bandit Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som kan anbefale et bra trådløst tilkoblingspunkt og (2) trådløse kort (USB)?? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Du bør først fortelle oss om du trenger et access point eller en router, og om utstyret skal ha innebygget switch. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Trodde tilkoblingspunkt var norsk for access-point jeg. Trnger ikke router nei, men om jeg trenger med switch...... det spørs om jeg kan bruke min gamle SMC Barricade Switch sammen med dette trådløs opplegget. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har gode erfaring med D-Link DWL-2000AP+. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Trodde tilkoblingspunkt var norsk for access-point jeg. Trnger ikke router nei, men om jeg trenger med switch...... det spørs om jeg kan bruke min gamle SMC Barricade Switch sammen med dette trådløs opplegget. Access point oversettes normalt til aksesspunkt på norsk. Men til valg produkt, så foreslår jeg at du leser noen av testene Barbara har gjort. Inntrykket mitt er at ASUS har produsert AP'er med god kvalitet og god funksjonalitet, til en fornuftig pris og med god kompabilitet med ulike typer klientutstyr. Normalt kan du plugge AP'en rett i den switchen du har. Endret 11. september 2004 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå