Trollpeis Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Sorry, åss. Det var ikke hensikten. Men man må nesten regne med spoilers i en tråd om et spill som har vært ute en liten god stund. Og det var vel ikke en så fæl spoiler, var det vel? Du fikk ikke vite noe særlig. Nei, det var langt fra det værste jeg har sett - MEN jeg liker å finne ut ting selv. ja men hvis dere vil finne ut alt selv er det vel bare og la være og lese alt i dette forumet.. hvordan i all verden skal man diskutere et spill uten og forklare eller gjenngi noe av innholdet i selve spillet.. ps. jeg er ikke ute etter gode kontakter.. men og få litt tips og ting om spillet. som jeg kanskje ville gått glipp av uten og lest dem her.. dele erfaringer fra spillet. da er det vanskelig og unngå spoilers blir lite innhold hvis alle spoilers skal skrives på denne måten. samt tungvindt Endret 9. november 2004 av jamex Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Har noen opplevd at spillet bare plutselig henger seg opp? Eventuell bakgrunnsmusikk fortsetter, men alt annet står bom fast. Det har skjedd urovekkende mange ganger hos meg. Spesielt inne på Ammu-Nation. Irriterende. Nope, har aldri skjedd, og jeg er bare glad til Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Har noen opplevd at spillet bare plutselig henger seg opp? Eventuell bakgrunnsmusikk fortsetter, men alt annet står bom fast. Det har skjedd urovekkende mange ganger hos meg. Spesielt inne på Ammu-Nation. Irriterende. Jepp, det skjedde meg også men kun EN gang. Akkurat idet jeg løp inn i den røde sirkelen foran ammu-nation duden. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Har noen opplevd at spillet bare plutselig henger seg opp? Eventuell bakgrunnsmusikk fortsetter, men alt annet står bom fast. Det har skjedd urovekkende mange ganger hos meg. Spesielt inne på Ammu-Nation. Irriterende. det skjedde flere ganger i timen i vice men det har alldri skjedd i san andreas. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Aldri opplevd at det har hengt seg.. har falt gjennom noen vegger og litt sånt.. ikke gøy med 4 stjerner, plutselig ligger bilen inne i veggen og sitter fast. Beste spillet for tida! angående grafikken, spilte Vice på PC, føler ikke at grafikken er noe plagsomt dårligere på PS2. Øyvind Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Har ikke opplevd at spillet fryser i det hele tatt jeg. Verken på GTA3, VC eller SA. Men SA har desidert minste grafiske glitches. har hatt 2 stk og jeg har kommet 63% nå. Jeg har en 39004 som de sier er en V7. før de dårlige laserne. Endret 10. november 2004 av Gromit Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Opplevde et sånt kræsj i dag morges. Hadde tatt første mission med Catalina, og så, pow, frøs alt. Country-musikken fortsatte, og det samme gjorde brummingen fra triken vi satt på. Mucho irriterende-o. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Hvor mange prosent må du gjøre unna før en av de andre (eller alle) byene åpner seg? Har kommet 11% bare Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Hvor mange prosent må du gjøre unna før en av de andre (eller alle) byene åpner seg? Har kommet 11% bare tror det var rundt 22%, er ikke 100% sikker.. Lenke til kommentar
RYB Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Vet noen hvor jeg kan finne militær-området..har hørt jeg kan finne patriot bilen der.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Militærbasen ligger i nærheten av flykirkegården ( i ørkenen), men du kan også finne en Patriot på havna i San Fier(r?)o. ( ved hangarskipet ). Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 vis man tar brannbiloppdrag er det ofte patriot biler som brenner. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har ikke opplevd at spillet henger seg mens jeg spiller, men det har derimot hengt seg 3-4 ganger når jeg skal "loade", altså slik at jeg må re-sette PS2en. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har akkurat klart GTA: SA nå.. Det er jo bare RÅKJIPT!!! Men egentlig er det jo litt fett da Gleder meg til å utforske resten av spillet da Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Hvor mange prosent må du gjøre unna før en av de andre (eller alle) byene åpner seg? Har kommet 11% bare tror det var rundt 22%, er ikke 100% sikker.. Jeg er pa ca 40% heg fikk tilgang på las ventura på ca 35%. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg har akkurat klart GTA: SA nå.. Det er jo bare RÅKJIPT!!! Men egentlig er det jo litt fett da Gleder meg til å utforske resten av spillet da Gjør som meg, bestill den offisielle strategi guiden fra play.com til rundt 80 kr. Da har du en god hjelp ved siden av deg når du skal finne alle Tags, hestesko og photoshoots! +++ I og med at den er offisiell så ser den veldig bra ut også! Her har du informasjon om hvordan respekt fungerer, hvilke handlinger/klær/biler osv som gir respekt+++ Endret 10. november 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Hvordan ser de snapshot-plassene ut? Har loffet mye rundt i by nr. 2, men fortsatt ikke sett noen snapshotplass. Lenke til kommentar
TPking Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Hvordan ser de snapshot-plassene ut? Har loffet mye rundt i by nr. 2, men fortsatt ikke sett noen snapshotplass. Jeg lurer også litt på dette. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 hva er snapshoots? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 hva er snapshoots? Det er de 50 stedene du skal ta bilde av i San Fierro. Det er bare å søke rundt folkens, for det finnes kart for allting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg