Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Mener nå at spillet skulle komme til pc mellom mai og juli neste år....Er jo grenser for hvor lenge vi som ikke tåler møkkakontroller og skittgrafikk tåler å vente da........PS2 som skulle kommet sist vøtt :roll::yes::hmm::whistle:

Viss du mener at graffikken på de bildene av GTA:SA er så grusomt dårlig. Da burde ikke du fått låv til å utale dg om grafikk annet en i HL2 forum. Det med hånkontroller er bare en vanesak. Nå har jeg spillt playstation i et par år og kontrollen er nesten en organisk del av kroppen ;)

 

Men over til topic:

Jeg er litt redd for at dette spillet blir for stort. At det er så mange nye elementer at det bare er et spill med mange elementer men ingen bra spillbarhet. For viss en må spise å trene hvert 5min for å holde seg i form så er det ikke så veldigt interresant. Vil jeg ha realisme så går jeg og spiser på McDonalds, går og trener for så å drepe hele mafiafamilien i byen. Men siden jeg ikke trener å går på McDonalds så vil jeg heller ikke ha realisme. I just wanna have fun :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok nå burde det komme snart på grunn av:

JEG KAN IKKE VENTE MER.

DET SER SÅ UTROLIG ARTI UT

og grafikken ser konge ut.

 

Håpe pcen greier dette. Har noe så bra som fx5200 :tease:

 

bare så det er sagt er realese datoen til pc 30-Sep-2005 <-- uk rel

us rel TBA :p:hmm::hrm:

*tørker tårer* :cry: KOffer jaja får vente som alle andre. sikkert like forbanna surt for andre som for meg. går og legger meg tåler ikke flere nedturer i dag :hrm:

Lenke til kommentar
Ok nå burde det komme snart på grunn av:

JEG KAN IKKE VENTE MER.

DET SER SÅ UTROLIG ARTI UT

og grafikken ser konge ut.

 

Håpe pcen greier dette. Har noe så bra som fx5200 :tease:

 

bare så det er sagt er realese datoen til pc 30-Sep-2005 <-- uk rel

us rel TBA :p:hmm::hrm:

*tørker tårer* :cry: KOffer jaja får vente som alle andre. sikkert like forbanna surt for andre som for meg. går og legger meg tåler ikke flere nedturer i dag :hrm:

Lenke til kommentar
Håper inderlig man kan style bilene ingame....Hadde vært fett.

Located all over the state of San Andreas, these garages allow players to pimp out their rides in any number of ways. Though it's not a feature that's available to all cars inherently, it still supports a nice collection of them -- and in the San Fierro Mod Garages known as Transfender and Wheel Angels, users will be able to upgrade their exhaust pipes, front and rear bumpers, roofs, wings, and wheels in addition to getting brand new paint jobs.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Håper inderlig man kan style bilene ingame....Hadde vært fett.
Located all over the state of San Andreas, these garages allow players to pimp out their rides in any number of ways. Though it's not a feature that's available to all cars inherently, it still supports a nice collection of them -- and in the San Fierro Mod Garages known as Transfender and Wheel Angels, users will be able to upgrade their exhaust pipes, front and rear bumpers, roofs, wings, and wheels in addition to getting brand new paint jobs.

:cool: PIMP MY RIDE!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Mener nå at spillet skulle komme til pc mellom mai og juli neste år....Er jo grenser for hvor lenge vi som ikke tåler møkkakontroller og skittgrafikk tåler å vente da........PS2 som skulle kommet sist vøtt  :roll:  :yes:  :hmm:  :whistle:

Viss du mener at graffikken på de bildene av GTA:SA er så grusomt dårlig. Da burde ikke du fått låv til å utale dg om grafikk annet en i HL2 forum. Det med hånkontroller er bare en vanesak. Nå har jeg spillt playstation i et par år og kontrollen er nesten en organisk del av kroppen ;)

 

Men over til topic:

Jeg er litt redd for at dette spillet blir for stort. At det er så mange nye elementer at det bare er et spill med mange elementer men ingen bra spillbarhet. For viss en må spise å trene hvert 5min for å holde seg i form så er det ikke så veldigt interresant. Vil jeg ha realisme så går jeg og spiser på McDonalds, går og trener for så å drepe hele mafiafamilien i byen. Men siden jeg ikke trener å går på McDonalds så vil jeg heller ikke ha realisme. I just wanna have fun :w00t:

GTA syns jeg at man skal spille på PS2! Liker handlingen der kjempegodt! Dette er ett av få spill jeg faktisk foretrekker å spille på konsoll! (Zelda kunne jeg aldri tenkt meg å spille på pc). CS, The Sims og Hitman derimot, skal spilles på PC. (for å nevne noe)

 

PS: Grafikken i GTA er digg, slik San Andreas virker tror jeg dette blir det perfekte spill. Gleder meg så mye at jeg tror sannelig at jeg har litt vondt i magen! :love: Tror nok at smertene øker i grad, og etter den 29. oktober er de nok så sterke at jeg må sykemelde meg! :innocent:

Lenke til kommentar
[iC' date=11/10/2004 : 17:02]
Håper inderlig man kan style bilene ingame....Hadde vært fett.

Oh yeah, that you can! :yes::w00t:

Riktignok bare på utvalgte biler, men det kommer til å bli fett! DET KOMMER TIL Å BLI SÅ GØY Å SPILLE DET! Gleder meg mye mer til 29. okt enn 24. des! Som en unge på julaften!!! :w00t:

Lenke til kommentar

Nyhetene i landet 1.11.04:

 

-Det store sykefraværet fra skoler og jobb skal vistnok skuldes et vist spill som har komt ut i disse dager. Dette er første gang noe slikt har hendt på denne siden av atlanteren. Spillet skal vistnok ta over hundre timer å komme igjennom....så snakkes om en uke :dribble:

 

Håper bare det infrir. Nå skal det nevnes at forventingene bygges skummelt mye opp her. Håper det ikke blir som med matrix der toern og treer blir slaktet fordi forventingene ble for høye og ikke forde de var dårlige filmer. (kanskje litt of topic...menmen)

Lenke til kommentar
[iC,11/10/2004 : 17:02]
Håper inderlig man kan style bilene ingame....Hadde vært fett.

Oh yeah, that you can! :yes::w00t:

Riktignok bare på utvalgte biler, men det kommer til å bli fett! DET KOMMER TIL Å BLI SÅ GØY Å SPILLE DET! Gleder meg mye mer til 29. okt enn 24. des! Som en unge på julaften!!! :w00t:

Du kan jo bare få det i julegave, så har du jo samlet alle gode ting på EN dag! :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
[iC' date=11/10/2004 : 23:05]
[iC,11/10/2004 : 17:02]
Håper inderlig man kan style bilene ingame....Hadde vært fett.

Oh yeah, that you can! :yes::w00t:

Riktignok bare på utvalgte biler, men det kommer til å bli fett! DET KOMMER TIL Å BLI SÅ GØY Å SPILLE DET! Gleder meg mye mer til 29. okt enn 24. des! Som en unge på julaften!!! :w00t:

Du kan jo bare få det i julegave, så har du jo samlet alle gode ting på EN dag! :D

sitte å spelle gta på juleaften :p bra family det da :p;)

Lenke til kommentar
[iC,11/10/2004 : 23:05]
[iC,11/10/2004 : 17:02]
Håper inderlig man kan style bilene ingame....Hadde vært fett.

Oh yeah, that you can! :yes::w00t:

Riktignok bare på utvalgte biler, men det kommer til å bli fett! DET KOMMER TIL Å BLI SÅ GØY Å SPILLE DET! Gleder meg mye mer til 29. okt enn 24. des! Som en unge på julaften!!! :w00t:

Du kan jo bare få det i julegave, så har du jo samlet alle gode ting på EN dag! :D

sitte å spelle gta på juleaften :p bra family det da :p;)

Han har jo en 2-ukers ferie ETTER julaften da :roll:

Lenke til kommentar
Nyhetene i landet 1.11.04:

 

-Det store sykefraværet fra skoler og jobb skal vistnok skuldes et vist spill som har komt ut i disse dager. Dette er første gang noe slikt har hendt på denne siden av atlanteren. Spillet skal vistnok ta over hundre timer å komme igjennom....så snakkes om en uke :dribble:

 

Håper bare det infrir. Nå skal det nevnes at forventingene bygges skummelt mye opp her. Håper det ikke blir som med matrix der toern og treer blir slaktet fordi forventingene ble for høye og ikke forde de var dårlige filmer. (kanskje litt of topic...menmen)

Tenk på flygelederene da! De kommer ikke til å klare å jobbe uka før pga de gleder seg, og ihvertfall ikke de neste månedene sikkert, med tanke på hvor ustabile de er! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
[iC,11/10/2004 : 23:19]
[iC,11/10/2004 : 23:05]
[iC,11/10/2004 : 17:02]
Håper inderlig man kan style bilene ingame....Hadde vært fett.

Oh yeah, that you can! :yes::w00t:

Riktignok bare på utvalgte biler, men det kommer til å bli fett! DET KOMMER TIL Å BLI SÅ GØY Å SPILLE DET! Gleder meg mye mer til 29. okt enn 24. des! Som en unge på julaften!!! :w00t:

Du kan jo bare få det i julegave, så har du jo samlet alle gode ting på EN dag! :D

sitte å spelle gta på juleaften :p bra family det da :p;)

Han har jo en 2-ukers ferie ETTER julaften da :roll:

og så? hvis han får det på juleaften :xmas: kan han vel sitte å spelle :shrug: ville jeg ha gjort hvis jeg hadde fått det på juleaften :p

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...