X800 Pro. Endret 9. september 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Komplett og netshop og alle de andre butikkene har solgt hundrevis av slike kort. Let litt rundt på de forskjellige nettbutikkene og du vil sannsyneligvis finne noen kort. EDIT: litt sen Endret 9. september 2004 av TDK Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 æsj...men jeg har bestilt pro kortet! Mangler ca 700 kr til xt, men jeg gidder ikke vente.. Sparer så tregt, at da har det allerede kommet noe nytt den tida jeg har skrapa sammen de penga.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Blir det av x800? Ja, det blir av! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3902 her blir det av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå