SineTwo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 http://home.no.net/antib/cammod/ <- stakkars lille hesten min da Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) http://home.no.net/antib/cammod/ <- stakkars lille hesten min da hehe fete bilder DRITFETT kamera :D :D :D Endret 9. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 hehe, må sy igjen hesten og legge om kabelen ut andre siden av magen, får vente til muttern kommer hjem så gir hun meg sy/bitch utstyret Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg håper du har det kameraet plassert i en antistatisk pose eller en annen form for antistatisk materiale hvis ikke kan det godt tenkes at det fort tar kvelden grunnet god kontakt med vatten osv som er inni den lille lekehesten din.. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 jeg håper du har det kameraet plassert i en antistatisk pose eller en annen form for antistatisk materiale hvis ikke kan det godt tenkes at det fort tar kvelden grunnet god kontakt med vatten osv som er inni den lille lekehesten din.. såpass ja... finne frem antistatisk pose regna med at noe sånt skulle skje... var jo gratis cam uansett Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 greit å ta vare på ting man får gratis også når man har blitt litt avhengig av det man får og det går i stykker så er det vel en gang sånn at man kjøper nytt=\ Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 greit å ta vare på ting man får gratis også når man har blitt litt avhengig av det man får og det går i stykker så er det vel en gang sånn at man kjøper nytt=\ så sant så sant har desverre ikke noe antistatisk her men regner med en plastpose vil beskytte den litt? selvom den og kanskje kan lage no antistatisk krøll. Tviler på at det blir fuckup Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hmm, vet ikke om en plastpose gjør sammen nytten da jeg har en mistanke om at de antistatiske posene er laget av et spesielt materiale..vil råde deg til å få tak i en liten antistatisk pose for å være sikker.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Anbefaler deg å ta den ut. Få tak i en antistatisk pose før du setter den inn igjen. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Da ble det gjort Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 kult, men hadde vært enda bedre visst linsa stakk ut der øyet er! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hehehe,sykt va folk finner på. stå på! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 kult, men hadde vært enda bedre visst linsa stakk ut der øyet er! Ja, gjør heller det Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 jeg synes synd på hesten din jeg Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 tja, hadde blitt noe vanskelig å få den ut øya... må sende den til reperasjon hos dama siden jeg bestemte å bruke den et annet sted men men, skal finne NOE å gjemme den bra i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå