Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Er det et dårlig kjøp av meg og kjøpe en ps2 (stor vanlig assa) til 600 med 1 kontroll og et dårlig rally spill :p

skal seff kjøpe gta da! heh

Mener å ha lest at de solgte de gamle PS2-maskinene for rundt 800 kroner på Elkjøp i Trondheim. Hvilken av dem vet jeg ikke, men de skal da ha prisgaranti, slik at prisen gjelder over alt.

 

Det er vel en brukt en du snakker om? Uansett, PS2/PSTwo er verdt å kjøpe for GTA:SA. Det er jo også mange andre gode spill til PS2, så det er et godt kjøp uansett! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag kjøpe jeg meg PS Two og San Andreas + minnekort! Tilsammen kostet dette 2250 kr. ("1500,-"PS Two, "450,-"San Andreas og "300,-"minnekort).

(PGA. jeg fikk stipend idag :dribble: )

 

Det eneste jeg kan komme på å klage på er at maskinen bråker når linsa skal flytte på seg(men, ellers er den så musestille at men kan lett sovne :D ) og at i "SA" funker ikke funksjonen med det å svare snilt eller frekt tilbake helt 100% :( (men, ellers er dette et veldig digg spill :thumbup: )

 

Håper dette var velbrukte penger! Neste PS2 spill blir vel GT4 tenker jeg!

 

------------------------------------------

 

But still, Xbox rule! Can't wait for Halo2 and SW:KoToR II :thumbup:

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Idag kjøpe jeg meg PS Two og San Andreas + minnekort! Tilsammen kostet dette 2250 kr. ("1500,-"PS Two, "450,-"San Andreas og "300,-"minnekort).

(PGA. jeg fikk stipend idag :dribble: )

 

Det eneste jeg kan komme på å klage på er at maskinen bråker når linsa skal flytte på seg(men, ellers er den så musestille at men kan lett sovne :D ) og at i "SA" funker ikke funksjonen med det å svare snilt eller frekt tilbake helt 100% :( (men, ellers er dette et veldig digg spill :thumbup: )

 

Håper dette var velbrukte penger! Neste PS2 spill blir vel GT4 tenker jeg!

 

------------------------------------------

 

But still, Xbox rule! Can't wait for Halo2 and SW:KoToR II :thumbup:

Kjøp deg en Gamecube - og vent på Resident Evil IV du :thumbup:

Lenke til kommentar
Idag kjøpe jeg meg PS Two og San Andreas + minnekort! Tilsammen kostet dette 2250 kr. ("1500,-"PS Two, "450,-"San Andreas og "300,-"minnekort).

(PGA. jeg fikk stipend idag :dribble: )

 

Det eneste jeg kan komme på å klage på er at maskinen bråker når linsa skal flytte på seg(men, ellers er den så musestille at men kan lett sovne :D ) og at i "SA" funker ikke funksjonen med det å svare snilt eller frekt tilbake helt 100% :( (men, ellers er dette et veldig digg spill :thumbup: )

 

Håper dette var velbrukte penger! Neste PS2 spill blir vel GT4 tenker jeg!

 

------------------------------------------

 

But still, Xbox rule! Can't wait for Halo2 and SW:KoToR II :thumbup:

hakker det litt eller går det heeeelt smooth hos deg?

Lenke til kommentar
fikk meg san andreas i dag, er det flere her som er skuffa over grafikken? jeg syntes seriøst det viker som om den er dørligere enn vice city!

 

det ser ut som om det kjører i lavere oppløsning :hmm:

Ja, det merka jeg med en gang i den første kuttfilmen når jeg prøvde det hos en kamerat. Ble veldig overraska...

 

 

Men synes egentlig ikke det har noe å si, så lenge spillet er kult driter jeg i grafikken. (funker ikke omvendt) :)

Lenke til kommentar
Idag kjøpe jeg meg PS Two og San Andreas + minnekort! Tilsammen kostet dette 2250 kr. ("1500,-"PS Two, "450,-"San Andreas og "300,-"minnekort).

(PGA. jeg fikk stipend idag :dribble: )

 

Det eneste jeg kan komme på å klage på er at maskinen bråker når linsa skal flytte på seg(men, ellers er den så musestille at men kan lett sovne :D ) og at i "SA" funker ikke funksjonen med det å svare snilt eller frekt tilbake helt 100% :( (men, ellers er dette et veldig digg spill :thumbup: )

 

Håper dette var velbrukte penger! Neste PS2 spill blir vel GT4 tenker jeg!

 

------------------------------------------

 

But still, Xbox rule! Can't wait for Halo2 and SW:KoToR II :thumbup:

hakker det litt eller går det heeeelt smooth hos deg?

Yo.

 

Det lagget hos meg ja :( Og oppløsningen i spillet er VELDIG lav.! Ble litt skuffet av grafikken!!

 

Men gameplayet(spillet) er kjempe bra og veldig artig! Synes dette er et veldig digg spill.. Spes det med å trene karakteren din :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen som har kommet forbi danseoppdraget? jeg har slitt i 2 timer med det og klarer det ikke :/

 

Gi meg tips... skal jeg holde inne knappene eller trykke kjapt, skal jeg trykke hardt?

Det missionet er da vitterlig ikke vanskelig i det hele tatt..

 

Bare trykk knappen kjapt inn (bare "tap" den, ikke hold inne) når ikonet er inne i sirkelen

Lenke til kommentar

Jeg har tatt alle oppdragene på første forsøk nå hittil, bortsett fra det jeg holder på med nå, som jeg er på mitt tredje forsøk på.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er på et av oppdragene for Catalina, søstra til Cesar. Det er det med firhjulingene jeg sliter med. Ikke fordi det er vanskelig å ta dem - neida, det var veldig lett. Problemet er at jeg bekker bare 10 meter fra huset hver gang jeg skal vende tilbake :/

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...