martbigz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg satt å surfa rundt på nett, plutselig får jeg beskjed på MSN om at noen har lagt meg til. Greit det tenker jeg og trykker godta. Plutselig får jeg en msn pm fra en kompis av meg at noen har lagt han til sin liste. Så får jeg vite at listen hans har økt med i allefall 200 stykker uten at han veit hvordan, og han kjenner ingen av dem! er det et virus ute å flyter eller har han faktisk lagt dem til fysisk selv? Aner ingenting, prøver å hjelpe stakkaren Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hehe kan du si hvilken mail det er du har fått adda ? Lenke til kommentar
martbigz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 [email protected] Sitter å prater med fyren nå, og han påstår at han ikke gjorde det med vilje Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er det samme karen som har lagt til dere begge? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 det har skjedd sånn for meg noen ganger får inn en kontakt jeg ikke kjenner Lenke til kommentar
martbigz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Jepp samme karen på oss begge.. Men denne karen fikk 200 nye kontakter, ekke bare en eller to Derfor tror jeg ikke at det er tilfeldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå