frosk Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hardisken driver å stresser med noe hver gang pcen idler, hvis jeg rører musa stopper den, og begynner igjen etter ca 1 min, dette startet for et par dager siden. noen ide om hva det kan være? Den stopper aldri heller, høres nesten ut som når den defragger Driver win xp og defragger nå pcen idler? leste en plass at hvis den gjorde det så skulle denne: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Windows\CurrentVersion\OptimalLayout settes til verdi 0 men det hjelper ikke Noen ideer? (Har sjekka for virus med nyeste McAfee) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ja, Windows driver blant annet med optimalisering av disken på egen hånd. Tror det er 60 dagers intervall på noe av det. Men det burde ikke ta veldig lang tid (si 5 - 10 minutter) å gjøre seg ferdig med slikt. Lenke til kommentar
frosk Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 ok, men hvis jeg defragger manuelt, vil windows gjøre noe selv da også? den holder på i det uendelige her... utrolig plagsomt å høre på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå