Skurupu Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Svar på spørsmålet ditt Psilocybe Etter du har gjort deg ferdig i Los Santos og kommer deg ut av byen så trenger du ikke bry deg om områdene lenger. Inndelingen forsvinner og du tjener ikke lenger penger på områdene du tidligere eide. Den eneste grunnen til å ta over områder er masse penger tidlig i spillet og økt respekt. Så det er ingen fare for at du noen gang skulle trenge å kaste deg på ett fly og dra tilbake til hjembyen. Endret 9. november 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Svar på spørsmålet ditt Psilocybe Etter du har gjort deg ferdig i Los Santos og kommer deg ut av byen så trenger du ikke bry deg om områdene lenger. Inndelingen forsvinner og du tjener ikke lenger penger på områdene du tidligere eide. Den eneste grunnen til å ta over områder er masse penger tidlig i spillet og økt respekt. Så det er ingen fare for at du noen gang skulle trenge å kaste deg på ett fly og dra tilbake til hjembyen. spoiler: men det kommer tilbake senere i spillet da! Endret 9. november 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Takker og bukker. Lenke til kommentar
Trollpeis Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 noen som vet hvor man finner flyet "hydra" henn? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 på militær basen i las venturas, og på båten i marine basen. eller så kan du gjøre som meg: ta flyracet fra flyplassen i las venturas, så parkerer du flyet i hangaren din og går ut av det og lar tiden gå ut så du blir disket, da står det fortsatt i hangaren din. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Hyyyl! Du glemte å skrive spoileradvarsel! Nå er livet mitt ødelagt fordi du sa hvor man kan finne Hydraen. Og jeg som satsets ALT på å finne den selv. Dette innlegget var som syre kastet i mitt tryne! Lenke til kommentar
Trollpeis Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Hyyyl! Du glemte å skrive spoileradvarsel! Nå er livet mitt ødelagt fordi du sa hvor man kan finne Hydraen. Og jeg som satsets ALT på å finne den selv. Dette innlegget var som syre kastet i mitt tryne! hvis dere ikke tåler sånne spolers av sånn kategori har dere ikke noe i dette forumet og gjøre. da er det like godt å la være og kikke her i det hele tatt. for tilnærmet alle innlegg etter realease er da og regne som spoilers !! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Hyyyl! Du glemte å skrive spoileradvarsel! Nå er livet mitt ødelagt fordi du sa hvor man kan finne Hydraen. Og jeg som satsets ALT på å finne den selv. Dette innlegget var som syre kastet i mitt tryne! hvis dere ikke tåler sånne spolers av sånn kategori har dere ikke noe i dette forumet og gjøre. da er det like godt å la være og kikke her i det hele tatt. for tilnærmet alle innlegg etter realease er da og regne som spoilers !! Jeg er ikke særlig flink til å lese ironi over nett, men akkurat den var litt åpenbar da. PS@cun: Du framstiller deg som en liten drittunge når du skriver sånne innlegg, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Men har DU opplevd at det hakker i "Black Project"? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 SPOILER: Nei det har jeg ikke Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Hyyyl! Du glemte å skrive spoileradvarsel! Nå er livet mitt ødelagt fordi du sa hvor man kan finne Hydraen. Og jeg som satsets ALT på å finne den selv. Dette innlegget var som syre kastet i mitt tryne! hvis dere ikke tåler sånne spolers av sånn kategori har dere ikke noe i dette forumet og gjøre. da er det like godt å la være og kikke her i det hele tatt. for tilnærmet alle innlegg etter realease er da og regne som spoilers !! Okay, så du påstår at jeg ikke har noe her på forumet å gjøre. God måte å skaffe seg gode kontaker på du Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Så, så. Ta dere en bolle og slapp litt av nå. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Så, så. Ta dere en bolle og slapp litt av nå. I know. Sorry, men jeg blir provosert når folk slenger ut informasjon jeg ikke vil ha (pga at jeg selv ikke har kommet så langt), og at de faktisk kommer med en frekk tone etterpå. Samme med jamex også... håpløst. Men nok OT for denne gang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Sorry, åss. Det var ikke hensikten. Men man må nesten regne med spoilers i en tråd om et spill som har vært ute en liten god stund. Og det var vel ikke en så fæl spoiler, var det vel? Du fikk ikke vite noe særlig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Sorry, åss. Det var ikke hensikten. Men man må nesten regne med spoilers i en tråd om et spill som har vært ute en liten god stund. Og det var vel ikke en så fæl spoiler, var det vel? Du fikk ikke vite noe særlig. Nei, det var langt fra det værste jeg har sett - MEN jeg liker å finne ut ting selv. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Da burde du kanskje være forberedt på å få spoilere her? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Ikke hvis folk hadde gjort som psilocybe bl.a. foreslo, nemlig å skjule skriften Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Det er ikke alle som er hippe nok til å vite om det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Bare trykk på Quote, velg skriftfargen, skriv inn det du vil skrive og trykk på Lukk alle tagger. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Har noen opplevd at spillet bare plutselig henger seg opp? Eventuell bakgrunnsmusikk fortsetter, men alt annet står bom fast. Det har skjedd urovekkende mange ganger hos meg. Spesielt inne på Ammu-Nation. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg