Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,18/10/2004 : 18:41]
[iC,18/10/2004 : 18:36]
2pac! :w00t:

Joda, den passer jo til CJ's identitet...

NOe jeg er (forbanna) irritert over, er at de ikke har tatt med Gangsters Paradise! :mad:

Det er jo som om den sangen er laget kun for å være med i soundtracket til San Andreas!

Ja, det har du rett i! Hva står CJ for igjen? :hmm:

Carl Johnson ;)

Det var det ja! Synes det er bra at san andreas har den afroamerikanske settingen jeg, men det er jo sikkert fordi jeg hører bare på rap. Synes det er bra at Rockstar begynner å tenke nytt. Etter min mening ble GTA vice city for likt GTA3...

 

Offtopic: Hvorfor ble ikke vice city kalt GTA 4? Eller san andreas?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
[iC,18/10/2004 : 18:41]
[iC,18/10/2004 : 18:36]
2pac! :w00t:

Joda, den passer jo til CJ's identitet...

NOe jeg er (forbanna) irritert over, er at de ikke har tatt med Gangsters Paradise! :mad:

Det er jo som om den sangen er laget kun for å være med i soundtracket til San Andreas!

Ja, det har du rett i! Hva står CJ for igjen? :hmm:

Carl Johnson ;)

Det var det ja! Synes det er bra at san andreas har den afroamerikanske settingen jeg, men det er jo sikkert fordi jeg hører bare på rap. Synes det er bra at Rockstar begynner å tenke nytt. Etter min mening ble GTA vice city for likt GTA3...

 

Offtopic: Hvorfor ble ikke vice city kalt GTA 4? Eller san andreas?

blant annet, fordi da måtte Rockstar tenke ut noe helt nytt, blant annet grafikk motor osv...

 

Forskjellen mellom GTA2 og GTA3 (grafisk sett og...ja, på alle vis egentlig) var jo ENORM!

 

Forskjellen mellom de tre neste spillene derimot, er bare oppfølgere, basert på samme måte som GTA3 er bygd opp....

Lenke til kommentar
[iC,18/10/2004 : 18:36]
2pac! :w00t:

Joda, den passer jo til CJ's identitet...

NOe jeg er (forbanna) irritert over, er at de ikke har tatt med Gangsters Paradise! :mad:

Det er jo som om den sangen er laget kun for å være med i soundtracket til San Andreas!

Jo, men nå er jo ikke det der den komplette lista til San Andreas-spillet, men bare cd-soundtracket.

Det vil også komme en stor cd-boks med alle sangene til san andres, på samme måte som det kom en slik boks til vice city. ;)

 

Edit:

Many of those songs can be heard on Rockstar's GTA San Andreas Radio Preview page, however there will be a further 130 or so tracks which have yet to be made public.
Endret av Clausn
Lenke til kommentar
[iC,18/10/2004 : 18:36]
2pac! :w00t:

Joda, den passer jo til CJ's identitet...

NOe jeg er (forbanna) irritert over, er at de ikke har tatt med Gangsters Paradise! :mad:

Det er jo som om den sangen er laget kun for å være med i soundtracket til San Andreas!

Jo, men nå er jo ikke det der den komplette lista til San Andreas-spillet, men bare cd-soundtracket.

Det vil også komme en stor cd-boks med alle sangene til san andres, på samme måte som det kom en slik boks til vice city. ;)

Det glemte jeg jo :blush::wallbash:

Lenke til kommentar
[iC' date=18/10/2004 : 19:24]
[iC,18/10/2004 : 18:36]
2pac! :w00t:

Joda, den passer jo til CJ's identitet...

NOe jeg er (forbanna) irritert over, er at de ikke har tatt med Gangsters Paradise! :mad:

Det er jo som om den sangen er laget kun for å være med i soundtracket til San Andreas!

Jo, men nå er jo ikke det der den komplette lista til San Andreas-spillet, men bare cd-soundtracket.

Det vil også komme en stor cd-boks med alle sangene til san andres, på samme måte som det kom en slik boks til vice city. ;)

Det glemte jeg jo :blush::wallbash:

Dont blame youreselfe.

 

Enkel tabbe det ja. selv så savnet jeg Litt Guns N Roses på den lista. etter å ha sett trailer 2 så hadde jeg blitt litt skuffet over at det ikke var noe guns på radioen.

 

Noe som hadde vert rått ver om du kunne igjennom ps2 online høre på virkelige radioer. Hadde likt den boksen med hele det soundtracket :!:

 

Tilbake til de som sa feil dato om release datoen:

 

Trenger ikke ta med balltre på skolen imorgen. Its allrady been taken care of. Min gode venn og svoger "fat tony" tok en liten snartur innom de og introduserte kneskålene deres fo hr.Brekkjern. For å si det mildt så vil ikke de ha gym på en stund.

 

For dere som er redde for at media vil ta helt av SA andgår denne saken, så kan dere ta det helt med ro. Tanke ligger bak det også. Det er ikke gta som tar på seg ansvaret for dette men derimot Terminator 2.....siden Fat Tony sa: Hastalavista Baby!!! Når han tok turen hjem. Ring gjerne Fat Tony på nummeret 815-493-00 :cool:

Lenke til kommentar
[iC,18/10/2004 : 19:24]
[iC,18/10/2004 : 18:36]
2pac! :w00t:

Joda, den passer jo til CJ's identitet...

NOe jeg er (forbanna) irritert over, er at de ikke har tatt med Gangsters Paradise! :mad:

Det er jo som om den sangen er laget kun for å være med i soundtracket til San Andreas!

Jo, men nå er jo ikke det der den komplette lista til San Andreas-spillet, men bare cd-soundtracket.

Det vil også komme en stor cd-boks med alle sangene til san andres, på samme måte som det kom en slik boks til vice city. ;)

Det glemte jeg jo :blush::wallbash:

Tilbake til de som sa feil dato om release datoen:

 

Trenger ikke ta med balltre på skolen imorgen. Its allrady been taken care of. Min gode venn og svoger "fat tony" tok en liten snartur innom de og introduserte kneskålene deres fo hr.Brekkjern. For å si det mildt så vil ikke de ha gym på en stund.

 

For dere som er redde for at media vil ta helt av SA andgår denne saken, så kan dere ta det helt med ro. Tanke ligger bak det også. Det er ikke gta som tar på seg ansvaret for dette men derimot Terminator 2.....siden Fat Tony sa: Hastalavista Baby!!! Når han tok turen hjem. Ring gjerne Fat Tony på nummeret 815-493-00 :cool:

Huskeliste for i morgen:

 

Skulk skolen

Dra på sykehuset

Ta med balltre :whistle:

 

 

 

Edit: Kykelikokos!

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Huskeliste for i morgen:

 

Skulk skolen

Dra på sykehuset

Ta med balltre :whistle:

 

 

 

Edit: Kykelikokos!

HAHAHHA :D :D

 

Ja kykkeli kokkos ja. Dere andre kjenner han nok som Bowler. Litt kraftig bygd. Rund hatt og fargesprakende sjorte. Thats fat TONY

 

Huskelisten min for morgendagen:

 

Skru på TVen og se den ekstra nyhetssendingen

Forhondsbestille GTA siden det kommer til å bli bannlyst på dagen

Dra til sykehuset og fullføre jobben(knerte mulige vitner)

Rømme landet

Kjøpe melk

Lenke til kommentar

Huskeliste for i morgen:

 

Skulk skolen

Dra på sykehuset

Ta med balltre  :whistle:

 

 

 

Edit: Kykelikokos!

HAHAHHA :D :D

 

Ja kykkeli kokkos ja. Dere andre kjenner han nok som Bowler. Litt kraftig bygd. Rund hatt og fargesprakende sjorte. Thats fat TONY

 

Huskelisten min for morgendagen:

 

Skru på TVen og se den ekstra nyhetssendingen

Forhondsbestille GTA siden det kommer til å bli bannlyst på dagen

Dra til sykehuset og fullføre jobben(knerte mulige vitner)

Rømme landet

Kjøpe melk

Takk for all hjelpen. :D :D :D

Lenke til kommentar

Huskeliste for i morgen:

 

Skulk skolen

Dra på sykehuset

Ta med balltre  :whistle:

 

 

 

Edit: Kykelikokos!

HAHAHHA :D :D

 

Ja kykkeli kokkos ja. Dere andre kjenner han nok som Bowler. Litt kraftig bygd. Rund hatt og fargesprakende sjorte. Thats fat TONY

 

Huskelisten min for morgendagen:

 

Skru på TVen og se den ekstra nyhetssendingen

Forhondsbestille GTA siden det kommer til å bli bannlyst på dagen

Dra til sykehuset og fullføre jobben(knerte mulige vitner)

Rømme landet

Kjøpe melk

Takk for all hjelpen. :D :D :D

Your welcome ;)

 

Må bare ikke glemme melken imorgen. Tror jeg fikser det på veien til sykehuset siden jeg antagelig/forhopentligvis er i hot pursiut på vei til gardemoen etterpå.

 

tenk om 4år (atter fire år med valgjerd) så blir det vanskeligere å få tak i GTA 4 enn å få tak i et par uzi og et trucklass med heroin :no: Da må jeg leve ut gta siden det er billigere og enklere en å få tak i orginalen. Det har ikke politikerne tenkt på tenker jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Huskeliste for i morgen:

 

Skulk skolen

Dra på sykehuset

Ta med balltre  :whistle:

 

 

 

Edit: Kykelikokos!

HAHAHHA :D :D

 

Ja kykkeli kokkos ja. Dere andre kjenner han nok som Bowler. Litt kraftig bygd. Rund hatt og fargesprakende sjorte. Thats fat TONY

 

Huskelisten min for morgendagen:

 

Skru på TVen og se den ekstra nyhetssendingen

Forhondsbestille GTA siden det kommer til å bli bannlyst på dagen

Dra til sykehuset og fullføre jobben(knerte mulige vitner)

Rømme landet

Kjøpe melk

Takk for all hjelpen. :D :D :D

Your welcome ;)

 

Må bare ikke glemme melken imorgen. Tror jeg fikser det på veien til sykehuset siden jeg antagelig/forhopentligvis er i hot pursiut på vei til gardemoen etterpå.

 

tenk om 4år (atter fire år med valgjerd) så blir det vanskeligere å få tak i GTA 4 enn å få tak i et par uzi og et trucklass med heroin :no: Da må jeg leve ut gta siden det er billigere og enklere en å få tak i orginalen. Det har ikke politikerne tenkt på tenker jeg :whistle:

Hehe, godt sagt.

Lenke til kommentar
[iC' date=18/10/2004 : 19:36]
2pac! :w00t:

Joda, den passer jo til CJ's identitet...

NOe jeg er (forbanna) irritert over, er at de ikke har tatt med Gangsters Paradise! :mad:

Det er jo som om den sangen er laget kun for å være med i soundtracket til San Andreas!

Metallic: hvordan har det seg at du vet så mye om dette spillet? you livin that shiat arent you ;)

Lenke til kommentar
The latest issue of PSM2 UK contains their 'final verdict' of San Andreas—although, judging on what was said, it sounds as if they've never even played the game!

 

 

A lot of the information hasn't been confirmed, and it's simply PSM2's opinion of things, so don't take all of this for granted.

 

 

Confirmed music tracks include: Lil Louis - French Kiss, A Guy Called Gerald - Voodoo Ray, NWA - Express Yourself, and "that track from a seminal 90's grundge band".

PSM2 said that they drove from Los Santos to Las Venturas in 5 minutes on a Wayfarer. That was however, taking the shortest route, and the same journey would take 30 minutes cross-country.

PSM2 are convinced that skateboards will be in the game.

They also claim that you can control all of the planes in San Andreas, including Private Jets. You can carry up to eight gang members with you on a bigger plane/helicopter.

No more heart icons—Eating food is the only way to replenish your health.

They are also pretty sure that there will be quad bike racing side missions.

PSM2 say that, when on a BMX, you can bunny hop by holding down L1. The longer you hold it the further you jump.

 

Hvis dette stemmer, blir det hæla i taket! Ta ditt personlige Jet, få med deg 8 kompiser og ta en liten tur i det blå! HERLIG! :love::w00t:

Lenke til kommentar
The latest issue of PSM2 UK contains their 'final verdict' of San Andreas—although, judging on what was said, it sounds as if they've never even played the game!

 

 

A lot of the information hasn't been confirmed, and it's simply PSM2's opinion of things, so don't take all of this for granted.

 

 

Confirmed music tracks include: Lil Louis - French Kiss, A Guy Called Gerald - Voodoo Ray, NWA - Express Yourself, and "that track from a seminal 90's grundge band".

PSM2 said that they drove from Los Santos to Las Venturas in 5 minutes on a Wayfarer. That was however, taking the shortest route, and the same journey would take 30 minutes cross-country.

PSM2 are convinced that skateboards will be in the game.

They also claim that you can control all of the planes in San Andreas, including Private Jets. You can carry up to eight gang members with you on a bigger plane/helicopter.

No more heart icons—Eating food is the only way to replenish your health.

They are also pretty sure that there will be quad bike racing side missions.

PSM2 say that, when on a BMX, you can bunny hop by holding down L1. The longer you hold it the further you jump.

 

Hvis dette stemmer, blir det hæla i taket! Ta ditt personlige Jet, få med deg 8 kompiser og ta en liten tur i det blå! HERLIG! :love::w00t:

Kååånge :dribble::D

Bare 10 søvnløse netter igjen nå, før det smeller ;):p

Lurer meg på om skolearbeidet har noe godt av at det spillet kommer ut? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...