JVD Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har nettop fått meg en amd64 maskin, når jeg spiller en sang på playlisten og winamp driver å oppdaterer spilletid på de andre sangene så hakker sangen.. noen som kan hjelpe? Min maskin: Shuttle SN85G4V2 AMD64 3000+ 1GB Corsair DDR WDC 200G 8mb cache 75000rpm Radeon 9800XT har nettop lagt inn winXP.. og windows bruker evigheter å starte opp.. har oppdatert det meste av updates.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) PIO-MODE på harddiskene! stikk innom: My Computer-->Properties-->hardware-->Device Manager-->IDE ATA/ATAPI Controllers-->Primary-->properties-->DMA if Available. Endret 9. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
JVD Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 PIO-MODE på harddiskene! stikk innom: My Computer-->Properties-->hardware-->Device Manager-->IDE ATA/ATAPI Controllers-->Primary-->properties-->DMA if Available. den står på "Ultra DMA 5" Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Chipset-drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå