Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Likte ikke den om at det ikke går ann å spille basket, (hadde virkelig sett frem til akkuratt det :( men men.) Men liker at de har overraskelser da! (ganske utrolig egentlig at de enda klarer å holde ting hemmlig!!!

jo du kan spille basket det er blitt confirmed men det han mente var at akkurat det vi så på traileren var en cutscene :D:thumbup:

Kilde?? :hmm:

kan gjerne være kilde jeg.. du kan spille basket.. jeg har prøvd.. lengste kastet jeg har truffet på er på 10.4 meter (banen er ikke stort lenger)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel strengt tatt sluppet i morgen i usa (26.10.04) hvorfor høres den datoen så kjent ut :cry: men vi må vente til freda....FREDA sa jeg....

 

Men alle dere som er så spente om det kommer i poskassen eller ikke. Viss det ikke kommer så er det så ille. Et lite spørsmål. Bor dere laaaaangt ute på landet. Langt fra sivilisasjonen siden dere må få det tilsendt og ikke kan reise innom en butikk å hente det hjem??. For tror ikke det blir det verste å få tak i på en realesedato i forhold til mindre kjente spill som de bare får in to av..menmen....fredda:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Oiioiii..

 

3-4 dager igjen folks :D

 

For det i Postkassa enten på Torsdag eller Fredag.

Snakket med en "kilde" i GamesMix i dag, de hadde fått det inn på lager nå! Så de begynner vel og sende ut i morgen..

 

:fun:

Jippi!! Har bestillt San Andreas på Gamesmix jeg også! Da komer det vel i posten om noen få dager!!! :w00t::fun::thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Co-Op Mode - 2 player rampages: either in a car or on foot. The screen is not split.

 

There are also many other two player features, presumably gambling games and the minigames basketball and pool.

 

Use your camera to take pictures of things and save them to your memory card

 

You must spray over a possible 100 other opposing gang tags around the cities with your own gang sign and a spraypaint can, for a part of the 100%

 

Oysters are the equivalent of the underwater hidden package, find them all for a reward

 

Horseshoes also need to be found, (speculation: maybe the new hidden package)?

 

The addition of girlfriends in the game, who'll you'll have to please to get something in return

 

There is dancing in the game, DDR style, which is used to impress dates

 

You learn to parachute (either from a plane or base-jumping) from a flight school

 

There are hovercrafts, and even a forklift

 

Play poker, craps, blackjack, wheel of fortune, or slots

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Det står at spille BØR IKKE kjøpes eller benyttes av personer over 18. Har aldri skjønt den loven.

men det er opp til vær butikk om de vil selge til folk under 18 år

det er heller et moralsk spørsmål ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med Gamesmix i dag, de har hentet 1000 spill, og har foreløpig 900 spill på forhåndsbestillinger! Dvs at ALLE som har forhåndsbestilt dette spillet fra Gamesmix, innen dette tidspunkt, kan sette seg tilbake i lenestolen og puste lettet ut! Jeg har fri fra jobben på fredag, lørdag og søndag. Dette blir herlig! =)

 

Hun på Gamesmix sa: "Du HAR dette spillet i postkassen på fredag!"

 

Det hun sa var så vakkert. Jeg ble nesten litt forelsket!

:love::thumbup::roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...