kris33 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Siden inneholder warez ja, men filen er ikke warez. F.eks: Det er lov å laste ned lovlige filer på Kazaa Ps: Det er også lov å laste ned "ulovlige" filer på Kazaa ifølge norsk lov! Endret 7. november 2004 av kris33 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Det er ikke snakk om norsk lov, men Retningslinjene til forumet. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Her er den: *Link fjernet, bruker utestengt i to uker for gjentatte brudd på åndsverksloven* Dere må rename den fra .jpg til .torrent Endret 8. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Nok en gang, filen er ikke warez. Jeg vet at linken er død, men vent litt så kommer den opp her: *Fjernet*. Det har ingenting å si om akkurat den filen ikke er warez hvis det finnes warez på siden. Endret 8. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Nå har jeg uploadet torrenten selv! Er du fornøyd nå? *Link fjernet, bruker utestengt i to uker for gjentatte brudd på åndsverksloven* Skift navn fra .jpg til .torrent Endret 8. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Nå har jeg fjernet all info om "warez" siden! Fornøyd nå? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Nå har jeg fjernet all info om "warez" siden! Fornøyd nå? Ja jøss, det hjalp jo... Med mindre du faktisk vil bli kastet ut av forumet tror jeg du burde fjerne alt sammen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 over til gta igjen: dette spillet er rett og slett farlig da jeg ikke klarer og slutte å spille det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Ps: Det er også lov å laste ned "ulovlige" filer på Kazaa ifølge norsk lov! Feil. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Ps: Det er også lov å laste ned "ulovlige" filer på Kazaa ifølge norsk lov! Feil. Akurat, det er feil. Kazaa er et lovelig program, men å laste ned ulovelige filer derifra er imot norsk lov. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Nokk OT prat kansje? Går det ann og style noen av sykklene/motorsykklene? Lenke til kommentar
Campari Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Hehe, jeg stylet taxien min. Den er sort som natta, med spoilere og nitrogenboostere. Gøy å ta taxi-missions med en sånn krabat... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Nokk OT prat kansje? Går det ann og style noen av sykklene/motorsykklene? jeg får bare beskjed om at jeg ikke kan, tror jeg har prøvd alle sammen tilogmed bmx [OTmodus] det er ikke lov til å verken legge ut (my shared folder) eller laste ned mp3 sanger osv. dette strider imot åndsverksloven som skal ivareta opphaverens interesser. derimot så gjør ikke kazaa noe galt, de er bare programmet de legger ikke ut eller laster ned noe som helst. tror foresten det er svært liten sjanse for å bli arrestert/bøtelagt for nedlasting på kazaa[/OTmodus] Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Nokk OT prat kansje? Går det ann og style noen av sykklene/motorsykklene? jeg får bare beskjed om at jeg ikke kan, tror jeg har prøvd alle sammen tilogmed bmx [OTmodus] det er ikke lov til å verken legge ut (my shared folder) eller laste ned mp3 sanger osv. dette strider imot åndsverksloven som skal ivareta opphaverens interesser. derimot så gjør ikke kazaa noe galt, de er bare programmet de legger ikke ut eller laster ned noe som helst. tror foresten det er svært liten sjanse for å bli arrestert/bøtelagt for nedlasting på kazaa[/OTmodus] oki, vært litt kult om man kunne style litt på dem Laaaang gaffel på lowrider biken.. Blir kult når det kommer på pc. Kommer sikkert en del kule mods da! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) dritfett å style bilene du får i bilbutikken i San Fierro... har stylet den ene (den som ser ut som Subaru Impreza) med Alien bumper, vents, og roof scoop, og med "Subaru WRC" paintjob dritkul! edit: bumper, ikke bumber Endret 8. november 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Hehe, jeg stylet taxien min. Den er sort som natta, med spoilere og nitrogenboostere. Gøy å ta taxi-missions med en sånn krabat... been there, done that blade er også rååå å style... Lenke til kommentar
kris33isback Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hvorfor ble jeg utestengt? Men det vikstigste er at jeg er tilbake! Endret 8. november 2004 av kris33isback Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Hvorfor ble jeg utestengt? Men det vikstigste er at jeg er tilbake! der blir det nok ban på ip`n tror jeg, LES rettningslinjene Lenke til kommentar
kris33isback Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Har dynamisk ip, og hvis dere prøver å utestenge min ip-range går det ikke fordi jeg bor midt i Oslo Sentrum, med over 500 på samme range-ifølge Telenor. :!: Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Har dynamisk ip, og hvis dere prøver å utestenge min ip-range går det ikke fordi jeg bor midt i Oslo Sentrum, med over 500 på samme range-ifølge Telenor. :!: Blir bare så provosert av sånne som deg.... Da du ble medlem i forumet aksepterte du retningslinjene (som du sikkert ikke har lest) og når du har brutt de kan du da i det minste akseptere straffen for det... (og for mange smileys er også advarsel-grunnlag, bare så det er sagt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg