Ni kon Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Virker dette blir jeg drit imponert. Sitter på toget mellom Gøteborg og Oslo. Er riktignok ikke oppe i 200 km i timen, men de reklamerte med det. 40 minutter kos gratis på internet på alle Linx tog i september. Heia SJ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ser ut som at det virker Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Virker dette blir jeg drit imponert. Sitter på toget mellom Gøteborg og Sverige. Er riktignok ikke oppe i 200 km i timen, men de reklamerte med det. 40 minutter kos gratis på internet på alle Linx tog i september. Heia SJ øhm Nice forresten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 loool, hvordan kan du bruke 40 min mellom gøteborg og sverige ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Mener nok mellom Gøteborg og Stockholm... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 toget mellom oslo og gøteborg tar ca 4 timer. For internett hele veien = 80 kroner For internett i 40 min = 50 kroner Men du får en billet gratis og kan surfe i 40 minutter. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Asså, hvor VAR det du sa du reiste mellom? Uansett, de vognene der er vel verdt moroa. Jaffal ved lengre reiser. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå