F828 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Et artig bilde av et hotell jeg bodde ved siden av i Paris i sommer Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hmm. Hva er så artig med dette bildet? Eneste morsomme er vel at du er med på bildet, og har på deg en rød skjorte? Endret 9. september 2004 av and_mit Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Der var det en som ikke hører på Eagles, hvertfall... Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hehe. Det var litt festlig Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Eneste morsomme er vel at du er med på bildet, og har på deg en rød skjorte? :!: Jeg ser heller ikke hva som er så morsomt med bildet (og ja, jeg skjønner at hotellet har samme navn som en Eagles-låt). Følgende historie er vel like morsom: I sommer bodde jeg ved siden av et hotell som hadde samme navn som en Eagles-låt. Vitsesidene i Se og Hør hadde kanskje gitt et par Flax-lodd for historien. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 for et stort og flott hotell... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "Hotel California" i Paris da vet dere! Hihi Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Oi, dumme meg altså. Eagles er ikke toppen for meg nei, men har et par plater faktisk... Uansett ikke så moro at jeg trakk på smilebåndet. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet hva Hotel California i den sangen er, eller? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet hva Hotel California i den sangen er, eller? Den sataniske kirken i San Fransisco Egentlig en satanistisk sang, hehe...eller ihvertfall om satanisme (sistenevnte er vel ikke like skummel, hehe) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet hva Hotel California i den sangen er, eller? Den sataniske kirken i San Fransisco Egentlig en satanistisk sang, hehe...eller ihvertfall om satanisme (sistenevnte er vel ikke like skummel, hehe) Ja, og satan står i vinduet på coveret til plata. Og hvis en spiller plata baklengs kan en høre satanistene messe... Nei ærlig talt... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hotel California handler om kokain..enkelt og greit. You can check out anytime you like..but you cant ever leave.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Bleh! Hvor mange ganger må man igjennom dette, da: Link Edit: The real Hotel California is not a place; it is a metaphor for the west coast music industry and its effect on the talented but unworldy musicians who find themselves ensnared in its glittering web. Endret 10. september 2004 av Osse-Mon Lenke til kommentar
F828 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) vet ikke hvem som er duster og hvem som er forknyttet. Jeg posta bildet fordi jeg synes det var litt sprøtt å se ut av hotellvinduet første morran for å se Hotel California på andre siden av gata. Herre min hatt, her inne er det jævla mange knekter! EDIT; Ja, så er det alle ungene her inne da. EDIT #2; Så må jeg vel nevne de andre, de aller fleste tenker jeg, som er veldig oki, høfflige og overbærende med ting de kanskje ikke forstår - eller gidder å inbefatte seg med F828 Endret 11. september 2004 av F828 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Når du først la til den, så måtte jeg nesten legge med min egen erfaring fra The Hotel California... Stod i trafikken, som beveget seg i rykk og napp, så bildet ble litt dårlig.... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 fatter kje at det er no gøy med det bildet der oppe^^^..! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 fatter kje at det er no gøy med det bildet der oppe^^^..! Du må innlemme deg i musikkens verden: "Welcome to The Hotel California, such a lovly place!" Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Musicbrigade (gratis for telenor ADSL- kunder) har en glimrende live- utgave av nevnte låt.. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Haha Hotel California i Paris. IRONI! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) *such a lovely place...*... Eagles - Hotel California, nydelig sang egentlig Endret 14. september 2004 av pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå