Gå til innhold

Joey.. hva tror du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp 4. episode og syns serien fortsatt tar seg opp. Også ser hun nabo-advokatdama så vanvittig bra ut..jihuu

Uansett, en serie som virkelig er kongebra er den nye "Complete Savage" som blir sendt i statene nå. Trolig en av de mest morsomme seriene ever! Skikkelig guttehumor..moro

Lenke til kommentar
Endringer i hvilken retning, gode eller dårlige?

Den eneste store forandringen var at naboen var en annen skuespiller... Ellers var det ganske like replikker og sett. Eller overså jeg noe?

Jeg hadde ikke fått med meg at det var en forskjell på piloten og episode 1! Det irriterte meg kraftig at Ashley Scott ble bytta ut med Andrea Anders (hun som spiller naboen Alex). Ashley var en del av grunnen for at jeg gadd å se de andre episodene, hvor hun naturligvis ikke dukket opp.

Det blir på et måte som feilaktig reklame syns jeg. Ikke at Andrea er stygg å se til, men Ashley er bare så ufattelig mye bedre. Hrmf.

Lenke til kommentar

Andrea Anders er jo utrolig mye diggere enn Ashley Scott da! :woot:

Skal forresten innrømme at jeg ikke la merke til at dama var bytta ut fra piloten til episode 2..haha

Hadde vel noe med at jeg så piloten leeenge før jeg så episode 2. Husker bare at jeg ikke syns de var noen digge kvinnelige skuespilelre med i piloten, og plutselig syns jeg nabodama var digg i episode 2 ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes Joey-serien er morsom jeg.

Husker da Frasier fikk sin egen serie også. Det var liksom ikke kult å like den. Det var liksom bestemt at den var drit, men det viste seg at den ble mer populær enn Cheers.

Tror folk tenker litt likt nå... Og jeg tror at nesten det samme skjer, *bortsett* fra at Joey blir MER populær. Det blir han neppe. Men serien er kul den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...