Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Noe nytt info som kan være et friskt pust for de fleste...

NB: Mesteparten av denne infoen er ubekreftet, og noe av det er sikkert ikke sant heller...

PSM2 is in the shops on 21st October. There is 9 pages on San Andreas, but most of the info is old and there are no new screens.

 

Here is some new stuff I found:

 

- Confirmed music tracks: Lil Louis - French Kiss, A Guy Called Gerald - Voodoo Ray, NWA - Express Yourself, and "that track from a seminal 90's grundge band" (I assume that's Nirvana).

 

- They said they drove from Los Santos to Las Venturas in 5 mins on a Wayfarer (bike with big luggage packs) using the freeway. The same journey would take half an hour cross-country.

 

- They are convinced that skateboards will be in the game

 

- You can control all of the planes in San Andreas including Private Jets.

 

- You can also carry up to eight gang members with you on a bigger plane/helicopter Unconfirmed

 

- No more heart icons. Eating food is the only way to replenish your health

 

- They are pretty sure that there will be quad bike racing side missions Unconfirmed

 

- When on a BMX you can bunny hop by holding down L1. The longer you hold it the further you jump.

 

OBS OBS!

Please note, as with all magazines, none of this is confirmed. Most magazines twist facts or even make up information just for the hell of it, so take everything you read as speculation.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har sett denne filmen? Grand Theft Auto??

hvilken ? fant ingen som handler om gta liksom :dontgetit:

søk...

 

Anyways, til han som la ut spørsmålet, du må "åpne i nytt vindu" for at folk skal se hvor du linker!

 

Sånn:

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=394542

 

BTW: Har ikke sett den, nei.

Men coveret til GTA3 er tydelig veldig rippa fra coveret til denne filmen!

Lenke til kommentar

Nå har Rockstar Games lansert den tredje (og trolig siste) traileren!!

 

http://www.rockstargames.com/sanandreas/tr...ER3_480x360.wmv

 

I tillegg har de lagt ut info om den siste byen, Las Venturas.

 

RockStar GTA: SA

 

:w00t::w00t:

 

Edit: Fallskjermhopping... WOO :thumbup:

 

Edit2: Kanskje folk allerede visste dette, men man kan tydeligvis kjøpe seg billett til rutefly og fly mellom byene. Fint hvis man har det travelt! =) (Enda bedre å bøffe seg ett privatjet da!)

Endret av Kvalen
Lenke til kommentar
Nå har Rockstar Games lansert den tredje (og trolig siste) traileren!!

 

http://www.rockstargames.com/sanandreas/tr...ER3_480x360.wmv

 

I tillegg har de lagt ut info om den siste byen, Las Venturas.

 

RockStar GTA: SA

 

:w00t::w00t:

 

Edit: Fallskjermhopping... WOO :thumbup:

 

Edit2: Kanskje folk allerede visste dette, men man kan tydeligvis kjøpe seg billett til rutefly og fly mellom byene. Fint hvis man har det travelt! =) (Enda bedre å bøffe seg ett privatjet da!)

gleder meg ass! det som ser best ut er grafikken, den er jo SÅ MYE klarere enn før! :)

Lenke til kommentar

Usj, nå har det kommet en piratversjon tilgjengelig. For noe dritt, nå kommer sikkert en eller annen til å komme med masse spoilers! Jeg ber alle på dette forumet om å ikke fortelle eller videreformidle noe informasjon som kan ødelegge spillopplevelsen for oss som virkelig gleder oss! Jeg skal ihvertfall ikke laste det ned, men vente til neste fredag, da får jeg det nemlig i posten!! :cool:

 

Gleder meg noe sinnsykt, men jeg har ett lite dillemma. Jeg har playstationen min i Oslo, hvor jeg jobber og studerer. Men på lørdag 30.10 skal jeg til Gjøvik på Halloween-party. Tror ikke jeg gidder å ta med meg PS2 til Gjøvik, da jeg ikke kommer til å få spilt noe særlig uansett... Så det vil jo si at jeg ikke vil få spilt før på søndagskvelden... Uff, livet skal ikke være lett.. Hehe. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...